Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2017

Ξενοφοβία απο τα πολλαπλά κρούσματα...ένα ανεξέλεκτο συναίσθημα

Οι Γερμανίδες «τρέμουν» τους μετανάστες – Το 48% φοβάται, το 16% έχει σπρέι πιπεριού
Ο φόβος των σεξουαλικών επιθέσεων έχει κυριεύσει τις Γερμανίδες.
 Μία στις δύο Γερμανίδες δηλώνει ότι αισθάνεται ανασφαλής όταν κυκλοφορεί στη γειτονιά της, με πολλές να κουβαλάνε πάνω τους σπρέι πιπεριού μετά τη Δύση του ήλιου.
Σύμφωνα με δημοσκόπηση που δημοσιεύτηκε στη Bild, το 58% των Γερμανίδων πιστεύουν ότι οι δημόσιοι χώροι έχουν γίνει λιγότερο ασφαλείς τον τελευταίο καιρό, εξαιτίας των μεταναστών και των προσφύγων.
Το 48% των γυναικών δηλώνει ότι άλλαξαν τις συνήθειές τους και το 16% ότι κουβαλάνε πάνω τους σπρέι πιπεριού όταν πέφτει η νύχτα.
Το Focus Online με τη σειρά του δημοσίευσε μαρτυρίες γυναικών για το πώς αντιμετωπίζουν τη νέα κατάσταση που διαμορφώθηκε στη χώρα τους.
Μια γυναίκα, η Κερστίν, δήλωσε: «Δεν αισθάνομαι πλέον ασφαλής ως γυναίκα. Παρενοχλήσεις, βιασμοί και επιθέσεις συμβαίνουν οπουδήποτε. (…) Αισθάνομαι άβολα να κυκλοφορώ μόνη μου το απόγευμα ή τη νύχτα. Πάντα έχω πάνω μου σπρέι πιπεριού».
Μια άλλη, η Ναταλί, είπε ότι παραλίγο να ήταν παρούσα στην κεντρική πλατεία της Κολωνίας το βράδυ της περσινής Πρωτοχρονιάς, όταν εκατοντάδες μετανάστες παρενόχλησαν και λήστεψαν εκατοντάδες γυναίκες που έβγαιναν από τον σιδηροδρομικό σταθμό.
«Από τότε αποφεύγω να πλησιάζω ομάδες [ανθρώπων] που συναντώ στον δρόμο τη νύχτα. Σε κάθε περίπτωση δεν πηγαίνω πουθενά όταν σκοτεινιάσει μόνη μου. Όταν φτάνω με το τρένο στον μικρό σταθμό [της γειτονιάς] μας ο πατέρας μου είναι πάντα εκεί για να με συνοδεύσει. Δεν τολμώ να πάω μόνη μου. Παρήγγειλα από το Amazon δύο φιάλες σπρέι πιπεριού πριν δύο μήνες. Για να είμαι σίγουρη ότι πάντα θα έχω μία σε κάθε ένα από τα δύο παλτά μου», είπε και προσθέτει.
«Με ανησυχεί πολύ που το γερμανικό κράτος δεν γνωρίζει ποιος βρίσκεται εδώ», λέει εννοώντας ότι οι Αρχές δεν έχουν στοιχεία για τις ταυτότητες των προσφύγων και των μεταναστών.
Τα γερμανικά Μέσα Ενημέρωσης προσπαθούν να καθησυχάσουν την κοινή γνώμη, ισχυριζόμενα ότι τα εγκλήματα μεταναστών έχουν περιοριστεί.
Ωστόσο, η γερμανική έκδοση της Huffington Post αποκάλυψε ότι 214.600 εγκλήματα έγιναν από μετανάστες στη Γερμανία μέσα στο 2016, «αρκετές χιλιάδες περισσότερα από το 2015».
Τον Νοέμβριο του 2016 και η Γερμανική Ομοσπονδιακή Αστυνομία αναγκάστηκε να παραδεχθεί ότι η εγκληματικότητα αυξήθηκε το 2016 σε σχέση με το 2015 στο τεράστιο ποσοστό του 31,6%.