Δευτέρα 1 Μαρτίου 2010

Μεθοδευμένες κινήσεις απαξίωσης της ελληνικότητας

Είναι κάποιες καθημερινές μικρές ιστορίες που δείχνουν όμως δύο πολύ σημαντικά πράγματα, το πώς αντιμετωπίζουν οι πολυεθνικές - κράτη τον πολίτη – υπήκοο και ποια περιθώρια έχει ο πολίτης να κάνει τη δική του… επανάσταση.
Θα σας διηγηθώ την προσωπική μου εμπειρία με τη Vodafone, της οποίας ήμουν συνδρομητής επί εποχής… Πάναφον και διέκοψα τη σύνδεσή μου λόγω της «διαφήμισης» όπου ο Καραϊσκάκης και ο Κολοκοτρώνης δεν είχαν με τι να ασχοληθούν και έστελναν μηνύματα ο ένας στον άλλον.
Μόλις, λοιπόν, ζήτησα από την εταιρεία τη διακοπή της σύνδεσής μου και με ρωτήσανε για ποιο λόγο προχωρώ σε αυτή την κίνηση, άρχισαν να μου «εξηγούν» ότι είναι απλά μια διαφήμιση και τίποτα περισσότερο. Βέβαια στο ερώτημά μου αν θα έκαναν παρόμοια διαφήμιση στην Τουρκία με τον Κεμάλ να στέλνει sms στον Ινονού, η απάντηση ήταν αρνητική. Εμ, βέβαια, όπου τους παίρνει…
Μια εβδομάδα πριν με πήρε πάλι τηλέφωνο μια κυρία από τη Vodafone και αφού μου δήλωσε πως ήταν ενημερωμένη για το λόγο που ήθελα να διακόψω τη συνεργασία μου με την εταιρεία, πέρασε στην… αντεπίθεση προσφέροντάς μου ένα νέο οικονομικό πακέτο! Αυτή η πολιτική της εταιρείας αποδεικνύει πως αντιμετωπίζει τους πελάτες της. Ως άβουλα καταναλωτικά όντα, που για μια χούφτα ευρώ αποδέχονται τα… πάντα όλα!

Και τώρα αρχίζει το ωραίο. Από τη στιγμή που ξεκαθάρισα ότι το θέμα μου δεν είναι οικονομικό, η Vodafone αποφάσισε να μου διακόψει τη σύνδεση το απόγευμα της 23ης Φεβρουαρίου και ενώ ήταν σε γνώση της ότι η μετακίνηση του αριθμού μου στη νέα εταιρεία θα γινόταν την 25η Φεβρουαρίου. Ο λόγος: Φοβήθηκαν λέει ότι είμαι επισφαλής πελάτης και δεν θα τους πληρώσω!

Το ντοβλέτι – Vodafone, δηλαδή, αποφάσισε να τιμωρήσει εμένα τον καταναλωτή – επαναστάτη, αφήνοντάς με δυο ημέρες χωρίς κινητό τηλέφωνο προκαλώντας μου επαγγελματική βλάβη, παρά το γεγονός ότι ο λογαριασμός πληρώνεται μέσω της πιστωτικής μου κάρτας χωρίς κανένα πρόβλημα εδώ και πολλά χρόνια.

Και ενώ εγώ ήμουν «επισφαλής πελάτης», η σύζυγός μου που επίσης μετέφερε τη σύνδεσή της από τη Vodafone και επίσης πλήρωνε το λογαριασμό της μέσω της πιστωτικής μου κάρτας (καμιά φορά τα… συζυγικά βάρη αποδεικνύονται χρήσιμα) δεν είχε κανένα πρόβλημα και της διέκοψαν τη σύνδεση το απόγευμα της 25ης Φεβρουαρίου, ως άλλωστε όφειλαν. Οπότε…

Οπότε, τώρα πια… σήμα καμπάνα!!! Τα υπόλοιπα στο Ινστιτούτο Καταναλωτή και τα ελληνικά δικαστήρια.

Γιώργος Μιχαλόπουλος

http://www.elora.gr/