Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2019

«Την ώρα της επέμβασης είδα τον Αγ. Ιωάννη το Ρώσο»

 
Την προσωπική της ιστορία και το δύσκολο διάστημα που πέρασε όταν χειρουργήθηκε στον εγκέφαλο για την αφαίρεση όγκου, περιέγραψε στην Ελεονώρα Μελέτη η δημοσιογράφος  και παρουσιάστρια Ανθή Βούλγαρη, αποκαλύπτοντας το μεγάλο θαύμα που συνετελέσθη και άλλαξε τη ζωή της.
«Έπαθα επιληπτική κρίση την ώρα που κοιμόμουν. Έκανα εξετάσεις και μου βρήκαν όγκο στο κεφάλι. Δεν ήθελα να ζω με φάρμακα γι’ αυτό αποφάσισα να κάνω την επέμβαση. Πίστεψα ακόμα περισσότερο στον Θεό όταν έμαθα για τον όγκο. Έκλαψα, πέρασαν πολλά από το μυαλό μου.  Με έβαλαν στο κρεβάτι, μου φόρεσαν το σκουφί και τη ρόμπα και λέω “Παναγία μου, που πάω; Τι πάω να κάνω τώρα;”. Στη σκέψη ότι θα άνοιγαν το κεφάλι μου και ότι θα έμπαιναν μέσα με εργαλεία, λέω “τι κάνω;”. Και με το που είδα και τον πατέρα μου να καταρρέει. Ήμουν οκτώ ώρες μέσα στο χειρουργείο», είπε με δάκρυα στα μάτια η Ανθή Βούλγαρη.
«Την ώρα της επέμβασης είδα τη μορφή του Ιωάννη του Ρώσου. Άργησα πολύ να συνέλθω μετά την επέμβαση στο κεφάλι. Έγινε μεγάλο ξεκαθάρισμα μετά την επέμβαση, χάθηκαν από δίπλα μου φίλοι», είπε μεταξύ άλλων η Ανθή Βούλγαρη.