Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2017

Νέος Α/ΓΕΣ Α.Στεφανής: «Ηγούμαι του καλύτερου Στρατού του κόσμου»

ΤΙ ΔΗΛΩΣΕ ΜΙΛΩΝΤΑΣ ΣΕ ΡΩΣΟΥΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΥΣ
Συγκινημένος από το πάθος, τη φιλοπατρία και τον επαγγελματισμό τω στελεχών του Ελληνικού Στρατού, δήλωσε σε Ρώσους αξιωματικούς ο νέος Αρχηγός του Στρατού Αντιστράτηγος  Αλκιβιάδης Στεφανής,
 μιλώντας τους κατά τη διάρκεια του εορτασμού της ημέρας των ρωσικών ενόπλων δυνάμεων που πραγματοποιήθηκε  στην ρωσική πρεσβεία.
Πιο ειδικά ο Αντγος Α.Στεφανής είπε:
«Ηγούμαι ίσως του καλύτερου Στρατού του κόσμου: Του ελληνικού.
Σε πρόσφατη επίσκεψή μου στο ακριτικό νησί της Παναγιάς, στις Οινούσες φυσούσαν άνεμοι εντάσεως 8 μποφόρ με αποτέλεσμα ούτε το ΛΣ ούτε και το ΠΝ να εγκρίνουν την δια θαλάσσης κίνησή μας προς το νησί, για λόγους ασφάλειας.
Οι αμφίβιοι καταδρομείς μας όμως, ανέλαβαν από μόνοι τους χωρίς καν να τους ρωτήσω τη μετακίνηση λέγοντάς μου “Κύριε Αρχηγέ αυτή είναι η δουλειά μας.
Να πλέουμε με 8 και 10 μποφόρ και στον τελευταίο βράχο του Αιγαίου”», είπε ο Αρχηγός για να συνεχίσει:
«Όντως αυτό έγινε και όταν πιάσαμε στο νησί ρώτησα έναν από τους καταδρομείς:  “Τι θα έκανες για την πατρίδα ρε;”.  Και μου απαντά δυνατά και χωρίς κανένα ενδοιασμό: “Τα πάντα Αρχηγέ”.
Αυτό το στέλεχος που αμείβεται με 780 ευρώ το μήνα και είναι πρόθυμο να κάνει τα πάντα για την πατρίδα, ε, δε θα το βρείτε σε κανένα άλλο Στρατό του κόσμου. Είμαι πραγματικά υπερήφανος που είμαι Αρχηγός τους», κατέληξε ο Αντγος Α.Στεφανής.
Οι Ρώσοι αξιωματικοί που τον άκουγαν δήλωσαν βαθύ σεβασμό για τις ΕΔ και τον συνεχάρησαν για την ανάληψη των νέων του καθηκόντων του.
pronews