Real News, 31/12/2011
Αβραμόπουλος: Δεν απολογούμαι σε κανέναν κερατά – και περιφέρεται ελεύθερος
-
Ο Δημήτρης Αβραμόπουλος παίζει σε πολλά κανάλια ολημερίς. Ως εξής: Το θεμα
είναι μια «μπούρδα»! Δεν απολογούμαι σε κανένα «κερατά»!(τι να είναι
κερατάς!)...
Πριν από 4 ώρες
