Όσες συγκεντρώσεις και αν κάνουμε, οσοι νεκροί και αν πέσουν, αν δεν μετανοήσουμε για την απομάκρυνση μας από την ορθόδοξη πίστη σαν Έλληνες, δεν πρόκειται να δούμε φως στο τούνελ. Ο τριαδικός θεός, περιμένει από μας να διαδηλώσουμε με την δικιά του σημαία, και να’ στε σίγουροι, ότι ένα θαύμα θα δώσει ζωή πάλι στην Ελλάδα. Να μην απογοητευόμαστε, γιατι η Ελλάδα πέρασε ακόμα ποιο δύσκολα χρόνια απο το σήμερα και βγηκε πάλι νικητής. Αλλα να θυμάστε ότι ο Έλληνας και το 21’ αλλα και το 40’ ειχε ένα στόχο, να πολεμήσει Για του Χριστού την πίστη την αγία και της πατρίδος την ελευθερία.
Σαμαράς: Η αποκατάσταση των δανειοληπτών πρέπει να αφορά όλους
-
Η σημερινή νομοθετική πρωτοβουλία για τους δανειολήπτες δικαιώνει την προ
ημερών παρέμβασή μου, για την ανάγκη της άμεσης εφαρμογής των αποφάσεων της
δικ...
Πριν από 1 ώρα
