Το υπουργείο Παιδείας της Κύπρου, άνευ καμίας συνεννοήσεως με το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων της Ελλάδας, προχωρεί σε αλλαγή των βιβλίων της Ιστορίας της Κύπρου, για να καταπολεμηθεί έτσι η έχθρα μεταξύ Ελλήνων και Τούρκων της Κύπρου. Θα γίνονται δε και ειδικά σεμινάρια από «ειδικούς» περί της σύγχρονης Ιστορίας της Κύπρου των τελευταίων 50 χρόνων. Θέτουμε κάποια ερωτήματα και ζητάμε να ληφθούν σοβαρά υπόψη από όλους:
1) Ποιοι θα συγγράψουν τα νέα σχολικά βιβλία Ιστορίας; Μήπως σε αυτούς τους ειδικούς, όπως τους αποκαλούν, θα περιλαμβάνεται και ο γνωστός ανθέλληνας κ. Καζαμίας, που αποκάλεσε ειρηνική επέμβαση την τουρκική εισβολή;
2) Tι θα προσθέσουν και τι θα απαλείψουν από τα βιβλία;
3) Είναι αξιόπιστα τα άτομα που θα μετέχουν στις επιτροπές;
4) Tα παιδιά αγνοούν όχι μόνο την σύγχρονη κυπριακή Ιστορία αλλά και γενικά όλη την ελληνική Ιστορία. Είναι ένα ζήτημα που πρέπει και αυτό να προβληματίσει όσους ενδιαφέρονται για την Ιστορία. Ας ρωτήσουμε, για παράδειγμα, τα παιδιά πότε εμφανίστηκαν οι Τούρκοι στο ιστορικό προσκήνιο, από ποιους λαούς και με ποιους τρόπους καταλήφθηκε η Κύπρος από τους εκάστοτε κατακτητές της, ποιος ηταν ο Παύλος Μελάς, πότε ενώθηκαν τα Δωδεκάνησα με την Ελλάδα, τι ήταν τα Τάγματα Εργασίας. Οι απαντήσεις θα είναι κωμικοτραγικές.
Είναι αλήθεια ότι τα σχολικά βιβλία της ελληνικής μας Ιστορίας χρειάζονται αναθεώρηση. Προς το καλύτερο, όμως, όχι προς το χειρότερο. Θα μπορούσαν να διδάσκονται τα παιδιά το ήθος των ηρώων της ΕΟΚΑ, τις επιστολές των μελλοθανάτων, τις ηρωικές πράξεις αυτοθυσίας τόσων παλληκαριών που έχυσαν το αίμα τους για ελευθερία και δημοκρατία σε αυτό το νησί. Αναμένουμε με αγωνία να δούμε πώς θα αλλάξει η Ιστορία και από ποιους. Θα είμαστε όλοι σε εγρήγορση.Φιλόλογοςπηγή "η σημερινή"από τον Επικούρειο ΑπόλλωναΣΧΟΛΙΟ Δηλαδή γίνεται μια προσπάθεια να διαγραφούν και να ξεχαστούν τραγικά γεγονότα της Ελληνική Ιστορίας του νησιού μας; Για περιμένετε κύριοι του ΑΚΕΛ δηλαδή για να μονιάσουν Ελληνες και Τούρκοι πάνω στο νησί θα πρέπει να σβήσουμε την Ιστορία μας; Δηλαδή δεν υπάρχει άλλος τρόπος να διδάξουμε ιστορία χωρίς να μεταφέρουμε μίσος προς τους Τούρκους στα Ελληνόπαιδα; Μάλλον θα υπάρχει (λέω εγώ) διότι αν δεν υπάρχει αυτό δεν σημαίνει ότι η Ελληνική Ιστορία είναι γραμμένη αντιτουρκικά, σημαίνει πολύ απλά ότι αυτά που έχουν κάνει οι "φίλοι" σας οι Τούρκοι στους Ελληνες εδώ και εκατοντάδες χρόνια ξεπερνούν κάθε φαντασία αίσχους. Παιδομαζώματα, εξισλαμισμοί, εκτελέσεις, σφαγές γενοκτονίες, εξανδραποδισμοί, εξορίες, καταστροφές πολιτιστικών και θρησκευτικών μνημείων ....τι να λέμε τώρα; Τα σκέφτομαι και με πιάνει τρέλλα, τα μικρά παιδιά δεν θα πιάσει;
Μπορεί κάποιος να ισχυριστεί ότι σαν Χριστιανοί, οφείλουμε να τους συγχωρέσουμε. Βέβαια να τους συγχωρέσουμε αλλά υπό 2 προϋποθέσεις.
Πρώτον να μην αλλάξει ούτε οξεία από τα βιβλία της Ιστορίας μας κι ας μάθουμε στα παιδιά μας την αξία της Χριστιανικής συγχώρεσης που πρώτος δίδαξε ο Χριστός μας. Αλλά να μου πείς πώς, με το μάθημα των Θρησκευτικών που διδάσκεται από "αθέους"!!! θεολόγους και πάει και για κατάργηση;
Και δεύτερον να ζητήσουν οι ίδιοι οι Τούρκοι συγνώμη. Υπάρχει νομίζετε τέτοιο ενδεχόμενο; Ποιοι; Αυτοί που θέλουν την Θράκη; Αυτοί που θέλουν το μισό Αιγαίο; Αυτοί που βρίζονται μεταξύ τους γιατί δεν κατέλαβαν το 1974 όλη την Κύπρο; Αυτοί που εξαφάνισαν εκατοντάδες Ελληνες στρατιώτες, Ελλαδίτες και Κυπρίους το 1974 και ακόμα τους ψάχνουμε;Αυτοί που βάσει, οργανωμένου, σχεδίου "φορτώνουν" την Ελλάδα εκατομμύρια λαθρομετανάστες με σκοπό την πρόκληση κοινωνικού και εθνικού προβλήματος;Αυτοί που πρίν λίγο καιρό έκαναν καλλιστεία στην Αγία Σοφία, στην Πόλη μας;Αυτοί που ξεπουλάνε τα αρχαία και βυζαντινά κειμήλια της Β. Κύπρου; Αυτοί που παρουσιάζουν ολόκληρη την Ελληνική Ιστορία της Μ. Ασίας ως Τουρκική!!!!!Κι αυτά δεν συμβαίνουν πίσω, πολλά χρόνια, στο παρελθόν. Συμβαίνουν ακόμα και σήμερα. Τώρα. Και σίγουρα και στο μέλλον.Αν νομίζετε ότι αυτά που λέω είναι υπερβολές.
Σας παραθέτω αποσπάσματα του άρθρου του Ν. Χειλαδάκη στο "Θέμα", με το τι διδάσκονται τα τουρκόπουλα στο σχολείο ΣΗΜΕΡΑ.
Βιβλίο ΣΤ Δημοτικού (έκδοση 1996)
-Σελίδα 19: «Τα νησιά του Αιγαίου βρίσκονται σήμερα υπό ελληνική κατοχή».
-Σελίδα 21: «Η Ελλάδα δεν έχει τη δύναμη να διατηρήσει στο Αιγαίο την ειρήνη». (!!!)
-Σελίδα 65: «Η ειρήνη στη Μέση Ανατολή και η ασφάλεια στην Ασία είναι δυνατόν να διατηρηθεί με την επιστροφή αυτών των νησιών στην Τουρκία».
-Σελίδα 110: «Η Τουρκία καθόρισε τα χωρικά της ύδατα στα 6 μίλιατο 1930. Έτσι η Χίος, η Μυτιλήνη και η Σάμος βρίσκονται μέσα στα χωρικάύδατα της Τουρκίας. Το δικαίωμα κυριαρχίας μιας χώρας στα δικά της χωρικά ύδατα της επιτρέπει να ασκεί τα ίδια δικαιώματα στα νησιά πουβρίσκονται σε αυτά τα ύδατα».
Βάση των αυθαίρετων ιστορικών θεωριών τις οποίες σήμερα διδάσκονται στις ιστορικές ακαδημίες και στις στρατιωτικές σχολές της Τουρκίας, όλοι οι πολιτισμοί του Αιγαίου -μεταξύ αυτών και ο ελληνικός- ήταν τουρκικής προέλευσης! Φτάνουν στον παραλογισμό να θεωρούν Μινωικές, Μυκηναίους, Ίωνες, Τρώες και Πελασγούς προτουρκικές φυλές που κατοικούσαν στο Αιγαίο.
Σύμφωνα με αυτές τις απίστευτες θεωρίες, οι Έλληνες δεν ήταν παρά ένα μικρό παρακλάδι του «μεγάλου τουρκικού λαού»,του «μοναδικού που είχε τη δύναμη να δημιουργεί μεγάλα κράτη και πολιτισμούς»!Ακόμη πιο προχωρημένη είναι η εργασία του Σελαχατίν Σαλιζίκ (Turk Yunaniliskilerivefiliki eteria) όπου περιλαμβάνονται αλλόκοτοι ισχυρισμοί όπως ότι : ο ελληνικός πολιτισμός ήρθε από την Ασία και δεν είχε κανένα πρωτότυπο στοιχείο,ότι οι Τούρκοι ήρθαν στο Αιγαίο το…2480 π.χ.και ότι ο Δημόκριτος, Ηρόδοτος, Ιπποκράτης, Πυθαγόρας και Όμηρος ήταν όλοι τους τουρκικής καταγωγής.
Η εργασία του εγκρίθηκε απ’ το τουρκικό υπουργείο Παιδείας και διδάσκεται στα τουρκικά σχολεία. Δηλαδή για περιμένετε φίλοι μου, οι Τούρκοι θα παραμυθιάζουν τα παιδιά τους με του κόσμου τις ασυναρτησίες και τα ασύστολα ψεύδη και εμείς αντί να τους καταγγέλουμε παγκοσμίως και να διαφυλλάτουμε με ιερότητα την Ιστορία μας και την αλήθεια, θα προσπαθήσουμε να την διαγράψουμε;
1) Ποιοι θα συγγράψουν τα νέα σχολικά βιβλία Ιστορίας; Μήπως σε αυτούς τους ειδικούς, όπως τους αποκαλούν, θα περιλαμβάνεται και ο γνωστός ανθέλληνας κ. Καζαμίας, που αποκάλεσε ειρηνική επέμβαση την τουρκική εισβολή;
2) Tι θα προσθέσουν και τι θα απαλείψουν από τα βιβλία;
3) Είναι αξιόπιστα τα άτομα που θα μετέχουν στις επιτροπές;
4) Tα παιδιά αγνοούν όχι μόνο την σύγχρονη κυπριακή Ιστορία αλλά και γενικά όλη την ελληνική Ιστορία. Είναι ένα ζήτημα που πρέπει και αυτό να προβληματίσει όσους ενδιαφέρονται για την Ιστορία. Ας ρωτήσουμε, για παράδειγμα, τα παιδιά πότε εμφανίστηκαν οι Τούρκοι στο ιστορικό προσκήνιο, από ποιους λαούς και με ποιους τρόπους καταλήφθηκε η Κύπρος από τους εκάστοτε κατακτητές της, ποιος ηταν ο Παύλος Μελάς, πότε ενώθηκαν τα Δωδεκάνησα με την Ελλάδα, τι ήταν τα Τάγματα Εργασίας. Οι απαντήσεις θα είναι κωμικοτραγικές.
Είναι αλήθεια ότι τα σχολικά βιβλία της ελληνικής μας Ιστορίας χρειάζονται αναθεώρηση. Προς το καλύτερο, όμως, όχι προς το χειρότερο. Θα μπορούσαν να διδάσκονται τα παιδιά το ήθος των ηρώων της ΕΟΚΑ, τις επιστολές των μελλοθανάτων, τις ηρωικές πράξεις αυτοθυσίας τόσων παλληκαριών που έχυσαν το αίμα τους για ελευθερία και δημοκρατία σε αυτό το νησί. Αναμένουμε με αγωνία να δούμε πώς θα αλλάξει η Ιστορία και από ποιους. Θα είμαστε όλοι σε εγρήγορση.Φιλόλογοςπηγή "η σημερινή"από τον Επικούρειο ΑπόλλωναΣΧΟΛΙΟ Δηλαδή γίνεται μια προσπάθεια να διαγραφούν και να ξεχαστούν τραγικά γεγονότα της Ελληνική Ιστορίας του νησιού μας; Για περιμένετε κύριοι του ΑΚΕΛ δηλαδή για να μονιάσουν Ελληνες και Τούρκοι πάνω στο νησί θα πρέπει να σβήσουμε την Ιστορία μας; Δηλαδή δεν υπάρχει άλλος τρόπος να διδάξουμε ιστορία χωρίς να μεταφέρουμε μίσος προς τους Τούρκους στα Ελληνόπαιδα; Μάλλον θα υπάρχει (λέω εγώ) διότι αν δεν υπάρχει αυτό δεν σημαίνει ότι η Ελληνική Ιστορία είναι γραμμένη αντιτουρκικά, σημαίνει πολύ απλά ότι αυτά που έχουν κάνει οι "φίλοι" σας οι Τούρκοι στους Ελληνες εδώ και εκατοντάδες χρόνια ξεπερνούν κάθε φαντασία αίσχους. Παιδομαζώματα, εξισλαμισμοί, εκτελέσεις, σφαγές γενοκτονίες, εξανδραποδισμοί, εξορίες, καταστροφές πολιτιστικών και θρησκευτικών μνημείων ....τι να λέμε τώρα; Τα σκέφτομαι και με πιάνει τρέλλα, τα μικρά παιδιά δεν θα πιάσει;
Μπορεί κάποιος να ισχυριστεί ότι σαν Χριστιανοί, οφείλουμε να τους συγχωρέσουμε. Βέβαια να τους συγχωρέσουμε αλλά υπό 2 προϋποθέσεις.
Πρώτον να μην αλλάξει ούτε οξεία από τα βιβλία της Ιστορίας μας κι ας μάθουμε στα παιδιά μας την αξία της Χριστιανικής συγχώρεσης που πρώτος δίδαξε ο Χριστός μας. Αλλά να μου πείς πώς, με το μάθημα των Θρησκευτικών που διδάσκεται από "αθέους"!!! θεολόγους και πάει και για κατάργηση;
Και δεύτερον να ζητήσουν οι ίδιοι οι Τούρκοι συγνώμη. Υπάρχει νομίζετε τέτοιο ενδεχόμενο; Ποιοι; Αυτοί που θέλουν την Θράκη; Αυτοί που θέλουν το μισό Αιγαίο; Αυτοί που βρίζονται μεταξύ τους γιατί δεν κατέλαβαν το 1974 όλη την Κύπρο; Αυτοί που εξαφάνισαν εκατοντάδες Ελληνες στρατιώτες, Ελλαδίτες και Κυπρίους το 1974 και ακόμα τους ψάχνουμε;Αυτοί που βάσει, οργανωμένου, σχεδίου "φορτώνουν" την Ελλάδα εκατομμύρια λαθρομετανάστες με σκοπό την πρόκληση κοινωνικού και εθνικού προβλήματος;Αυτοί που πρίν λίγο καιρό έκαναν καλλιστεία στην Αγία Σοφία, στην Πόλη μας;Αυτοί που ξεπουλάνε τα αρχαία και βυζαντινά κειμήλια της Β. Κύπρου; Αυτοί που παρουσιάζουν ολόκληρη την Ελληνική Ιστορία της Μ. Ασίας ως Τουρκική!!!!!Κι αυτά δεν συμβαίνουν πίσω, πολλά χρόνια, στο παρελθόν. Συμβαίνουν ακόμα και σήμερα. Τώρα. Και σίγουρα και στο μέλλον.Αν νομίζετε ότι αυτά που λέω είναι υπερβολές.
Σας παραθέτω αποσπάσματα του άρθρου του Ν. Χειλαδάκη στο "Θέμα", με το τι διδάσκονται τα τουρκόπουλα στο σχολείο ΣΗΜΕΡΑ.
Βιβλίο ΣΤ Δημοτικού (έκδοση 1996)
-Σελίδα 19: «Τα νησιά του Αιγαίου βρίσκονται σήμερα υπό ελληνική κατοχή».
-Σελίδα 21: «Η Ελλάδα δεν έχει τη δύναμη να διατηρήσει στο Αιγαίο την ειρήνη». (!!!)
-Σελίδα 65: «Η ειρήνη στη Μέση Ανατολή και η ασφάλεια στην Ασία είναι δυνατόν να διατηρηθεί με την επιστροφή αυτών των νησιών στην Τουρκία».
-Σελίδα 110: «Η Τουρκία καθόρισε τα χωρικά της ύδατα στα 6 μίλιατο 1930. Έτσι η Χίος, η Μυτιλήνη και η Σάμος βρίσκονται μέσα στα χωρικάύδατα της Τουρκίας. Το δικαίωμα κυριαρχίας μιας χώρας στα δικά της χωρικά ύδατα της επιτρέπει να ασκεί τα ίδια δικαιώματα στα νησιά πουβρίσκονται σε αυτά τα ύδατα».
Βάση των αυθαίρετων ιστορικών θεωριών τις οποίες σήμερα διδάσκονται στις ιστορικές ακαδημίες και στις στρατιωτικές σχολές της Τουρκίας, όλοι οι πολιτισμοί του Αιγαίου -μεταξύ αυτών και ο ελληνικός- ήταν τουρκικής προέλευσης! Φτάνουν στον παραλογισμό να θεωρούν Μινωικές, Μυκηναίους, Ίωνες, Τρώες και Πελασγούς προτουρκικές φυλές που κατοικούσαν στο Αιγαίο.
Σύμφωνα με αυτές τις απίστευτες θεωρίες, οι Έλληνες δεν ήταν παρά ένα μικρό παρακλάδι του «μεγάλου τουρκικού λαού»,του «μοναδικού που είχε τη δύναμη να δημιουργεί μεγάλα κράτη και πολιτισμούς»!Ακόμη πιο προχωρημένη είναι η εργασία του Σελαχατίν Σαλιζίκ (Turk Yunaniliskilerivefiliki eteria) όπου περιλαμβάνονται αλλόκοτοι ισχυρισμοί όπως ότι : ο ελληνικός πολιτισμός ήρθε από την Ασία και δεν είχε κανένα πρωτότυπο στοιχείο,ότι οι Τούρκοι ήρθαν στο Αιγαίο το…2480 π.χ.και ότι ο Δημόκριτος, Ηρόδοτος, Ιπποκράτης, Πυθαγόρας και Όμηρος ήταν όλοι τους τουρκικής καταγωγής.
Η εργασία του εγκρίθηκε απ’ το τουρκικό υπουργείο Παιδείας και διδάσκεται στα τουρκικά σχολεία. Δηλαδή για περιμένετε φίλοι μου, οι Τούρκοι θα παραμυθιάζουν τα παιδιά τους με του κόσμου τις ασυναρτησίες και τα ασύστολα ψεύδη και εμείς αντί να τους καταγγέλουμε παγκοσμίως και να διαφυλλάτουμε με ιερότητα την Ιστορία μας και την αλήθεια, θα προσπαθήσουμε να την διαγράψουμε;