Με αφορμή την μαύρη επέτειο της Σφαγής του Διστόμου από τους Ναζί αλλά και τη
γενική λήθη, η ΕΘΝΟΣΥΝΕΛΕΥΣΗ και το ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ
προχώρησαν στην δημιουργία αφίσας των συνολικών Γερμανικών οφειλών και
αποζημιώσεων προς την Ελλάδα και τους Έλληνες! Προς την Ελλάδα με τις
καταστροφές, το Κατοχικό «Δάνειο» και την αρπαγή πολιτισμικών θησαυρών μας και
προς τους Έλληνες ως θύματα Ολοκαυτωμάτων και καταστροφών της περιουσίας τους!
Γέρων Αἰμιλιανὸς Σιμωνοπετρίτης: Ἡ ἀσθένεια ὡς μέσο Θεογνωσίας
-
Γέρων Αἰμιλιανὸς Σιμωνοπετρίτης
Ὁ Θεός, ἐνῶ ἔπλασε τὸν ἄνθρωπο ὑγιέστατο, ἐνῶ θέλει τὴ χαρὰ καὶ τὴν εἰρήνη
του, δίδει τὴν ἀσθένεια. Γιατί;
Διότι ὅταν ὁ ἄνθ...
Πριν από 1 ώρα
