Γράφει ο ΒΑΣ. Α. ΚΟΚΚΙΝΟΣ, Επίτ. Πρόεδρος του Αρείου Πάγου
Ο κίνδυνος μουσουλμανοποιήσεως της Ευρώπης είναι μέγας και ορατός.
Από το τέλος του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, στρατιές μουσουλμάνων έχουν καταφύγει προς εξεύρεση εργασίας στις περισσότερες χώρες της Ε.Ε. και ιδιαιτέρως στη Γερμανία, τη Γαλλία, την Αγγλία, την Ολλανδία, το Βέλγιο και τη Δανία. Δυόμισι περίπου χιλιάδες γόνοι των μουσουλμάνων τούτων έχουν ήδη ενταχθεί στους τζιχαντιστές.
Οι αρχές της ανεξιθρησκείας και της ελευθέρας διακινήσεως ανθρώπων και αγαθών,
που επεκράτησαν σε όλα τα ευρωπαϊκά κράτη, είχαν ως συνέπεια τη διευκόλυνση των μουσουλμάνων να εγκατασταθούν σε συνοικίες – γκέτο, όπου είναι αδύνατον να ζήσουν πολίτες άλλων θρησκειών. Η απορρόφηση των μουσουλμάνων από τους λαούς των χωρών στις οποίες ζουν, είναι εντελώς αδύνατη. Η Τουρκία πρωτοστατεί στην επέκταση του ισλαμισμού.
που επεκράτησαν σε όλα τα ευρωπαϊκά κράτη, είχαν ως συνέπεια τη διευκόλυνση των μουσουλμάνων να εγκατασταθούν σε συνοικίες – γκέτο, όπου είναι αδύνατον να ζήσουν πολίτες άλλων θρησκειών. Η απορρόφηση των μουσουλμάνων από τους λαούς των χωρών στις οποίες ζουν, είναι εντελώς αδύνατη. Η Τουρκία πρωτοστατεί στην επέκταση του ισλαμισμού.
Ειδικότερα στην νεο-οθωμανική εκστρατεία για την επέκταση τούτου προμαχεί ο θρησκευτικός ηγέτης της Τουρκίας Μεχμέτ Γκιουρμέζ. Σε πρόσφατη ανακοίνωσή του καυχάται ότι δεν θα υπάρξει χώρα στην οποία ακούγεται το Κοράνι χωρίς την προστατευτική παρουσία της Τουρκίας.
Προς τον σκοπό αυτό, απεκάλυψε την ίδρυση μιάς σειράς οργανισμών που θα διευθύνουν την τουρκική πανισλαμική εκστρατεία, όπως το «Ισλαμικό Συμβούλιο Ευρασίας», η «Σύνοδος Θρησκευτικών Ηγετών Μουσουλμάνων Αφρικής», η «Συνεύρεση Μουσουλμάνων Ευρώπης», η «Συνέλευση Προέδρων Θρησκευτικών Θεμάτων Βαλκανίων» κ.α.
Μάλιστα, ο άνω θρησκευτικός ηγέτης της Τουρκίας προτίθεται συντόμως να μεταβεί στη Λατινική Αμερική για να κινητοποιήσει το εκεί μουσουλμανικό ποίμνιο, ώστε να έλθει πιο κοντά στη νέα παγκόσμια προστάτιδα των απανταχού μουσουλμάνων, ήτοι την Τουρκία.
Ας σημειωθεί ότι ο αυτός θρησκευτικός ηγέτης επεσκέφθη την Δημοκρατία της Γεωργίας, όπου είναι η μουσουλμανική μειονότητα των Ahiska που ομιλεί ένα τουρκογενές γλωσσικό ιδίωμα. Σκοπός της επισκέψεώς του αυτής ήταν η ενίσχυση των μουσουλμάνων και της καταπιεσμένης θρησκευτικής τους πίστεως και η διαμαρτυρία του στην ηγεσία της Γεωργίας διότι η μειονότητα αυτή υποφέρει από τους χριστιανούς της περιοχής Νοτίου Καυκάσου.
Η Ελληνική Πολιτεία, προστατεύουσα τους μουσουλμάνους υπερμέτρως και υποσχεθείσα να ανεγείρει μουσουλμανικό τέμενος σε κεντρικό σημείο των Αθηνών, χωρίς να έχει υποχρέωση από διεθνή συνθήκη, ούτε από το Σύνταγμα της χώρας, ευνοεί σκανδαλωδώς την αύξηση των μουσουλμάνων στη χώρα μας. Η εύνοια αυτή συνδυαζόμενη με τις επαγγελίες του ΣΥΡΙΖΑ, θέτει την ορθόδοξη ελληνική εκκλησία σε κίνδυνο και σε μειονεκτική θέση. Στην ιστοσελίδα του ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΜ Λάρισας και υπό τον τίτλο «Διαχωρισμός Κράτους – Εκκλησίας», γράφονται τα εξής:
«Η παρέμβαση της Εκκλησίας στα πράγματα της Πολιτείας και η στενή διαπλοκή της με το Κράτος, ανάγεται στην ίδρυση του ελληνικού κράτους. Οι παθογένειες αυτής της σύμφυσης είναι πάντοτε εμφανείς. Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια οξύνθηκαν ιδιαίτερα με την εθνικιστική και πολλές φορές οπισθοδρομική πολιτική παρέμβαση της προηγούμενης ηγεσίας της ελληνικής Εκκλησίας, αλλά και με τη σκανδαλώδη οικονομική και παραοικονομική δραστηριότητα Εκκλησίας και μοναστηριών. Σήμερα είναι πλέον φανερό ότι έχει καταστεί ώριμο το κοινωνικό αίτημα για μία σύγχρονη και δημοκρατική πολιτεία, του διαχωρισμού Κράτους – Εκκλησίας και σε συνταγματικό επίπεδο. Στο πλαίσιο αυτό προτείνουμε και διεκδικούμε τον πλήρη διαχωρισμό ρόλων Εκκλησίας και Κράτους με πλήρη αρμοδιότητα της Πολιτείας σε ζητήματα γάμου, ονοματοδοσίας και μαθήματος θρησκευτικών. Την κατάργηση του θρησκευτικού όρκου. Η ανεξιθρησκεία είναι συνταγματικά κατοχυρωμένη, ενώ η θρησκευτική ελευθερία είναι απαραβίαστη. Το κράτος διασφαλίζει την απόλυτη άσκησή της και σέβεται όλα τα θρησκεύματα… Το μάθημα των θρησκευτικών διδάσκεται στη στοιχειώδη και μέση εκπαίδευση έτσι ώστε να μην έχει ομολογιακό χαρακτήρα, αλλά η εισαγωγή στην ιστορία, την κοινωνιολογία και τη δογματική όλων των θρησκειών. Επιστροφή στο Κράτος της μεγάλης ακίνητης εκκλησιαστικής περιουσίας και απόδοσή της σε ακτήμονες και σε δημόσια χρήση. Τα εισοδήματα των εκκλησιαστικών ενώσεων και οργανώσεων από εμπορικές δραστηριότητες, χρεόγραφα και εκμετάλλευση ακινήτων, φορολογούνται κανονικά».
Άραγε οι καθηγούμενοι των μονών του Αγίου Όρους, που υπεδέχθησαν και ευχήθηκαν στον κ. Τσίπρα επιτυχία, εγνώριζαν τις πιο πάνω προθέσεις των στελεχών του κόμματός του;
Αντί ο τελευταίος να ζητήσει να μείνει μόνος με την εικόνα του «Άξιον Εστί» (κάτι που μάλλον υπεδείχθη εις αυτόν, από εκείνον που είχε την φαεινή ιδέα να προκαλέσει την επίσκεψή του), θα έπρεπε να είχε το θάρρος να δηλώσει αν προτίθεται να απογυμνώσει την Εκκλησία και τα μοναστήρια των περιουσιακών τους στοιχείων. Οπότε θα είναι ανέφικτο οι Έλληνες και ξένοι να επισκεφθούν τα μοναστήρια, αφού αυτά θα αδυνατούν να προσφέρουν ένα πιάτο φαγητό…
Οι εξαγγελίες των συριζαίων θυμίζουν αυτές του Ανδρέα Παπανδρέου και του Αντώνη Τρίτση. Τελικώς, ο πρώτος όταν έφθασε στο έσχατο σημείο, προσέφυγε στην βοήθεια της Εκκλησίας. Και ο δεύτερος, όταν ασθένησε, είχε τον χρόνο να αναλογισθεί την αξία της ευλογίας της Εκκλησίας.
Η εθνική υπόσταση είναι συνδεδεμένη με την ορθόδοξη Εκκλησία, η οποία έχει δώσει πολλές φορές στο κράτος όχι μόνον τα περιουσιακά της στοιχεία, αλλά και τα μανουάλια. Αλλά ουδέποτε η Πολιτεία ανεγνώρισε την συμβολή της στην ανακούφιση του λαού.
Ας αναλογισθούν, επομένως, οι νέοι πολιτικοί, που διακατέχονται από τη μέθη της εξουσίας, ότι χωρίς την ευλογία της Εκκλησίας και του Υψίστου ουδέν είναι δυνατόν να επιτύχουν, όπως δεν επέτυχαν έως τώρα όλοι οι δυνάστες της Γης.
ΠΡΩΙΝΟΣ ΛΟΓΟΣ,30/09/2014