Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου 2009

Η απάντηση του Απόστολου Βαβύλη για τις τελευταίες εξελίξεις...Η αρχή του τέλους για τους συκοφάντες...ΕΦΤΑΣΕ!


"Σε αντίθεση με τους συκοφάντες μου, σέβομαι την νομιμότητα και δεν αποκαλύπτω το πλήρες όνομα του δημοσιογράφου Χ.Κ. που καταδικάστηκε πρωτοδίκως σε φυλάκιση 26 μηνών για όσα ψευδή, συκοφαντικά και ανακριβή έγραψε ένα χρόνο μόλις πριν...έχοντας δηλαδή λάβει πλήρη γνώση από τα ΜΜΕ ότι έχω απαλλαγεί από τις ανοησίες για τις οποίες με διέσυραν. Βλέπετε για μένα το "ΤΕΚΜΗΡΙΟ ΤΗΣ ΑΘΩΟΤΗΤΑΣ" πρέπει να είναι βασικό στοιχείο κάθε πολιτισμένης και ευνομούμενης πολιτείας...Με σειρά δημοσιεύσεων στο "ΤΡΩΚΤΙΚΟ" βλέπε σχετικά:

εδώ και ένα χρόνο προσπάθησα να επιτύχω το προφανές που είναι η αποκατάσταση της τιμής και της αξιοπρέπειάς μου από την ολομέτωπη εκείνη επίθεση εναντίον εμού και της οικογένειάς μου το "βρώμικο 2005". Κ Α Ν Ε Ι Σ επαναλαμβάνω Κ Α Ν Ε Ι Σ από όλους εκείνους τους "υπερ-δικαστές", "υπερ-εισαγγελείς", "παντογνώστες αναλυτές" των ΜΜΕ που με καταδίκασαν σε θάνατο με συνοπτικές διαδικασίες χωρίς απολογία, ΠΡΙΝ ΑΚΟΜΗ ΜΟΥ ΑΣΚΗΘΕΙ ΠΟΙΝΙΚΗ ΔΙΩΞΗ!!! δεν μπήκε στον κόπο να έρθει σε επαφή μαζί μου για να συζητήσει το προφανές που είναι ότι: "όταν συκοφαντούμε έναν άνθρωπο και αποδεικνύεται ότι είχαμε άδικο, (έστω ας δεχτούμε ότι πέσαμε θύματα παραπληροφόρησης), ΥΠΟΧΡΕΟΥΜΑΣΤΕ να αποκαταστήσουμε την αλήθεια και βέβαια την υπόληψη του συκοφαντηθέντος"

Σε συνέντευξη στον Κώστα Βαξεβάνη στο "Κουτί της Πανδώρας" στις 10-02-2009, αξίζει να δείτε το βίντεο http://video.google.com/videoplay?docid=6199971447701864827# και ιδιαίτερα από το 48ο έως το 55ο λεπτό, η πιο έγκριτη ίσως δικαστική συντάκτης της χώρας η κυρία Γιάννα Παπαδάκου της "ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑΣ", ομολογεί με αφοπλιστική ειλικρίνεια ότι: «Χτίστηκαν καρριέρες και δημοσιογράφων, μια συγκεκριμένη εφημερίδα εκδόθηκε με βάση μια συνέντευξη ακριβώς του Απόστολου Βαβύλη...επομένως σκεφτείτε πόσα πράγματα χτίστηκαν πάνω σ’ αυτή την ιστορία, μια ιστορία που στη συνέχεια ξεφούσκωσε και βεβαίως ξεφούσκωσε δικαίως αφού υπήρξαν απαλλαγές...» Σε δήλωσή μου στο δημοφιλέστερο site εκκλησιαστικών ειδήσεων μπορεί κανείς να διαβάσει ακόμη περισσότερες λεπτομέρειες για το παρασκήνιο όσων συνέβησαν τότε. http://www.romfea.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=3362&Itemid=2

Τηρώντας, μέχρι του σημείου να χαρακτηριστώ ανόητος, γραφικός και αφελής, (γιατί δυστυχώς εδώ φτάσαμε να θεωρείται αφέλεια η τήρηση της νομιμότητας και η απαίτηση της εφαρμογής του Νόμου από όλους και προς όλους), την νομιμότητα, όλο αυτό το διάστημα απευθύνθηκα παντού: Στις ανεξάρτητες αρχές ΕΣΡ, την Αρχή Προστασίας Ατομικών Δεδομένων, αλλά και στα τηλεοπτικά κανάλια..."Φωνή βοώντος εν τη ερήμω". Σε απλά ελληνικά, πολύ ευγενικά έλαβα τις απαντήσεις ότι δεν μου δίνουν τα αρχεία που ζητούσα από το 2005 γιατί ο νόμος τους υποχρεώνει να τηρούν αρχεία μόνον για 3 μήνες..! Και μιας κι ο Θεός αγαπά τον κλέφτη αγαπά όμως περισσότερο τον νοικοκύρη με πολύ χαρά τους ενημερώνω λοιπόν σήμερα, ότι παρά την προφανή κακοπιστία τους, (γιατί αν θεωρούσαν ότι ουδέν παράνομο ή κακό έκαναν εναντίον μου τότε δεν θα αρνούνταν να μου δώσουν ότι ζήτησα), ΕΧΩ ΠΛΕΟΝ ΝΟΜΙΜΩΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΜΟΥ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΔΥΣΦΗΜΙΣΤΙΚΩΝ, ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΩΝ, ΑΠΑΞΙΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΣΕ ΜΕΡΙΚΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΩΝ ΕΚΠΟΜΠΏΝ ΕΚΕΙΝΗΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ, πλήρως επεξαργασμένο και απομαγνητοφωνημένο. Γιατί βεβαίως δεν πίστεψα ποτέ ότι είναι δυνατόν τηλεοπτικοί σταθμοί τέτοιου μεγέθους να...σβήνουν το αρχείο που είναι η μεγαλύτερη περιουσία τους. Έψαξα και βρήκα. Τους έδωσα ακόμη μια ευκαιρία να αποδείξουν έστω και την ύστατη ώρα ότι τουλάχιστον αν και έκαναν κάτι πολύ βρώμικο και ανήθικο τότε, δηλαδή να "κατακρεουργήσουν έναν άνθρωπο εναντίον του οποίου δεν είχε ασκηθεί ούτε ποινική δίωξη" , έστω και τώρα αν ήθελαν θα μπορούσαν να αποκαταστήσουν την αλήθεια και να παραδεχθούν δημόσια το λάθος τους, (το λέω ήπια γιατί περί εγκλήματος επρόκειτο). Δυστυχώς δεν το θέλησαν. Με περισσή αλαζονεία και θράσος για ακόμη μια φορά περιφρόνησαν το δίκαιο και την αλήθεια. Ερμήνευσαν την τόση ανοχή μου, την σιωπή μου, την υπομονή μου, το σκύψιμο του κεφαλιού μου ως αδυναμία. Γιατί έτσι είναι συνηθισμένοι: να έχουν απέναντί τους ραγιάδες, προσκυνημένους, φοβισμένους ανθρώπους που με τον έναν ή τον άλλον τρόπο τους "έχουν του χεριού τους". Έτσι είναι συνηθισμένοι: ζώντας σε ένα καθεστώς ιδιότυπης ασυλίας, διασύρουν ανθρώπους, συντρίβουν συνειδήσεις, οδηγούν ανθρώπους στην τρέλλα, στην απελπισία και μερικές φορές ακόμη και στην αυτοκτονία. Γιατί θάνατος δεν είναι μόνον ο φυσικός θάνατος. Θάνατος και μάλιστα πολύ πιο επώδυνος είναι ο αργός ηθικό θάνατος της συκοφαντίας. ΣΥΝΗΘΙΣΑΝ ΝΑ "ΕΞΟΝΤΩΝΟΥΝ" ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΑΤΙΜΩΡΗΤΟΙ!!! Δεν τους φοβάμαι. Δεν φοβάμαι κανέναν άνθρωπο. Φοβάμαι μόνον τον Θεό και την συνείδησή μου. Δεν ανήκω σε κανένα "σύστημα", δεν είμαι προσκυνημένος, δεν μ' ενδιαφέρει το "κοινωνικό κόστος", δεν έχω κάνει απολύτως τίποτε για το οποίο να αισθάνομαι ενοχές και αυτό έχει αρχίσει και αποδεικνύεται και δικαστικά. Με απόλυτη πίστη στις αρχές του δικαίου, στην θεία δικαιοσύνη και στην ικανότητα της Ελληνικής Δικαιοσύνης να αποδίδει το δίκαιο, θα κάνω ότι είναι απαραίτητο στα πλαίσια του Νόμου προκειμένου όλοι αυτοί που απρόκλητα, άδικα, αναίτια και με μοναδικό τους γνώμονα τον εις βάρος μου πλουτισμό τους να πληρώσουν το κόστος των επιλογών τους, να λογοδοτήσουν για τις άδικες εναντίον μου πράξεις τους. ΟΣΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ, ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΚΟΣΤΙΣΕΙ. (όχι δεν πλούτισα απλώς για κακή τους τύχη υπάρχουν και Δικηγόροι με το Δ κεφαλαίο που δεν ανέχονται πλέον αυτή την κατάσταση και δέχτηκαν να βοηθήσουν ΧΩΡΙΣ ΑΜΟΙΒΗ). Όμως επειδή έχουν ήδη αρχίσει να φτάνουν σε μένα οι "πλάγιες καλόπιστες πάντοτε εννοείται συμβουλές από διάφορα κέντρα καλοθελητών" που στην ουσία είναι απροκάλυπτες και θρασύτατες απειλές, τους συμβουλεύω με απόλυτη ειλικρίνεια και χριστιανική αγάπη: ΠΡΟΣΕΞΤΕ! ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!

Γιατί ότι μπορούσατε να μου πάρετε, σε ότι μπορούσατε να με θίξετε το κάνατε ήδη. Την ψυχή μου που είναι το μοναδικό που μ' ενδιαφέρει ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΗΝ ΑΓΓΙΞΕΤΕ. Ακόμη κι η ζωή μου δεν μ' ενδιαφέρει. Ότι είμαι, η ζωή μου ολόκληρη έχει προσφερθεί αμετάκλητα στον Θεό. Μ' Εκείνον στο πλευρό μου δεν φοβάμαι κανέναν. Γιατί είμαι ΑΘΩΟΣ και γιατί δεν έβλαψα-συνειδητά τουλάχιστον-ποτέ κανέναν. Και αποδείχτηκε σε δεκάδες δίκες. Κι ενώ το γνωρίζατε, συνειδητά το "θάψατε". Η συνέχεια αυτής της ιστορίας θα γραφεί στις δικαστικές αίθουσες. Όπως λέει και ο τίτλος του παρόντος "η αρχή του τέλους για τους συκοφάντες..." ΕΦΤΑΣΕ. Η Δικαιοσύνη άρχισε ήδη να ξετυλίγει το κουβάρι της αυθαιρεσίας και των παρανομιών όλων εκείνων που στο όνομα της "ενημέρωσης" και πίσω από τον βολικό χαρακτηρισμό "δικαιολογημένο δημοσιογραφικό ενδιαφέρον" τσαλαπατούν τους νόμους, αδιαφορούν για τα δικαιώματα των ανθρώπων με "ιδιαίτερη προτίμηση" τα δικαιώματα των αδυνάτων. Γιατί νομίζουν ότι οι "κοινωνικά αδύναμοι" είναι απροστάτευτοι. ΛΑΘΟΣ. Τους θυμίζω λοιπόν ότι: "Κύριος φωτισμός μου και σωτήρ μου, τίνα φοβηθήσομαι; Κύριος Υπερασπιστής της ζωής μου. Από τίνος δειλιάσω;" ή πάλιν: " πεσεῖται ἐκ τοῦ κλίτους σου χιλιὰς καὶ μυριὰς ἐκ δεξιῶν σου, πρὸς σὲ δὲ οὐκ ἐγγιεῖ· ὅτι σύ, Κύριε, ἡ ἐλπίς μου· τὸν ῞Υψιστον ἔθου καταφυγήν σου. ὅτι τοῖς ἀγγέλοις αὐτοῦ ἐντελεῖται περὶ σοῦ τοῦ διαφυλάξαι σε ἐν πάσαις ταῖς ὁδοῖς σου· 12 ἐπὶ χειρῶν ἀροῦσί σε, μήποτε προσκόψῃς πρὸς λίθον τὸν πόδα σου· 13 ἐπὶ ἀσπίδα καὶ βασιλίσκον ἐπιβήσῃ καὶ καταπατήσεις λέοντα καὶ δράκοντα. 14 ὅτι ἐπ᾿ ἐμὲ ἤλπισε, καὶ ρύσομαι αὐτόν· σκεπάσω αὐτόν, ὅτι ἔγνω τὸ ὄνομά μου. 15 κεκράξεται πρός με, καὶ ἐπακούσομαι αὐτοῦ, μετ᾿ αὐτοῦ εἰμι ἐν θλίψει·
Και ότι υπόσχεται ο Θεός το τηρεί πάντοτε..."
Απόστολος Χρ. Βαβύλης .
greeknation.blogspot.com