Τετάρτη 26 Δεκεμβρίου 2012

Κρέας τελετουργικής ισλαμικής σφαγής στο πιάτο μας - Φέραμε το θέμα στη βουλή.

Η νέα διατροφική μόδα στο ελλαδιστάν ακούει στο όνομα «κρέας χαλάλ». Από τα κοτόπουλα «Πίνδος», που φέρουν την πιστοποίηση του μουφτή Ξάνθης(!) μέχρι τη Βαρβάκειο Αγορά των Αθηνών. Σε όλη τη χώρα πωλείται πλέον κρέας «χαλάλ», δηλαδή κρέας του οποίου η σφαγή έχει γίνει τελετουργικά με τις ευλογίες του ιμάμη. Αυτή είναι η διατροφή που προτιμούν οι μουσουλμάνοι λαθρομετανάστες, οι οποίοι σε καμία περίπτωση δεν εξοικειώθηκαν με τις δικές μας συνήθειες (όπως θα ήθελε η ΝΔ και ο ΣΥΡΙΖΑ), αλλά μας επέβαλαν τις δικές τους.


Αυτό το ιδιαίτερα ευαίσθητο θρησκευτικό και πολιτιστικό ζήτημα έφερε στη βουλή η Χρυσή Αυγή με ερώτηση της βουλευτού μας Ελένης Ζαρούλια.

ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΕ ΘΕΜΑ:
Τελετουργική Σφαγή Ζώων και Προστασία Καταναλωτών

ΠΡΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ:
1. ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
2. ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ, ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ, ΥΠΟΔΟΜΩΝ, ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ
3. ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ
4. ΕΘΝΙΚΗΣ ΆΜΥΝΑΣ
5. ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΙΑΣ
6. ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ
7. ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα του Αγροτικού Πτηνοτροφικού Συνεταιρισμού Ιωαννίνων (Α.Π.Σ.Ι.) ΠΙΝΔΟΣ τα Κοτόπουλα ΠΙΝΔΟΣ, έχουν την πιστοποίηση ΧΑΛΛΑΛ (XALLAL), από το Μουφτή Ξάνθης, για την τήρηση της διαδικασίας που προβλέπεται από την Μουσουλμανική Θρησκεία και παρατίθεται η υπ’ αριθμόν 106/2003 Βεβαίωση της Μουφτείας Ξάνθης.
Ερωτώνται οι κύριοι Υπουργοί:
1. Πόσες αντίστοιχες βεβαιώσεις έχουν χορηγηθεί από Μουφτείες της χώρας και για ποιους προμηθευτές κρέατος; Ποια είναι η διαδικασία, που προβλέπεται από τη Μουσουλμανική Θρησκεία για τη σφαγή με πιστοποίηση ΧΑΛΛΑΛ και τι σημαίνει στα Ελληνικά το ρητό "Μπισμιλλάχ Ερραχμάν Ερραχήμ, Αλλάχου Εκμπάρ" που αναφέρεται κατά την σφαγή; Απαιτείται ο υπεύθυνος σφαγής να είναι Μουσουλμάνος και αν ναι, δεν παραβιάζεται ο Ν.3304/2005 «Εφαρμογή της αρχής της ίσης μεταχείρισης ανεξαρτήτως φυλετικής ή εθνοτικής καταγωγής, θρησκευτικών ή άλλων πεποιθήσεων, αναπηρίας, ηλικίας ή γενετήσιου προσανατολισμού»;
2. Υπάρχει η ένδειξη ΧΑΛΛΑΛ ή ΚΟΣΕΡ στα προϊόντα κρέατος, που έχουν σφαχτεί τελετουργικά ή οι μη Μουσουλμάνοι και μη Ιουδαίοι Καταναλωτές δεν πρέπει να ενημερώνονται ως προς τη διαδικασία σφαγής κρέατος; Τα κοτόπουλα ΠΙΝΔΟΣ αναγράφουν στις συσκευασίες ότι είναι ΧΑΛΛΑΛ; Ποιες Υπηρεσίες του Δημοσίου συμπεριλαμβανόμενων των Ενόπλων Δυνάμεων προμηθεύονται κοτόπουλα ΠΙΝΔΟΣ ή άλλα προϊόντα ΧΑΛΛΑΛ ή ΚΟΣΕΡ; Τι σημαίνουν στα Ελληνικά οι λέξεις ΧΑΛΛΑΛ και ΚΟΣΕΡ;
3. Ποια είναι η διαδικασία, που προβλέπεται από την Ιουδαϊκή Θρησκεία για την σφαγή με πιστοποίηση ΚΟΣΕΡ; Συνολικά από το 2009 και εντεύθεν πόσα ζώα έχουν σφαγιασθεί με Μουσουλμανικό τελετουργικό, πόσα με Ιουδαϊκό τελετουργικό και πόσα μη τελετουργικά; Προβλέπεται η σφαγή ΧΑΛΛΑΛ νομοθετικά, όπως προβλέπει το άρθρο 271 «Σφαγή και εκδορά ζώων καθώς και πώληση δερμάτων» της Αγορανομικής Διάταξης 7/2009 το Ιουδαϊκό τελετουργικό πέραν της μη τελετουργικής σφαγής; Βάσει ποιας νομοθεσίας οι Μουφτείες αναλαμβάνουν αγορανομικά καθήκοντα και υποχρεώνουν προμηθευτές κρέατος στην τήρηση θρησκευτικών τύπων;
4. Αληθεύει, ότι στην τελετουργική σφαγή τα ζώα πρέπει να σφαχτούν κόβοντας τον λαιμό τους, ώστε να τρέξει όλο τους το αίμα με έναν αργό οδυνηρό θάνατο σε αντίθεση με τη μη τελετουργική που πρώτα αναισθητοποιούνται πριν τη θανάτωσή τους;


Αθήνα, 18.12.2012
Η Ερωτώσα Βουλευτής
Ελένη Ζαρούλια
Βουλευτής Β’ Αθηνών
ΛΑΪΚΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ-ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ