Τρίτη 25 Απριλίου 2017

Συγκλονίζει αυτή την φορά με τα λόγια του ο χρυσός Ολυμπιονίκης Λευτέρης Πετρούνιας

Πετρούνιας: Περιμένω τον πρωθυπουργό στην επόμενη προπόνηση για να δει και να καταλάβει
«Θα είναι μεγάλη μας τιμή, αλλά και ταυτόχρονα θέλουμε να δει που προπονούμαστε,
 με τι συνθήκες και από που βγαίνουν αυτοί οι αθλητές», τόνισε χαρακτηριστικά 
Αποκαλυπτικός ήταν ο χρυσός ολυμπιονίκης, παγκόσμιος πρωταθλητής και κάτοχος, πλέον, για τρίτη διαδοχική χρονιά του χρυσού μεταλλίου στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα, Λευτέρης Πετρούνιας σχετικά με τον τρόπο που προετοιμάζονται οι Έλληνες πρωταθλητές.
Μιλώντας στον «realfm», κάλεσε τον πρωθυπουργό να επισκεφθεί μία από τις επόμενες προπονήσεις του προκειμένου να διαπιστώσει τις συνθήκες.

«Καταρχάς είμαι ένας άνθρωπος με σεβασμό. Δεν έχω έλλειψη σεβασμού προς κανέναν άλλον. Αυτό που έγραψα στον πρωθυπουργό, αυτό θα έλεγα σε όλες τις πολιτικές ηγεσίες. Τον παρακάλεσα να έρθει στην προπόνησή μας. Θα είναι μεγάλη μας τιμή, αλλά και ταυτόχρονα θέλουμε να δει που προπονούμαστε, με τι συνθήκες και από που βγαίνουν αυτοί οι αθλητές», τόνισε χαρακτηριστικά ο Λευτέρης Πετρούνιας.

Σχετικά με την πρόσφατη τοποθέτησή του ότι αν δεν είχε τους χορηγούς του ίσως και να είχε σταματήσει τον πρωταθλητισμό το χρυσό παιδί των κρίκων είπε: «Αυτό είναι ξεκάθαρο. Δεν γίνεται να κάνεις τόσο υψηλό αθλητισμό, τόσες πολλές ώρες την ημέρα, τόσες πολλές ημέρες την εβδομάδα και να μην έχεις 1 ευρώ στην τσέπη σου. Δεν είμαι 13 χρονών. Εχω υποχρεώσεις. Εχω σπίτι, έχω την οικογένειά μου, που την έχω στηρίξει από όταν “έφυγε” ο πατέρας μου. Εχω αρκετές υποχρεώσεις και δεν μπορώ να τα καταφέρω μόνος μου».

Και σημείωσε: «Εγώ έχω τον μισθό μου από τους χορηγούς μου». Στο ερώτημα σχετικά με το τι του προσφέρει η πολιτεία ο κ. Πετρούνιας απάντησε: «Η πολιτεία δεν γνωρίζω ακριβώς τι σχέδιο έχει. Τι θέλω να πω με αυτό; Κάθε χρόνο μαθαίνουμε ότι υπάρχουν καινούργιες αποφάσεις για τις πριμοδοτήσεις των αθλητών για τις επιτυχίες. Τα προνόμια δεν υπάρχουν πια, διορισμοί και όλα αυτά που υπήρχαν παλιά. Κατά ένα τρόπο με πολλά από αυτά συμφωνώ, αλλά κάποιο κίνητρο πρέπει να μένει πάντα. Προνόμια είχαν οι Ολυμπιονίκες από την αρχαία Ελλάδα. Δεν γίνεται να τα καταργήσεις 100%. Πρέπει να δώσεις ένα κίνητρο σε έναν αθλητή για να “χτυπιέται” όλη ημέρα».