Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2019

«Γιατί θα πάω στο συλλαλητήριο» -Το βίντεο-κάλεσμα των διοργανωτών


Τους λόγους για τους οποίους, κατά τη γνώμη τους, οι πολίτες πρέπει να δώσουν το «παρών» στο αυριανό συλλαλητήριο για τη Μακεδονία παραθέτουν οι διοργανωτές.

Συγκεκριμένα, με νέο βίντεο καλούν τους Έλληνες να συμμετάσχουν μαζικά στο συλλαλητήριο του Συντάγματος, γιατί «τίποτα δεν έχει τελειώσει».
Το βίντεο ξεκινάει με το ερώτημα «Τι με ρωτάς; Γιατί θα πάω στο συλλαλητήριο;» και στη συνέχεια παραθέτει τα 18 επιχειρήματα.
  • Γιατί τίποτα δεν έχει τελειώσει
  • Γιατί διάβασα και ξέρω
  • Γιατί δεν μπορούν να με κοροιδέψουν
  • Γιατί δεν είναι δική τους περιουσία για να την πουλήσουν
  • Γιατί δεν είμαι «καναπεδάτη»
  • Γιατί νιώθω την ανάγκη να αντιδράσω
  • Γιατί αποφασίζουν για μένα χωρίς εμένα
  • Γιατί δεν μασάω το παραμύθι τους
  • Γιατί δεν δικαιούμαι να απουσιάσω
  • Γιατί δεν έχω αυταπάτες για τη σύνθετη ονομασία
  • Γιατί είμαστε οι περισσότεροι και πρέπει να το δείξουμε
  • Γιατί δίνουν την Ιστορία μου και τον Πολιτισμό μου
  • Γιατί δεν αντέχω άλλο
  • Γιατί δεν γονατίζω άλλο
  • Γιατί δεν παραχωρώ άλλο
  • Γιατί δεν ξεχνώ άλλο
  • Γιατί δεν φοβάμαι άλλο
  • Γιατί αν δεν αγωνιστώ δεν έχω δικαίωμα να μιλώ
 
  
Πηγή: «Γιατί θα πάω στο συλλαλητήριο» -Το βίντεο-κάλεσμα των διοργανωτών | iefimerida.gr