Όσες συγκεντρώσεις και αν κάνουμε, οσοι νεκροί και αν πέσουν, αν δεν μετανοήσουμε για την απομάκρυνση μας από την ορθόδοξη πίστη σαν Έλληνες, δεν πρόκειται να δούμε φως στο τούνελ. Ο τριαδικός θεός, περιμένει από μας να διαδηλώσουμε με την δικιά του σημαία, και να’ στε σίγουροι, ότι ένα θαύμα θα δώσει ζωή πάλι στην Ελλάδα. Να μην απογοητευόμαστε, γιατι η Ελλάδα πέρασε ακόμα ποιο δύσκολα χρόνια απο το σήμερα και βγηκε πάλι νικητής. Αλλα να θυμάστε ότι ο Έλληνας και το 21’ αλλα και το 40’ ειχε ένα στόχο, να πολεμήσει Για του Χριστού την πίστη την αγία και της πατρίδος την ελευθερία.
Ἅγιος Ἰάκωβος: Ἐκεῖνος πού ξέρει καὶ τὰ γράμματα καὶ δὲν τηρεῖ τοὺς νόμους
τοῦ Θεοῦ, θὰ τὸν δείρει, «δαρήσεται πολλάς»
-
Ἅγιος Ἰάκωβος ὁ ἐν Ευβοία (Τσαλίκης)
Σᾶς εὐχαριστῶ πολὺ πoύ ἀκοῦτε τώρα ἕναν ἀγράμματο. Ἕνας ἀγράμματος ἄνθρωπος
εἶμαι. Ἐσεῖς εἶστε μορφωμένοι, ξέρετε γράμ...
Πριν από 3 ώρες
