Σάββατο 27 Φεβρουαρίου 2021

Αυνανιζόταν στην τηλεκαπίδευση!


 Δάσκαλος αυνανίστηκε κατά τη διάρκεια βιντεοκλήσης με μαθητές – Τι λέει ο ίδιος

Φρίκη προκαλεί η υπόθεση ενός δασκάλου ειδικής αγωγής από το Μέριλαντ των ΗΠΑ, ο οποίος πιάστηκε να αυνανίζεται κατά τη διάρκεια βιντεοκλήσης στο Zoom με τους μαθητές του.

Εκείνος επιμένει πως ήταν όλα ένα φριχτό λάθος, πιστεύοντας πως το online μάθημα είχε τελειώσει.

Πρόκειται για τον Μαρκ Σακ, ο οποίος μίλησε σε τοπικό Μέσο λέγοντας πως δεν γνώριζε πως ό,τι έκανε το έπιανε η κάμερα.

«Νόμιζα πως είχα βγει από την εφαρμογή όταν τερματίστηκε το μάθημα» δήλωσε ο ίδιος «δεν είχα ιδέα ότι ήμουν ακόμα στο Zoom.

»Γιατί να το κάνω αυτό; Είναι η δουλειά μου. Δεν είχα ιδέα ότι το Zoom ήταν ακόμα ανοιχτό» ισχυρίστηκε.

Το βίντεο των 13 δευτερολέπτων

Ένα βίντεο 13 δευτερολέπτων ανέβηκε στα κοινωνικά μέσα, όπου τον δείχνει να σηκώνεται από την καρέκλα του, να απομακρύνεται κάπως από την οθόνη και να αυτοϊκανοποιείται.

Ο εκπαιδευτικός έχει τεθεί σε διαθεσιμότητα μέχρι να διαλευκανθεί το περιστατικό.

Αυτός επιμένει πως όλα ήταν «λάθος μου, ένα απλό λάθος. Είμαι άνθρωπος, ήταν λάθος μου.

»Δεν είμαι ανώμαλος ή κάτι τέτοιο. Πίστεψα πως ήμουν στην ιδιωτικότητα του σπιτιού μου».

Εκπρόσωπος του οικείου αστυνομικού τμήματος επιβεβαίωσε πως ο δάσκαλος ελέγχεται, χωρίς ωστόσο να πει τίποτα περισσότερο.

https://www.tribune.gr/world/news/article/730616/daskalos-aynanistike-kata-ti-diarkeia-vinteoklisis-me-mathites-ti-leei-o-idios.html