Τρίτη 19 Ιουνίου 2018

Επίτιμος πρόεδρος ΟΑΣΕ: Θα υποστηρίξω το ζήτημα των Αλβανοτσάμηδων

Στον πρώην πρόεδρο της Συνέλευσης του ΟΑΣΕ και Επίτιμο πρόεδρο του, Ρικάρντο Μιλιόρι απονεμήθηκε σήμερα ο τίτλος του «πρέσβη του ζητήματος των Τσάμηδων».
«Από σήμερα είμαι Τσάμης, εμείς θα κερδίσουμε την υπόθεση», είπε ενώ δεσμεύθηκε να ασκήσει πιέσεις σε κάθε έδρα του ΟΑΣΕ για το ζήτημα των τσάμηδων.
«Ο ΟΑΣΕ είναι ένας οργανισμός στον οποίο συμμετέχουν περίπου 57 χώρες και ιδρύθηκε το 1975. Η μόνη χώρα που δεν είχε υπογράψει τη Συνθήκη του Ελσίνκι στην Ευρώπη ήταν η Αλβανία. Σήμερα η Αλβανία είναι ενταγμένη στον ΟΑΣΕ. Υπάρχουν Αλβανοί πολιτικοί που ασκούν ενεργητική δράση στον οργανισμό και μία από αυτούς είναι η Μεσίλα Ντόντα. Ήρθε η στιγμή να ενισχυθεί η Αλβανία στη διεθνή σκηνή. Με τις δυνάμεις μου θα προσπαθήσω να φέρω σε κάθε έδρα του ΟΑΣΕ όλους τους λόγους για τους οποίους θα πρέπει να επιλυθεί το ζήτημα των τσάμηδων. Το 1963, ο Τζον Κένεντι είπε μπροστά στο τείχος του Βερολίνου: ‘Είμαι Βερολινέζος. Σήμερα μπορώ να πω ότι είμαι Τσάμης. Από σήμερα είμαι ένας από σας, έτσι μπορείτε να μου κάνετε κριτική και να μου δώσετε σημάδια υπενθύμισης. Καλή τύχη και θα κερδίσουμε!», είπε ο επίτιμος πρόεδρος του ΟΑΣΕ στην εκδήλωση.
 
 
 Ο πρόεδρος του κόμματος των Αλβανοτσάμηδων, Σφετίμ Ιντρίζι με τα τιμώμενα πρόσωπα, μεταξύ των οποίων  και ο πρώην πρόεδρος της Δημοκρατίας της Αλβανίας

(Στοιχεία από 27.al)