Παγία ἀρχὴ τοῦ κανονικοῦ δικαίου ἀλλὰ καὶ τοῦ Εὐαγγελικοῦ Νόμου εἶναι ἡ μὴ ἀνάμειξις τῶν ἐκκλησιαστικῶν προσώπων εἰς θέματα καὶ δράσεις τῆς ἐκτελεστικῆς ἐξουσίας. Ἡ Ἐκκλησία ὡς σῶμα τοῦ Τρισαγίου Θεοῦ κινεῖται εἰς τὴν σφαῖραν τοῦ πνεύματος, τὰ μέλη Της ὅμως δροῦν ἐντός του κόσμου καὶ ὑποχρεοῦνται νὰ ἔχουν γνώση καὶ ἄποψη γιὰ τὰ κοινά τοῦ βίου πράγματα. Ἐντὸς αὐτοῦ τοῦ πλαισίου ἐπιθυμῶ νὰ συμβάλω εἰς τὴν εὔστοχα ἀπὸ τὴν Κυβέρνηση τῆς πατρίδος μας διεξαγομένη διαβούλευση, διὰ τὸ ζήτημα τῆς παροχῆς ἑλληνικῆς ὑπηκοότητος εἰς τοὺς οἰκονομικοὺς μετανάστας, ἀναφέρων τὰς ἑξῆς ταπεινὰς θέσεις:
1. Ἡ πολιτογράφησις ἢ ἡ παροχὴ ὑπηκοότητος κατὰ τὴν παγκόσμιον νομικὴν ἐπιστήμην δὲν ἀποτελεῖ ἀνθρώπινον δικαίωμα. Μόνο ἄμοιροι νομικῆς παιδείας μποροῦν νὰ ἰσχυρισθοῦν τὸ ἀντίθετον.
2. Ὁ ἰσχύων κῶδιξ ἑλληνικῆς ἰθαγενείας κατὰ τὴν γνώμην μου τυγχάνει πλήρης ἀλλὰ θὰ ἠδύνατο νὰ συντμηθοῦν οἱ ὑπ’αὐτοῦ προβλεπόμενες προθεσμὶες καὶ νὰ περιοριστῇ ἡ ἀντιδραστικότης τῆς γραφειοκρατίας.
3. Ἡ γεωγραφικὴ θέσις τῆς χώρας μας, μεταξὺ τριῶν ἠπείρων, τὴν μεταβάλλει αὐτοδικαίως σὲ πύλη εἰσόδου στὸν φερόμενο εὐρωπαϊκὸ «παράδεισο» τῶν ὄντως ἐμπεριστάτων καὶ δυστυχούντων πληθυσμῶν τῆς Ἀσίας καὶ τῆς Ἀφρικῆς καὶ εἶναι γνωστὴ ἡ μέθοδος ποὺ χρησιμοποιοῦν κυρίως οἱ Τοῦρκοι δουλέμποροι βυθίζοντες τὰ πλαστικὰ πλοιάρια μεταφορᾶς τῶν μεταναστῶν καὶ μεταβάλοντες τεχνηέντως τὶς διαδικασίες ἀποτροπῆς εἰσόδου εἰς τὰ χωρικὰ ὕδατα τῆς χώρας σὲ ἀνθρωπιστικὲς ἐπεμβάσεις διασώσεως τῶν διακινδυνευόντων μὲ πνιγμὸ παρανόμων μεταναστῶν.
4. Θὰ ἰσχυριστοῦν μερικοὶ, ὅτι ἡ ἀναδρομὴ στὸ ἱστορικὸ παρελθὸν, ἐμπεριέχει τὸ στοιχεῖο τοῦ ξενοφοβικοῦ συνδρόμου, εἶναι ὅμως τραγικὸ λάθος νὰ παροραθῇ ἡ ἱστορικὴ πραγματικότης, ὅτι κάθε σπιθαμὴ Ἑλληνικῆς γῆς ἀπηλευθερώθη ἀπὸ τὴν βάναυσο ὀθωμανικὴμουσουλμανικὴ δεσποτεία μὲ ποταμοὺς αἵματος καὶ τύμβους ὀστέων καὶ θὰ πρέπει ἐναύλως νὰ ἠχοῦν στὴ σκέψη μας οἱ λόγοι τοῦ ἀποθανόντος Πρωθυπουργοῦ τῆς γείτονος χώρας Τουργκοὺτ Ὀζὰλ λέγοντος: «Οἱ διεκδικήσεις τῆς Τουρκικῆς Πολιτείας εἰς βάρος τῆς Ἑλλάδος μποροῦν νὰ ὑλοποιηθοῦν μὲ τὴν εἰρηνικὴ ἐπέλασι μουσουλμανικῶν πληθυσμῶν σὲ αὐτὴ, ὑπὸ τὴν μορφὴ μεταναστευτικοῦ ρεύματος». Πιστεύω ὅτι οὐδεὶς ἐχέφρων θὰ ἐπεθύμει νὰ δῇ αὐξανομένη τὴν μουσουλμανικὴ μειονότητα τῆς Ἑλλάδος μὲ ἀκρίτους πολιτογραφήσεις μεταναστῶν μουσουλμανικῆς θρησκευτικῆς παραδοχῆς, οἱ ὁποῖοι θὰ ἀπαιτήσουν αὐτὸ ποὺ συμβαίνει στὴν Ἑλληνικὴ Θρᾴκη, δηλαδή νὰ ὑποχωρῇ τὸ ἑλληνικὸ δικαιϊκὸ σύστημα, ἔναντι τῆς μουσουλμανικῆς Uma καὶ τοῦ θρησκευτικοῦ νόμου Saria, νὰ ἰσχύῃ εἰς ὅλην τὴν Ἐπικράτειαν.
5. Παρὰ τὰ φληναφήματα τοῦ Φαλμεράϊερ καὶ ἄλλων συγχρόνων του θαυμαστῶν, ὁ Ἑλληνικὸς λαὸς ἀποτελεῖ Γένος καὶ συνεπῶς οἱ ντιρεκτίβες τῆς Νέας Ἐποχῆς, διάβαζε τοῦ διεθνοῦς Σιωνιστικοῦ τέρατος, ποὺ τώρα ἐπιχειρεῖ νὰ στραγγαλίσῃ τὴν οἰκονομικὴ ζωὴ τοῦ Πλανήτη, διὰ πολυπολιτισμικὴ σύνθεση τῆς Ἑλληνικῆς Πολιτείας τυγχάνουν διὰ τὴν συντριπτικὴ πλειονοψηφία τοῦ Ἑλληνικοῦ Λαοῦ ἀπαράδεκτες καὶ ἑπομένως τὸ ζήτημα τῆς ἀλλαγῆς τοῦ Κώδικος ἰθαγενείας πρέπει νὰ τύχη τῆς συγκεκριμένης ψήφου τοῦ Ἑλληνικοῦ λαοῦ.
6. Ἡ ἔννοια τοῦ Γένους εἶναι σύμφυτος μὲ τὸ δίκαιο τοῦ αἵματος καὶ ὄχι μὲ τὸ δίκαιο τοῦ τόπου γεννήσεως, ποὺ ἰσχύει κυρίως σὲ νεοπαγῆ κρατικὰ σχήματα μὲ χαρακτῆρα μωσαϊκοῦ ἐθνοτήτων ὅρα ΗΠΑ, Καναδᾶ, Αὐστραλία κ.λ.π.
7. Δὲν ἀμφιβάλλω διὰ τὴν φιλοπατρίαν τῶν συνελλήνων ὅλων τῶν κομματικῶν τάσεων καὶ τὴν μή ἐξάρτησι τους ἀπὸ ξένα κέντρα ἀποφάσεων ἀλλὰ νομίζω, ὅτι θὰ πρέπει ἐμπράκτως ἡ φιλοπατρία καὶ ἡ ἐλευθερία ὅλων μας νὰ ἀποδεικνύωνται καθημερινῶς.
Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
+ ὁ Πειραιῶς ΣΕΡΑΦΕΙΜ