Κυριακή 16 Απριλίου 2017

Πώς η Ελλάδα γίνεται αργά και σταθερά θύλακας του Ισλάμ!

Από τον
Νίκο Σταυρουλάκη
Αμεση αποκατάσταση του καμένου τζαμιού Βαγιαζίτ στο Διδυμότειχο διέταξε η κυβέρνηση.
 Αμεση ολοκλήρωση των εργασιών κατασκευής του τζαμιού στο Βοτανικό ανακοίνωσε πριν από 15 ημέρες το ελληνικό υπουργείο Εξωτερικών
 και παράδοσή του στους πιστούς το επόμενο διάστημα. Σύντομα εγκαινιάζεται το τέμενος Ταμπακχανέ στην Κομοτηνή, το οποίο ανακαινίστηκε από την τοπική Διαχειριστική Επιτροπή Μουσουλμανικής Περιουσίας.

Πολλές ακόμα «πρωτοβουλίες» αποκατάστασης μουσουλμανικών μνημείων σε ολόκληρη τη χώρα οδηγούν σε μια αργή αλλά σταθερή εξισλαμοποίηση, την ώρα που ο Ταγίπ Ερντογάν μετατρέπει μεθοδευμένα τον Iερό Nαό της Αγίας Σοφίας στην Κωνσταντινούπολη σε τέμενος.
Κίνδυνος
Η πρόσφατη αποκάλυψη κρυμμένου «εξειδικευμένου» οπλισμού σε τζαμί στην περιοχή της Ξάνθης (ακόμα διερευνάται τι δουλειά έχει σε χώρο μουσουλμανικής λατρείας όπλο με σιγαστήρα...) αποτελεί απλή ένδειξη για τους κινδύνους που μπορεί να κρύβει στα σπλάχνα του ένας φαινομενικά «αθώος» λατρευτικός χώρος, που όμως βρίσκεται στην ευαίσθητη ακριτική περιοχή της Θράκης, όταν μάλιστα οι πολιτικοί συσχετισμοί που επικρατούν εκεί επιτρέπουν στο τουρκικό προξενείο να διευρύνει συνεχώς -και ασταμάτητα- τον κύκλο επιρροής του.

Με την επίκληση μιας δήθεν γενικής ευαισθησίας στην προστασία της πολιτιστικής κληρονομιάς και του σεβασμού μνημείων, ξένων προς το γενικό θρησκευτικό αίσθημα, οι ελληνικές κυβερνήσεις τα τελευταία χρόνια εμφανίζονται να υποκύπτουν σταδιακά στις έξωθεν πιέσεις εξ Ανατολών για θρησκευτική (και όχι απλώς μνημειακή) αποκατάσταση των μουσουλμανικών οίκων λατρείας. Η ανοιχτή πλέον κρίση στις σχέσεις χριστιανισμού - Ισλάμ έχει ανοίξει στην Αγκυρα ένα νέο «πεδίον δόξης», επιτρέποντας επικοινωνιακές παρεμβάσεις στη χώρα μας, που αποτελεί (όπως και στο παρελθόν) το προπύργιο του χριστιανισμού της Δύσης.

Μέσω επικοινωνιακών επιθέσεων, ο Τούρκος πρόεδρος Ερντογάν έχει εγείρει επανειλημμένα τελευταία θέμα λειτουργίας τζαμιών στην Ελλάδα, με πιο πρόσφατη (τον Φεβρουάριο) την «απαίτηση» να λειτουργήσουν 70 τζαμιά στη χώρα μας.
Προσπάθεια της Τουρκίας είναι να ηγηθεί ενός κινήματος ισλαμοποίησης που «σαρώνει» από άκρου εις άκρον τη Δύση, άλλοτε με επιθετικές μεθόδους και ενίοτε με επίκληση της δημοκρατικότητας του δυτικού φέρεσθαι.
Ο οπλισμός
Ο συναγερμός που σήμανε στις τοπικές Αρχές της Θράκης, η ανακάλυψη οπλισμού σε τέμενος στο χωριό Ηλιόπετρα του Δήμου Τοπείρου, στον νομό Ξάνθης, που έφερε στο φως κρυμμένα πιστόλια, σιγαστήρες και αριθμό φυσιγγίων διαφόρων διαμετρημάτων δεν κράτησε πολύ…
Μετριοπαθείς μουσουλμανικές φωνές της Θράκης επισημαίνουν στην «κυριακάτικη δημοκρατία» ότι ο θόρυβος που ξέσπασε από το γεγονός ήδη «πάγωσε» με συντονισμένες ενέργειες του τουρκικού προξενείου.
Ο υπεύθυνος ιμάμης για τη λειτουργία του τζαμιού συνελήφθη λόγω παροχής ελλιπών εξηγήσεων. Την ίδια ώρα, στη Θράκη «αλωνίζει» το αποσχιστικό τουρκοϋποκινούμενο κόμμα DEB, που ζητά ανοιχτά την αυτονομία της ακριτικής μας περιοχής και περιφέρει τη σημαία της «αυτόνομης Θράκης» σε διεθνή φόρα.
Για την υπόθεση του οπλισμού στο τζαμί της Ξάνθης, που συμπίπτει με μια ιδιαίτερα ευαίσθητη περίοδο των ελληνοτουρκικών σχέσεων, οι ίδιες μετριοπαθείς φωνές τονίζουν ότι στο τέλος η υπόθεση θα θαφτεί και κανείς δεν θα τιμωρηθεί.
Παραδίδεται και ο Βοτανικός
Σύμφωνα με τους σχεδιασμούς, το τζαμί στον Βοτανικό πρόκειται να παραδοθεί  μέχρι το τέλος Απριλίου. Μέχρι και η γαλλική «Le Figaro» σε πρόσφατο δημοσίευμα κάνει ιδιαίτερη αναφορά στο κόστος κατασκευής, το οποίο θα αγγίξει το 1.000.000 ευρώ, παραθέτοντας τα αρχιτεκτονικά χαρακτηριστικά του. Και διακωμωδεί τη σπουδή της κατασκευής του: «Η Αθήνα δεν είχε κατασκευάσει τζαμί από τότε που τελείωσε η οθωμανική κατοχή, δηλαδή από τα τέλη του 19ου αιώνα.
Το τζαμί βρίσκεται στον Ελαιώνα, κοντά στο κέντρο της πρωτεύουσας. Το κτίριο θα έχει εμβαδόν 500 τ.μ., αλλά δεν προβλέπεται να χτιστεί μιναρές. Θα χωράει μόλις 350 πιστούς». Την είδηση επιβεβαίωσε ο υφυπουργός Εξωτερικών Γ. Αμανατίδης, λέγοντας πως είναι θέμα χρόνου να δοθεί στους πιστούς.

Οι Τούρκοι ζητούν την επαναλειτουργία 19 (!) χώρων λατρείας στη χώρα μας
Για τη χώρα μας, τα υπάρχοντα μουσουλμανικά μνημεία είναι απομεινάρια μιας μαύρης περιόδου στυγνής ξένης κυριαρχίας… Η κατασκευή τους δεν σχετίζεται με τη θέληση ή την απόφαση κάποιας ελληνικής εξουσίας και εξακολουθούν μέχρι σήμερα να αποτελούν σύμβολα των 400 χρόνων τυραννίας, η αποτίναξη της οποίας εορτάζεται με εθνική εορτή. Στη συλλογική συνείδηση των Ελλήνων τα μνημεία αυτά είναι εγγεγραμμένα ως «σύμβολα δουλείας» που ενοχλούν το βλέμμα και παράγουν ανακλαστικά απέχθειας, αντίθετα με το αίσθημα της ελευθερίας του λαού.

Με το δημογραφικό πρόβλημα οξύ, τη ροή μεταναστών και προσφύγων εξ Ανατολών στο ζενίθ (κατά κανόνα μη χριστιανών), τη διαφορετικότητα οικογενειακής κουλτούρας χριστιανών και μουσουλμάνων και τη γειτονική Τουρκία να ζητάει έστω και ρητορικά την επαναλειτουργία των τζαμιών που ιδρύθηκαν την περίοδο της Τουρκοκρατίας, το Ισλάμ επιχειρεί στρατηγική διεύρυνση προς Δυσμάς, με ό,τι αυτό μπορεί να συνεπάγεται στο μέλλον…

Ο Ταγίπ Ερντογάν διατύπωσε απροκάλυπτα το αίτημα «Γιατί δεν ανοίγουν μουσουλμανικά τζαμιά στην Ευρώπη;», δίνοντας την απάντηση «Γιατί η Ευρώπη είναι χριστιανικό κλαμπ», προσβάλλοντας ευθέως το θρησκευτικό αίσθημα 500.000.000 Ευρωπαίων.
Στον χορό έχει μπει και ο τουρκικός Τύπος. Η Αγκυρα ζητά την επαναλειτουργία των τζαμιών που «ξέχασε» μετά την ήττα και την οθωμανική υποχώρηση.
Πρόκειται για 19 τζαμιά που είχαν κλείσει μετά την Επανάσταση του 1821 και αργότερα, στους Βαλκανικούς Πολέμους…
Η λίστα, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει τα εξής μνημεία: Γενί τζαμί (Yeni Cami) στη Θεσσαλονίκη, Φετιχιέ τζαμί (Fethiye Cami) στην Αθήνα, Μουσταφά Βοϊβόντα τζαμί (Mustafa Voyvoda Cami) στην Αθήνα, Ιμπραήμ Πασά τζαμί (İIbrahim Pasşa Cami) στην Καβάλα, Χαλίλ Μπέη τζαμί (Halil Bey Cami) στην Καβάλα, Αγά Πασά τζαμί (Ağga Pasşa Cami) στο Ναύπλιο, Ουλού τζαμί (Ulu Cami) στο Ναύπλιο, Τσελεμπί Σουλτάν Μεχμέτ τζαμί (Çelebi Sultan Mehmet Cami) στο Διδυμότειχο, Γενί τζαμί (Yeni Cami) στη Λάρισα, Οσμάν Σαχ Κουρσουνλού τζαμί (Osman Sah Kursşunlu Cami) στα Τρίκαλα, Τζαμί της Μονεμβασίας (Monemvasia Camisi), Σουλεϊμανιγιέ τζαμί (Süleymaniye Cami) στη Ρόδο, Μουράτ Ρέις τζαμί (Murad Reis Cami) στη Ρόδο, Αγά τζαμί (Ağga Cami) στη Ρόδο, Ντεφτεντάρ τζαμί (Deftedar Cami) στην Κω, Λόντζα τζαμί (Lonca Cami) στην Κω, Ασλάν Πασά τζαμί (Aslan Pasşa Cami) στα Γιάννενα, Φετχιγιέ τζαμί (Fethiye Cami) στα Γιάννενα και Κουρσουνλού τζαμί (Kurşsunlu Cami) στην Καστοριά.