Κυριακή 30 Ιουνίου 2019

Η 69χρονη που ταξιδεύει με ποδήλατο από Μόσχα μέχρι Βλαδιβοστόκ

 
Ξεκίνησε το ταξίδι της στα τέλη Μαΐου. Είναι 69 ετών και σκοπεύει με το ποδήλατό της να διασχίσει απόσταση 9.000 χιλιομέτρων, από τη Μόσχα μέχρι το Βλαδιβοστόκ.
Ο λόγος για την Ιταλίδα Φραντσέσκα Φιλίππι η οποία δημοσιεύει καθημερινά φωτογραφίες και βίντεο από την περιπέτειά της στο Facebook.
Σε συνέντευξή της στο Sputnik, μίλησε για το ταξίδι της και για τους καλούς ανθρώπους που συναντά στον δρόμο προς το Βλαδιβοστόκ:
- Γιατί σας αρέσουν τόσο πολύ τα ταξίδια;
Ζω στο Τέραμο από το 2004, κατάγομαι από τη Ρώμη. Στο Τέραμο άρχισα να μαθαίνω να κάνω ποδήλατο. Στην αρχή έκανα μικρές διαδρομές, ενώ τώρα μπορώ να κάνω 100-150 χιλιόμετρα την ημέρα. Έχω γυρίσει όλη την Ιταλία. Ύστερα έφτασα με το ποδήλατο στο Σινικό Τείχος της Κίνας, στην Ιρλανδία, τη Λιθουανία, την Ινδία, την Αυστρία, την Ουγγαρία, την Κροατία και στο Βόρειο Ακρωτήριο στη Νορβηγία.
Είμαι επικοινωνιακός τύπος και το ποδήλατο μού επιτρέπει να κάνω 150 χιλιόμετρα την ημέρα και να έχω επαφή με τον κόσμο, να θαυμάζω τη θέα και τη φύση και να κάνω γνωριμίες. Τώρα στη Ρωσία, απολαμβάνω τα μέρη, τα οποία θα ήταν αδύνατο να επισκεφθώ με άλλο τρόπο. Το ποδήλατο μού επιτρέπει να ζήσω μια πολύ ενδιαφέρουσα ζωή.
Η Φραντσέσκα Φιλίππι
© Φωτογραφία : Francesca Filippi
Η 69χρονη που ταξιδεύει με ποδήλατο από Μόσχα μέχρι Βλαδιβοστόκ
- Πώς σας ήρθε η ιδέα να γυρίσετε τη Ρωσία με ένα ποδήλατο;
- Το 2017, σε 40 ημέρες, έκανα με ποδήλατο τη διαδρομή 4.500 χιλιομέτρων από το Γκραν Σάσο ντ΄ Ιτάλια (σ.σ. οροσειρά στην περιφέρεια Αμπρούτσο της Ιταλίας) έως το Βόρειο Ακρωτήριο στη Νορβηγία. Ήμουν τόσο ευχαριστημένη με το αποτέλεσμα, που ήθελα να βρω μια ενδιαφέρουσα διαδρομή που θα μου επέτρεπε να γνωρίσω ακόμα περισσότερο τον κόσμο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ο πιο πολυταξιδεμένος άνθρωπος στον κόσμο είναι Έλληνας και αυτή ήταν η χώρα που λάτρεψε
Νομίζω, ότι ταξιδεύοντας με ποδήλατο, μπορώ να κάνω γνωριμίες με όσους συναντώ στον δρόμο μου και να επικοινωνήσω μαζί τους χωρίς την επιρροή των κοινωνικών και πολιτιστικών κανόνων που τόσο συχνά μας χωρίζουν.
Ο Μιγκέλ Άνχελ Χουλιάν Καρίγιο

Στις 12 Μαΐου του 2018 έγραψα για πρώτη φορά στο russia-italia.com, παρουσίασα το σχέδιό μου για ένα ταξίδι στη Ρωσία και ζήτησα βοήθεια. Φυσικά, κάποιοι άνθρωποι προσπάθησαν να με αποτρέψουν από αυτή την ιδέα, διότι, προφανώς, είναι πολύ δύσκολο να γυρίσει κανείς τη Ρωσία με ποδήλατο. Ταυτόχρονα, όμως βρήκα και ανθρώπους, οι οποίοι ήταν πρόθυμοι να με βοηθήσουν, επειδή έχουν ήδη επισκεφτεί τη χώρα. Από τότε, αυτό το φόρουμ έχει γίνει πηγή ιδεών και νέων γνωριμιών για μένα.
Η Φραντσέσκα Φιλίππι
© Φωτογραφία : Francesca Filippi
Η 69χρονη που ταξιδεύει με ποδήλατο από Μόσχα μέχρι Βλαδιβοστόκ
- Τι δυσκολίες συναντάτε στο δρόμο;
- Φοβάμαι μόνο ένα πράγμα, τις αστραπές. Ειλικρινά, μόνο αυτό με φοβίζει. Για αυτό, μερικές ημέρες πριν, όταν έφτασα στην περιοχή του Τσελιάμπινσκ, έπρεπε να κρυφτώ σε ένα κυλικείο, ακριβώς επειδή άρχισε η καταιγίδα με αστραπές. Ένα άλλο πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι η έλλειψη λωρίδας έκτακτης ανάγκης στην άκρη του δρόμου σε πολλούς δρόμους της Ρωσίας. Επίσης συχνά υπάρχουν τεράστιες λακκούβες στους δρόμους, ειδικά στον αυτοκινητόδρομο M7.
Μέχρι στιγμής, αυτό είναι όλο, αλλά περιμένω ότι θα αντιμετωπίσω και άλλα προβλήματα όταν θα περάσω τα Ουράλια, γιατί οι αποστάσεις μεταξύ των πόλεων εκεί θα είναι πιο μεγάλες. Έχω όμως μια σκηνή και ξέρω να τη χρησιμοποιώ αν χρειαστεί.
- Πώς, νομίζετε ότι σας αντιμετωπίζουν οι Ρώσοι που συναντάτε στον δρόμο;
- Με ενδιαφέρον, νομίζω. Δεν ξέρω αν αυτό έχει σχέση με το γεγονός ότι είμαι γυναίκα, ή με την ηλικία μου ή με το ταξίδι μου. Το ποδήλατο, όπως ήδη έχω πει, φέρνει τους ανθρώπους πιο κοντά, και ακόμη και με ελάχιστη γνώση της Ρωσικής και της Αγγλικής γλώσσας, μπορώ να καταλάβω τι μου λένε και με καταλαβαίνουν όταν τους μιλάω.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Οικογένεια από τη Ρωσία κάνει τον γύρο του κόσμου με ιστιοπλοϊκό
Πρόσφατα, ένα αυτοκίνητο, στο οποίο μέσα ήταν ένα ζευγάρι με την κόρη τους σταμάτησε δίπλα μου. Μου είπαν, ότι είχαν διαβάσει για το ταξίδι μου στο Facebook και όταν με είδαν στον δρόμο γύρισαν για να μου μιλήσουν. Βγάλαμε πολλές φωτογραφίες και μου έκαναν πολλές ερωτήσεις για το ταξίδι μου.
 
https://sputniknews.gr/kosmos/201906303844048-italida-taksideuei-me-podhlato-apo-mosxa-mexri-vladivostok/
  • Η Φραντσέσκα Φιλίππι
    Η 69χρονη που ταξιδεύει με ποδήλατο από Μόσχα μέχρι Βλαδιβοστόκ
    © Φωτογραφία : Francesca Filippi
  • Η Φραντσέσκα Φιλίππι
    Η 69χρονη που ταξιδεύει με ποδήλατο από Μόσχα μέχρι Βλαδιβοστόκ
    © Φωτογραφία : Francesca Filippi
  • Η Φραντσέσκα Φιλίππι
    Η 69χρονη που ταξιδεύει με ποδήλατο από Μόσχα μέχρι Βλαδιβοστόκ
    © Φωτογραφία : Francesca Filippi
1 / 3
© Φωτογραφία : Francesca Filippi
Η 69χρονη που ταξιδεύει με ποδήλατο από Μόσχα μέχρι Βλαδιβοστόκ
- Τι άποψη έχετε για τον ρωσικό λαό;
Ένας φίλος μου, πριν φύγω από την Ιταλία μου είπε ότι θα χρειαστώ μερικές μέρες για να συνηθίσω και μετά θα καταλάβω γιατί αγαπάει τόσο πολύ τη Ρωσία. Οι άνθρωποι είναι υπέροχοι, είναι πάντα έτοιμοι να βοηθήσουν χωρίς να ζητήσουν τίποτα σε αντάλλαγμα. Συνάντησα πολλούς καλούς ανθρώπους. Η γενναιοδωρία των Ρώσων είναι εκπληκτική, κανένας άλλος λαός δεν έχει κάτι τέτοιο στον σημερινό κόσμο.