Σχεδόν σε κάθε παρέλαση εορτασμού εθνικής επετείου, δημιουργείται και ένα θέμα που αποπροσανατολίζει από την ουσία του εθνικού γεγονότος που εορτάζεται.
Εφέτος δεν υπήρξαν διαμαρτυρίες "αγανακτισμένων", προφανώς λόγω επίλυσης όλων των προβλημάτων που υπήρχαν τα προηγούμενα χρόνια, αλλά υπήρξαν διαμαρτυρίες για ένα τετράστιχο που τραγουδούσαν οι ΟΥΚ, υπό μορφή συνθήματος. Τραγούδησαν οι άνδρες των ΟΥΚ: «Και το όνειρο μας είναι, στην Πόλη εμείς να μπούμε, σημαία να υψώσουμε, τον ύμνο εμείς να πούμε».
Αυτό προκάλεσε κατ’ αρχάς την άμεση αντίδραση της βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ κας. Βασιλικής Κατριβάνου, η οποία έκανε λόγο για «ευθεία πρόκληση για τη δημοκρατία», και απαίτησε την τιμωρία των ενόχων. Η κα. Κατριβάνου εξέλαβε το τετράστιχο ως αποτέλεσμα της ύπαρξης στον Στρατό «Φασιστικών και ακροδεξιών θυλάκων που παραμένουν ισχυροί. Η ατιμωρησία (και σε αυτή την περίπτωση) τους εκτρέφει», κατέληξε.
Ακολούθησαν διαμαρτυρίες από πολλές πλευρές, οι οποίες εξέλαβαν την φράση "στην Πόλη εμείς να μπούμε", ως εξετρεμιστική, η οποία και διαταράσσει τις καθ’ ολοκληρία αδελφικές σχέσεις με τους Τούρκους, αφού υποδηλώνει αλλαγή συνόρων εις βάρος τους. Η Πολιτεία ανταποκρίθηκε αμέσως και μετέθεσε πάραυτα τον υποπλοίαρχο επικεφαλής του τμήματος, στον Ναύσταθμο της Σαλαμίνας. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η διάσταση που έχει δοθεί στο θέμα είναι δυσανάλογη του γεγονότος. Το οποίο έχουν σπεύσει να εκμεταλλευθούν με τρόπο υπερβολικό πολιτικές παρατάξεις. Υπάρχουν γεγονότα που καλύπτονται, παρόλο που είναι ηθικώς επιλήψιμα, υπάρχουν και άλλα, όπως αυτό, στο οποίο δίνονται υπερβολικές διαστάσεις.
Τα απαξιωτικά σχόλια που ακούγονται από "τηλεπαράθυρα" είναι ασύλληπτα. Γνωστός παρουσιαστής είπε εχθές το πρωί ότι «οι Ειδικές Δυνάμεις είναι εκτροφείο χρυσαυγιτών»! Ο ευαίσθητος αυτός δημοκράτης δε σκέφθηκε ότι πριν εμφανιστεί η Χρυσή Αυγή, τα συνθήματα που ακούγονταν ήσαν πολύ σκληρά, αλλά δεν είχε διαμορφωθεί τότε "προοδευτικό" κλίμα στην κοινωνία και υπήρχαν διαμαρτυρίες μόνον από "ειρηνόφιλες" φωνές οι οποίες δεν μπήκαν ποτέ στον κόπο να διαμαρτυρηθούν για τα συνθήματα που εκφέρονται από τους "εχθρούς" εναντίον μας.
Ο κ. Πανούσης, του οποίου η πολιτική συμπεριφορά κατά το τελευταίο δεκαήμερο δείχνει ότι η πράξη του απέδειξε, πως η θεωρία που δίδασκε επί δεκαετίες, και χάριν της οποίας απέκτησε όνομα, πάσχει όταν έρθει η ώρα της εφαρμογής της, βλέπει τώρα τα πράγματα με άλλο μάτι. Αισιόδοξο είναι, ότι έστω και αργά, έγινε αντιληπτό, - είθε να υπάρξουν μιμητές, πριν ολοκληρωθεί η διάλυση της κοινωνίας.
Ο κ. Πανούσης, λοιπόν, (αφού εξήγησε γιατί επαναλειτουργεί η Αμυγδαλέζα και τα άλλα Κέντρα Φύλαξης, προς μεγάλη απογοήτευση της κας. Χριστοδουλοπούλου) είπε και: «Εγώ δεν συμφωνώ με τα τραγούδια που λένε ότι εμείς θα πάρουμε την Πόλη. Παρά ταύτα, όμως ο καθένας έχει έναν ρόλο. Θέλουμε να έχουμε καταδρομείς οι οποίοι θα έχουν ένα λουλουδάκι και τη δύσκολη ώρα θα τους λέμε "πού είστε;"».
Οι Ειδικές Δυνάμεις εκπαιδεύονται τόσο σκληρά, ώστε ζήτημα είναι αν εκ των 100 προσερχομένων παραμένουν 15. Και είναι σκληρή η εκπαίδευση, επειδή αυτοί θα αναλάβουν τον δύσκολο ρόλο αντιμετώπισης του εχθρού, ώστε εμείς ανενόχλητοι να ασκούμε κάθε είδους κριτική εναντίον τους, από την ασφάλεια του γραφείου μας, που αυτοί μάς την παρέχουν με κίνδυνο της ζωής τους.
Από την στιγμή που ο αποδεδειγμένος εχθρός είναι η Τουρκία, με καθημερινές παραβιάσεις των κυριαρχικών μας δικαιωμάτων και με απειλή κήρυξης πολέμου αν επεκτείνουμε σε 12 τα μίλια του αιγιαλού, είναι απολύτως φυσικό να εκπαιδεύεται ο στρατός, και ιδιαιτέρως οι Ειδικές Δυνάμεις με επιθετικό πνεύμα, ώστε να μη συμβεί αυτό που είπε ο κ. Πανούσης «στη δύσκολη ώρα θα τους λέμε, πού είστε;».
Προσωπική μου γνώμη είναι, πως καλό θα ήταν τα τραγούδια αυτά να μένουν στο στρατόπεδο. Ωστόσο, προς ενημέρωση των... ειρηνόφιλων, μεταφέρω από το OnAlert, τραγούδι των τουρκικών Ειδικών Δυνάμεων: «"Εφόσον υπάρχει στο κόσμο ο πρόστυχος ο Έλληνας, μα τον Αλλάχ δεν μου φεύγει αυτό το μίσος. Όσο στέκομαι και τον βλέπω απέναντί μου σαν σκυλί, μα τον Αλλάχ δεν μου φεύγει αυτό το μίσος. 1.000 κεφάλια γκιαούρηδες δεν μπορούν να ξεπλύνουν αυτό το μίσος».
Ενδιαφέρουσα είναι και η επόμενη στροφή: «1.000 κεφάλια από γκιαούρηδες δεν μπορούν να ξεπλύνουν αυτό το μίσος. Να έλιωνα με πέτρες τα κεφάλια 30.000 απ’ αυτούς. Να ξερίζωνα με τανάλια τα δόντια 10.000 απ’ αυτούς. Να πετούσα 100.000 πτώματα απ’ αυτούς στο ποτάμι».
Τι τραγουδούν οι Σκοπιανοί; Βασικό θέμα για τα δικά τους πολεμικά τραγούδια, είναι η Θεσσαλονίκη: «Ας μας Σολούν μαρς»", τραγουδούν, που σημαίνει «εμπρός για τη Θεσσαλονίκη». Όσο για τους Αλβανούς; Αυτοί χρησιμοποιούν τα τραγούδια των Τούρκων εκπαιδευτών τους, οι οποίοι τα τελευταία χρόνια έχουν αναλάβει την εκπαίδευση και την οργάνωση του στρατού των Τιράνων.
Ο Μακεδών