Ξεκινώντας από τα θρησκευτικά σύμβολα, η συζήτηση καταλήγει αναπόφευκτα στο μάθημα των θρησκευτικών. «Τα θρησκευτικά – όπως διδάσκονται στο ελληνικό σχολείο σήμερα – είναι ένα μάθημα του οποίου όλη η λειτουργία έρχεται κόντρα στη βασική αρχή της ανεξιθρησκίας. Είναι ένα μάθημα που έχει μετατραπεί σε στυγνό και απροκάλυπτο προσηλυτισμό», σχολιάζει ο κ.Τριαρίδης.
Από την άλλη, η επιλογή προϋποθέτει τη γνώση, και αναρωτιέμαι, πώς θα επιλέξει ένα παιδί τη θρησκεία του, αν δε γνωρίζει τίποτα για τις βασικές τις διδαχές; «Τα θρησκευτικά, ως ιστορία των θρησκειών και ως διδασκαλία των βασικών στοιχείων του δόγματος κάθε θρησκείας έχει μεγάλη σπουδαιότητα. Άλλωστε, οι θρησκείες έπαιξαν σπουδαίο ρόλο στη διαμόρφωση της παγκόσμιας φιλοσοφίας αλλά και της παγκόσμιας ιστορίας, κατά συνέπεια μια τέτοια θεωρητική-φιλοσοφική εκπαίδευση είναι τρομερά χρήσιμη», σχολιάζει ο κ.Τριαρίδης. «Αυτό, ωστόσο, δεν έχει καμία σχέση με την ‘υποχρεωτική κατήχηση’ στην οποία έχει μετατραπεί το μάθημα των θρησκευτικών στην Ελλάδα», καταλήγει.
tvxs.gr