Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2015

Ναυπηγεία, αεροδρόμια για όλους τους άλλους περιζήτητα και κερδοφόρα εκτός απο τις κυβέρνησεις

Έντονη κινητικότητα αλλά με αποτέλεσμα που ακόμη δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να θεωρηθεί δεδομένο -αρνητικά ή θετικά- για τα Ναυπηγεία Ελευσίνας.
Η τύχη τους εξετάστηκε σε δύο κυβερνητικές συσκέψεις η μία μάλιστα υπό  τον υπουργό Επικρατείας Αλέκο Φλαμπουράρη.
Κατά τη διάρκεια των συζητήσεων επανήλθε στο τραπέζι πρόταση η οποία εκπροσωπείται στην Ελλάδα από γνωστό Έλληνα επιχειρηματία και εκπροσωπεί αμερικανικά συμφέροντα . Η πρόταση χρονολογείται από την περίοδο της διακυβέρνησης της χώρας από το Σαμαρά. Οι συζητήσεις είχαν προχωρήσει αρκετά αλλά τελείως ξαφνικά διακόπηκαν από την πλευρά των υποψήφιων αγοραστών των Ναυπηγείων Ελευσίνας, λίγο πριν από το Πάσχα του 2014.

Τώρα φαίνεται ότι η πρόταση επανέρχεται αν και στην κυβέρνηση υπάρχουν ερωτήματα για τη φερεγγυότητά της σ΄ ότι έχει να κάνει με τις πραγματικές οικονομικες δυνατότητες των φερόμενων ως ενδιαφερόμενων αγοραστών.

Έχοντας την εμπειρία της υπόθεσης των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά με την συμφωνία με τον Ι.Σάφα δεν λειτούργησε ,η κυβέρνηση είναι μάλλον λογικό να είναι επιφυλακτική.

Να σημειωθεί ότι ακόμη δεν έχει υπάρξει επαφή με την σημερινή ιδιοκτησία των Ναυπηγείων Ελευσίνας για να διερευνηθούν οι προθέσεις της στις όποιες προτάσεις λύσεων είναι στο τραπέζι.

Το σίγουρο είναι ότι ο χρόνος πιέζει για να βρεθούν λύσεις και για τα δύο Ναυπηγεία κι αυτό το γνωρίζει ο ΑΝΥΕΘΑ Δημήτρης Βίτσας που έχει αναλάβει συνολικά την “επιχείρηση σωτηρίας” των βιομηχανιών που έμμεσα ή άμεσα έχουν σχέση με την Εθνική Άμυνα

onalert