Η ευρύτερη γειτονιά μας βρίσκεται σε γενικευμένη αναταραχή και το φανατικό Ισλάμ εμφανίζεται απειλητικό. Στην Τουρκία και στην Αίγυπτο Ισλαμιστές καταστρέφουν ναούς...διαφόρων Χριστιανικών κοινοτήτων. Γράφει ο Κωνσταντίνος Χολέβας, Πολιτικός Επιστήμων
Στη Συρία οι Ισλαμιστές με υποκίνηση από την Τουρκία κι άλλες χώρες φονεύουν Ελληνορθοδόξους (Ρουμ Ορτοντόξ) , ενώ αγνοείται επί ενάμισυ χρόνο η τύχη των δύο απαχθέντων Επισκόπων. Στο Ιράκ οι Ισλαμιστές διαφορετικών τάσεων αλληλοσπαράσσονται με τελικό θύμα τους εναπομείναντες Χριστιανούς. Η Τουρκία επανειλημμένως και επισήμως αυτοχαρακτηρίζεται προστάτης όλων των Μουσουλμάνων της Βαλκανικής. Και ο νεοεμφανισθείς Ισλαμικός Στρατός του Ιράκ και του Λεβάντε (Μέσης Ανατολής) δημοσιεύει χάρτες του υπό ίδρυσιν Χαλιφάτου, στο οποίο περιλαμβάνεται και ... η Ελλάς.
Ως Χριστιανός Ορθόδοξος και ως πολίτης της δημοκρατικής Ελλάδος σέβομαι κάθε άνθρωπο ασχέτως φυλής, θρησκείας ή καταγωγής.. Δέχομαι επίσης ότι δεν είναι φανατικοί Ισλαμιστές όλοι οι Μουσουλμάνοι και ότι η μειονότητα στη Θράκη δικαιούται να απολαμβάνει τη θρησκευτική της ελευθερία. Όμως τα θέματα εθνικής ασφαλείας και δημοσίας τάξεως δεν πρέπει να υποβαθμίζονται ή να αγνοούνται στο όνομα της αποτυχημένης πολυπολιτισμικότητας. Η Ελλάς έχει δικαίωμα να αναθεωρήσει ορισμένες πτυχές των σχέσεών της με το Ισλάμ. Συγκεκριμένα προτείνω:
Να ξανασυζητηθεί από την αρχή το θέμα της ανεγέρσεως τζαμιού στην Αθήνα. Να ζητηθεί πρώτα από τις αραβικές χώρες να εργασθούν για την απελευθέρωση των δύο απαχθέντων Επισκόπων και μετά βλέπουμε. Αν τελικά ανεγερθεί, να επιλεγεί η περιοχή του Σχιστού και όχι η κατοικημένη περιοχή του Βοτανικού.
Να μην εγκριθεί από το Υπουργείο Παιδείας η δημιουργία Προγράμματος Ισλαμικών Σπουδών στο Τμήμα Θεολογίας του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Μπορεί το πρόβλημα να λυθεί με την επανίδρυση της Ειδικής Παιδαγωγικής Ακαδημίας Θεσσαλονίκης, η οποία εκπαίδευε δασκάλους για τη μουσουλμανική μειονότητα.
Να απελαύνονται πάραυτα οι παρανόμως εισελθόντες φανατικοί κήρυκες του ακραίου Ισλάμ, όπως γίνεται σε όλες τις χώρες της Δυτικής Ευρώπης.
Να μην αναγνωρίζει η χώρα μας τη Τουρκία ως προστάτη των Μουσουλμάνων της Θράκης, οι οποίοι είναι Έλληνες πολίτες. Να παύσει το συνεχές πήγαινε-έλα Τούρκων Υπουργών και όσοι εξ αυτών προβαίνουν σε προκλητικές δηλώσεις, όπως ο Υπουργός Υγείας Μουεζίνογλου, να κηρύσσονται ανεπιθύμητοι στην Ελλάδα.
Σέβομαι την πίστη του απλού Μουσουλμάνου, αλλά όχι αυτούς που την εκμεταλλεύονται.
Ως Χριστιανός Ορθόδοξος και ως πολίτης της δημοκρατικής Ελλάδος σέβομαι κάθε άνθρωπο ασχέτως φυλής, θρησκείας ή καταγωγής.. Δέχομαι επίσης ότι δεν είναι φανατικοί Ισλαμιστές όλοι οι Μουσουλμάνοι και ότι η μειονότητα στη Θράκη δικαιούται να απολαμβάνει τη θρησκευτική της ελευθερία. Όμως τα θέματα εθνικής ασφαλείας και δημοσίας τάξεως δεν πρέπει να υποβαθμίζονται ή να αγνοούνται στο όνομα της αποτυχημένης πολυπολιτισμικότητας. Η Ελλάς έχει δικαίωμα να αναθεωρήσει ορισμένες πτυχές των σχέσεών της με το Ισλάμ. Συγκεκριμένα προτείνω:
Να ξανασυζητηθεί από την αρχή το θέμα της ανεγέρσεως τζαμιού στην Αθήνα. Να ζητηθεί πρώτα από τις αραβικές χώρες να εργασθούν για την απελευθέρωση των δύο απαχθέντων Επισκόπων και μετά βλέπουμε. Αν τελικά ανεγερθεί, να επιλεγεί η περιοχή του Σχιστού και όχι η κατοικημένη περιοχή του Βοτανικού.
Να μην εγκριθεί από το Υπουργείο Παιδείας η δημιουργία Προγράμματος Ισλαμικών Σπουδών στο Τμήμα Θεολογίας του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Μπορεί το πρόβλημα να λυθεί με την επανίδρυση της Ειδικής Παιδαγωγικής Ακαδημίας Θεσσαλονίκης, η οποία εκπαίδευε δασκάλους για τη μουσουλμανική μειονότητα.
Να απελαύνονται πάραυτα οι παρανόμως εισελθόντες φανατικοί κήρυκες του ακραίου Ισλάμ, όπως γίνεται σε όλες τις χώρες της Δυτικής Ευρώπης.
Να μην αναγνωρίζει η χώρα μας τη Τουρκία ως προστάτη των Μουσουλμάνων της Θράκης, οι οποίοι είναι Έλληνες πολίτες. Να παύσει το συνεχές πήγαινε-έλα Τούρκων Υπουργών και όσοι εξ αυτών προβαίνουν σε προκλητικές δηλώσεις, όπως ο Υπουργός Υγείας Μουεζίνογλου, να κηρύσσονται ανεπιθύμητοι στην Ελλάδα.
Σέβομαι την πίστη του απλού Μουσουλμάνου, αλλά όχι αυτούς που την εκμεταλλεύονται.