Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2016

Ιλλουμινάτι: 439 γιγάντιες υπόγειες βάσεις σε όλο τον πλανήτη για τους εκλεκτούς

Οι ισχυρισμοί ενός άνδρα στο διαδίκτυο, ότι είναι πρώην μέλος των Ιλλουμινάτι, όπως και οι «αποκαλύψεις» του σχετικά με τη μυστική αδελφότητα, έχουν κινήσει το ενδιαφέρον των οπαδών θεωριών συνωμοσίας παγκοσμίως.
Ο ανώνυμος υποτίθεται πρώην Ιλλουμινάτι ισχυρίζεται ότι υπήρξε επί 47 χρόνια μέλος της οργάνωσης και ότι ήταν υψηλόβαθμο στέλεχος.
Ο ίδιος εξηγεί ότι θέλει να αποκαλύψει τα πάντα για τους Ιλλουμινάτι, επειδή απλά δεν αντέχει άλλο να τα κρατά μυστικά.
Η ανάρτησή του δημοσιεύθηκε στο Anonymousmags.com.
Εκεί διηγείται ότι όταν ήταν 19 ετών είχε ήδη καταφέρει να αποκτήσει οικονομική άνεση.
Μέσω γνωριμιών από φίλους του είχε κάνει πετυχημένες επενδύσεις, στο χρηματιστήριο, ενώ είχε εμπλακεί σε «παρασκηνιακές» συμφωνίες και είχε καταφέρει να βγάλει αρκετά χρήματα.
Το 1964 πήγε να σπουδάσει στο Χάρβαρντ, όπου παράλληλα με τις σπουδές του συνέχιζε να πλουτίζει και να αποκτά μεγάλη επιρροή στην πανεπιστημιακή ζωή με τη συμμετοχή του σε λέσχες και οργανώσεις.
«Ένα βράδυ, όπως επέστρεφα στο φοιτητικό μου δωμάτιο λίγο μετά τα μεσάνυχτα, με πλησίασαν δύο άνδρες που φορούσαν μαύρα κοστούμια. Αυτό που πρώτα σκέφτηκα ήταν ότι σκόπευαν να με ρωτήσουν για τις επαγγελματικές μου δραστηριότητες, επειδή κάποιες δεν ήταν και εντελώς νόμιμες. Μου ζήτησαν να τους ακολουθήσω, όπως και έκανα, στο υπόγειο ενός διώροφου κτιρίου μόλις δύο δρόμους πιο πέρα από το φοιτητικό μου δωμάτιο».
«Εκεί με κάθισαν σε ένα τραπέζι και με ρώτησαν εάν επιθυμούσα να κάνω μια συμφωνία μαζί τους. Δεν μου είπαν τι συμφωνία ήθελαν να κάνουν, απλώς με ρώτησαν εάν ήθελα να κάνω συμφωνία μαζί τους».
«Μισοσυμφώνησα και τότε εμφανίστηκε μπροστά μου ο πιο μεγαλόσωμος άνδρας που είχα δει ποτέ στη ζωή μου», γράφει ο Ανώνυμος.
«Υπήρξα μέλος των Ιλλουμινάτι επί 47 χρόνια. Με στρατολόγησαν τότε, όταν ήμουν 19 ετών».
Στη συνέχεια ισχυρίζεται ότι οι πληροφορίες που σκοπεύει να ξεδιπλώσει είναι πολύ αποκαλυπτικές και επικίνδυνες.
«Είμαι ένας από τους 7 ανθρώπους στην ιστορία των Ιλλουμινάτι που μυήθηκαν στο τελετουργικό της «Αναχώρησης». Έμαθα ό,τι ήταν ανάγκη να μάθω όταν μου αποκαλύφθηκαν πράγματα τον Ιούνιο του 2010. Επί χρόνια ήμουν απόλυτα τυπικός με τις πεποιθήσεις, τα κίνητρα και τις δράσεις των Ιλλουμινάτι. Αλλά τον τελευταίο καιρό όλα αυτά ήταν πάρα πολλά για να τα αντέξω και έπρεπε να ακυρώσω το ιερό μου συμβόλαιο», αναφέρει χαρακτηριστικά.
«Σκοπός μου είναι να αποκαλύψω τα πάντα για τους Ιλλουμινάτι. Πώς γίνεσαι μέλος, ποιος είναι ο σκοπός της οργάνωσης, τι κάνει η οργάνωση και ποια είναι τα μελλοντικά τους σχέδια».
«Ο Μπάρακ Ομπάμα δεν είναι μέλος των Ιλλουμινάτι, είναι κάτι πολύ, πολύ χειρότερο. Οι νέες διαστημικές πτήσεις [σ.σ. προφανώς εννοεί τον διαστημικό τουρισμό] δεν είναι τόσο για διασκέδαση όσο φαίνονται, είναι εργαλείο των Ιλλουμινάτι. Το Ντένβερ του Κολοράντο είναι ένας διαβολικός τόπος. Οι εξωγήινοι είναι λίγο διαφορετικοί από όσα υποθέτουμε».

Υπόγειες βάσεις και καταφύγια

«Το πρώτο θέμα που θα ήθελα να συζητήσω αφορά τα υπόγεια καταφύγια. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν 57 υπόγειες βάσεις και καταφύγια στις Ηνωμένες Πολιτείες που είναι σε λειτουργία για διάφορους σκοπούς. Σε όλο τον πλανήτη υπάρχουν 439 καταφύγια».
«Όλες αυτές οι βάσεις και τα καταφύγια ελέγχονται και λειτουργούν από τους Ιλλουμινάτι. Το μεγαλύτερο υπόγειο καταφύγιο βρίσκεται στο Σάν Πάολο, στη Βραζιλία. Αυτό το καταφύγιο μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι 5.000 ανθρώπους για μια περίοδο μέχρι δέκα χρόνια. Προσωπικά το έχω επισκεφθεί και είναι πολύ μεγαλύτερο από ό,τι ο καθένας μπορεί να φανταστεί. Αυτό το καταφύγιο προορίζεται για το τέλος των καιρών, τις έσχατες ημέρες. 5.000 από τους πλουσιότερους, εξυπνότερους και πλέον ισχυρούς ανθρώπους του κόσμου θα έχουν ασφαλές καταφύγιο σε αυτή την υπόγεια βάση σε περίπτωση παγκόσμιου πυρηνικού πολέμου, φυσικής καταστροφής, ή οποιασδήποτε άλλης παγκόσμιας καταστροφής».
«Μην μπερδεύεστε. Πολλά άλλα καταφύγια έχουν τη δυνατότητα να στεγάσουν μεγάλους αριθμούς ανθρώπων για μεγάλη χρονική περίοδο, αλλά κανένα άλλο καταφύγιο δεν είναι τόσο μεγάλο και καλά εξοπλισμένο όσο αυτό».
«Σε περίπτωση Τρίτου Παγκοσμίου Πολέμου όλοι οι ηγέτες του κόσμου θα βρουν εκεί καταφύγιο. Οι πλουσιότεροι άνθρωποι του πλανήτη θα καταφύγουν επίσης εκεί. Άνθρωποι όπως ο Μπιλ Γκέις, ο Γουόρεν Μπάφετ, οι κροίσοι του πετρελαίου. Ωστόσο, οι πετρελαϊκοί μεγιστάνες θα δολοφονηθούν ενώ θα βρίσκονται στο καταφύγιο για να μπορέσει στη συνέχεια η Νέα Τάξη Πραγμάτων να ελέγξει τη Μέση Ανατολή».
«Δεν ξέρω τον ακριβή αριθμό, αλλά από τα 439 καταφύγια που υπάρχουν σε όλο τον πλανήτη, θα μπορούσα να πω ότι περίπου τα 275 είναι κατασκευασμένα για κατοικίες για μεγάλο χρονικό διάστημα. Εγώ ο ίδιος έχω μείνει σε ένα τέτοιο υπόγειο καταφύγιο στην Κίνα, τη δεκαετία του 1990. Είναι πολύ ωραίο, πολύ χλιδάτο. Σαν να μένεις σε πεντάστερο ξενοδοχείο».
tribune.gr