Τετάρτη 6 Ιουνίου 2018

Το αυγουλάκι έσπασε και το φιδάκι κάνει βόλτες

Σεσημασμένοι αλλοδαποί έκαναν το «πλιάτσικο» στο κτήριο του υπ. Πολιτισμού στα Εξάρχεια
Αφού έδεσαν χειροπόδαρα τον ηλικιωμένο φύλακα του πήραν μέχρι και τα τσιγάρα
   Τρεις σεσημασμένοι 20χρονοι από τη Συρία, την Αλγερία και το Μαρόκο είναι οι ληστές που εισέβαλαν οπλισμένοι σε παράρτημα του υπουργείου Πολιτισμού στα Εξάρχεια και αφού έδεσαν χειροπόδαρα με σπάγκο τον ηλικιωμένο φύλακα έκαναν πλιάτσικο αρπάζοντας ηλεκτρονικούς υπολογιστές και ο,τι πολύτιμο υπήρχε στα γραφεία.

Οι αστυνομικοί της Ασφάλειας Εξαρχείων κατάφεραν αμέσως μετά την άγρια επίθεση να διαλευκάνουν την υπόθεση και να ταυτοποιήσουν τους δράστες οι οποίοι πλέον αναζητούνται. “Με κάλεσαν και μου είπαν ότι ξέρουν ποιοι είναι. Είναι τρεις αλλοδαποί σεσημασμένοι. Αυτοί μου επιτέθηκαν, με έδεσαν και μου πήραν ο,τι είχα και δεν είχα. Εύχομαι να πιαστούν σύντομα και να τιμωρηθούν” λέει στο protothema.gr ο 63χρονος φύλακας του κτηρίου και συμπληρώνει “Μετά από όλα όσα έζησα η ζωή μου έχει αλλάξει. Δεν μπορείς να είσαι ο ίδιος άνθρωπος. Φοβάσαι να κοιμηθείς, κοιτάς γύρω σου μήπως και σε παρακολουθούν. Είμαι τυχερός που ζω. Που δεν με σκότωσαν...”.
Του πήραν μέχρι και τα τσιγάρα
Εισβολή ενόπλων στο παράρτημα του υπουργείου Πολιτισμού που στεγάζεται επί της οδού Θεμιστοκλέους 5, έγινε τα ξημερώματα της 21ης Μαΐου. Οι δείκτες του ρολογιού έδειχναν 3:30 όταν οι τρεις αλλοδαποί τρύπωσαν από το πλάι του κτηρίου στο εσωτερικό.
Ο φύλακας περιγράφει όλα όσα εφιαλτικά έζησε: “Μπήκαν από το πλάι του κτηρίου και ανέβηκαν στον χώρο που βρισκόμουν εγώ. Εκείνη την στιγμή κοιμόμουν. Με έπιασαν στον ύπνο. Πριν προλάβω να αντιδράσω έπεσαν πάνω μου και με κουκούλωσαν. Δεν τους είδα. Μόνο άκουγα να μιλάνε σπαστά ελληνικά και να λένε που είναι τα λεφτά. Στη συνέχεια με έδεσαν με σπάγκο, χειροπόδαρα. Σφιχτά. Τα χέρια μου έχουν ακόμα τα σημάδια” περιγράφει ο ηλικιωμένος και παίρνοντας μια βαθιά ανάσα συνεχίζει λέγοντας ότι οι εισβολείς του πήραν 3500 ευρώ.

ους κόπους μιας ολόκληρης ζωής που φύλαγε στο μικρό δωματιάκι, όπου ζει και του έχει παραχωρήσει το υπουργείο από το 1985.

“Μου πήραν 3500 ευρώ που είχα κρυμμένα. Τους έλεγα “ρε παιδιά αφήστε με δεν βλέπετε που κοιμάμαι; Ούτε κρεβάτι δεν έχω. Ζω εδώ και κοιμάμαι σε έναν καναπέ. Πήγαν στους υπόλοιπους ορόφους και άρπαξαν ο,τι βρήκαν. Εμένα, εκτός από τα χρήματα, μου πήραν και ένα πακέτο τσιγάρα”.