Τρίτη 12 Μαρτίου 2019

«Με κακοποιούσαν σεξουαλικά από τα 12 αξιωματούχοι Σαϊεντολόγοι»- Πρώην μέλος αφηγείται όσα έζησε

 
Σοκ προκαλούν οι καταγγελίες ενός πρώην μέλους της Σαϊεντολογίας για τη σεξουαλική κακοποίηση που υπέστη από την ηλικία των 12 ετών από μέλη της αίρεσης – καταγγελίες που ερευνά η αστυνομία της Φλόριντα.

Ο Σερτζ Τζιλ ανέφερε στην κατάθεσή του στο αστυνομικό τμήμα του Κλίαργουότερ ότι επτά ενήλικα μέλη της Σαϊεντολογίας τον κακοποιούσαν σεξουαλικά από τα 12 έως τα 18 και τον υποχρέωναν να τους κάνει στοματικό έρωτα. Ενώ προχώρησε σε νέες σοκαριστικές αποκαλύψεις μιλώντας στη βρετανική εφημερίδα The Sun.

O 40χρονος σήμερα άνδρας υποστηρίζει ότι για πρώτη φορά τον παρενόχλησε σεξουαλικά ένας στρατολόγος της Sea Org, ενός παραστρατιωτικού θρησκευτικού τάγματος της Σαϊεντολογίας, που σύμφωνα με τον ιδρυτή της, Ρον Χάμπαρντ, αντιπροσωπεύει την «αφρόκρεμα της ανθρωπότητας». Είχε μόλις φθάσει στα κεντρικά της Σαϊεντολογίας στο Kλίαργουότερ της Φλόριντα με την οικογένειά του από το Μεξικό και όπως λέει, τρομοκρατήθηκε τόσο πολύ από το άτομο που τον κακοποίησε, ώστε φοβήθηκε να μιλήσει γι’ αυτό στους γονείς ή σε οποιονδήποτε άλλο.
O καταγγέλωνO καταγγέλων
Αφού υπέγραψε ένα «συμβόλαιο απασχόλησης για ένα δισεκατομμύριο χρόνια», οι γονείς του πλήρωναν 40.000 δολάρια ετησίως για την εκπαίδευσή του ως «ελεγκτή», όπου -μολονότι ανήλικος- ήταν υποχρεωμένος να ανακρίνει άλλους σαϊεντολόγους για τις σεξουαλικές διαστροφές τους και τα πιο σκοτεινά μυστικά τους. Εκπαιδεύτηκε δε να μην αντιδρά ακόμη κι όταν άκουγε τα πιο ανομολόγητα εγκλήματα, όπως η παιδεραστία, οι βιασμοί και οι κτηνοβασίες, καταγράφοντας τα πάντα σε εκθέσεις προς τους ανωτέρους του.
Ο Σερτζ Τζιλ λέει ότι τον υποχρέωσαν να μοιράζεται το ίδιο δωμάτιο μ’ έναν γνωστό παιδεραστή, ένα 32χρονο μέλος της Sea Org που είχε κακοποιήσει σεξουαλικά μια έφηβη.

Η Εκκλησία της Σαϊεντολογίας χαρακτήρισε «αποκρουστικά ψευδείς ισχυρισμούς» τις καταγγελίες του, αλλά ο καλλιτέχνης από το Λος Άντζελες είπε στη βρετανική εφημερίδα ότι αποφάσισε να ανοίξει το στόμα του γιατί θέλει να ερευνήσει επιτέλους η αστυνομία την υπόθεση.
Ο 40χρονος, που είναι δεδηλωμένος ομοφυλόφιλος, λέει ότι είχε υποστεί τέτοια πλύση εγκεφάλου από την αίρεση, ώστε πέρασαν χρόνια μέχρι να συνειδητοποιήσει ότι αυτό που υπέστη ήταν σεξουαλική κακοποίηση. Θυμάται δε ένα περιστατικό όταν σε ηλικία 15 ετών δέχθηκε τέτοιο εκφοβισμό για το σεξουαλικό του προσανατολισμό, ώστε επιχείρησε να βάλει τέλος στη ζωή του πηδώντας από ένα κτίριο. Δύο μέρες αργότερα ένα ανώτερο στέλεχος της Σαϊεντολογία, ηλικίας γύρω στα 50,  τον κάλεσε σ’ ένα δωμάτιο ξενοδοχείου στο Κλίαργουότερ. «Με πέταξε στο πάτωμα και μου λέει: “Τι πρέπει να κάνω για να σταματήσεις να είσαι gay; Μήπως πρέπει να σε π…ήξω;”. Μετά κάλυψε με το χέρι του το στόμα μου, ενώ το κεφάλι μου ήταν κολλημένο στο έδαφος και μου λέει: “είσαι ένας π…ης και πρέπει να το κόψεις.”  Ήταν δυνατός, βίαιος και βρώμαγε τσιγαρίλα».

Στην ηλικία των 12 είχε εκπαιδευτεί ως «στυγνός ανακριτής» να ακούει  τις αρρωστημένες εξομολογήσεις ενήλικων μελών της αίρεσης χωρίς να δείχνει καμία αντίδραση, ενώ εκείνα τον άγγιζαν σε ευαίσθητα σημεία. Κι έκανε τόσο καλά τη δουλειά του, που δεχόταν συγχαρητήρια από ανωτέρους του.
Το ερωτηματολόγιο, που του είχαν δώσει για να υποβάλλει στους ανακρινόμενους, περιλάμβανε ερωτήσεις όπως «έχετε παρασύρει ποτέ κάποιον ανήλικο;», «έχετε κάνει ποτέ κάτι σεξουαλικά διεστραμμένο με παιδιά;» ή «είχατε ποτέ συνουσία με μέλος της οικογένειάς σας;»
«Ο Λ Ρον Χάμπαρντ είπε ότι τα μυστικά σου είναι αυτά που σε εμποδίζουν να είσαι χαρούμενος κι οι “ανακρίσεις” αυτές είχαν σχεδιαστεί έτσι ώστε να φέρνουν στην επιφάνει τα βαθύτερα, σκοτεινότερα μυστικά και διαστροφές των ανθρώπων», είπε στη The Sun.
«Ήμουν τόσο μικρός, που ούτε που γνώριζα ότι γίνονταν τέτοια πράγματα. Μου είχαν δώσει, στο πλαίσιο της εκπαίδευσής μου, ένα ακουστικό και ο ενήλικος επόπτης μου με καθοδηγούσε στις ανακρίσεις, λέγοντας “ρώτα τον για τον αυνανισμό, για βιασμούς, μη τον αφήνεις να σε παραπλανά”. (…) Έβαζα, λοιπόν, τους ανθρώπους να εξομολογούνται όλα αυτά τα φρικτά πράγματα, όπως η παιδεραστία, οι βιασμοί, οι κτηνωδίες, οικονομικές ατασθαλίες, φοροκλοπές. Θυμάμαι κάποιοι άνδρες που μου έλεγαν “παρενοχλώ σεξουαλικά την κόρη μου”».

Όταν κάποιος ομολογούσε περιπτώσεις παιδεραστίας, συνήθως τον απομάκρυναν από τα κεντρικά της αίρεσης στο Κλίαργουότερ και του έδιναν ένα πρόγραμμα «ηθικής» να ολοκληρώσει σε κάποιο παράρτημά τους, αποκαλύπτει ο Σερτζ.
«Ήταν συνηθισμένο να σε αγγίζουν ανάρμοστα, ή να σε παρενοχλούν σεξουαλικά στις “ακροάσεις” αυτές – το αποκαλούσαν “επανα-διέγερση” και θεωρείτο ότι αποτελούσε μέρος της καθαρτήριας διαδικασίας. Είχα έτσι απέναντί μου 40ρηδες, 50ρηδες κι 60ρηδες να μου αφηγούνται τις σεξουαλικές τους φαντασιώσεις και να αρπάζουν το πόδι μου και να τρίβουν στο όργανό τους. Ή να με αγγίζουν κι εγώ να παραμένω ήρεμος και να τους λέω να καθίσουν στη θέση τους. Δεν θεωρείτο τίποτε σημαντικό, άλλωστε είχαμε κάνει “ασκήσεις” ώστε να είμαστε προετοιμασμένοι για τέτοια περιστατικά».
Αλλά εκτός από ανακριτής ο Σερτζ βρέθηκε κι ο ίδιος στη θέση του ανακρινόμενου. Θυμάται μια φορά που ήταν έφηβος και τον έκλεισαν σ’ ένα θησαυροφυλάκιο τράπεζας και τον ανέκριναν επί ώρες για τις σεξουαλικές τους φαντασιώσεις.
«Στη Sea Org δεν επιτρέπεται να κάνεις σεξ ή ο,τιδήποτε σεξουαλικό πριν παντρευτείς. Αλλά είναι στη φύση του ανθρώπου να δέχεται σεξουαλικά ερεθίσματα. Ήμασταν αποκλεισμένοι απ’ τον υπόλοιπο κόσμο σε εκείνες τις  εγκαταστάσεις κι ήταν συνηθισμένοι οι ενήλικες να συνάπτουν σεξουαλικές σχέσεις με ανηλίκους. Θέμα ηλικιακής διαφοράς δεν ετίθετο γιατί δεν πίστευε σε αυτήν ο Λ Ρον Χάμπαρντ. Θυμάμαι ότι η φίλη μου ήταν 15 όταν άρχισε σχέση μ’ έναν 30άρη και δεν το θεωρούσε μεγάλο θέμα. Ήμασταν νέοι και δουλεύαμε όλη μέρα. Εκ των υστέρων κατάλαβα ότι δεν ήταν φυσιολογικό όλο αυτό», λέει.
Αλλά η κακοποίηση που τον σημάδεψε περισσότερο, όπως λέει, είναι αυτή που υπέστη στο RPF, το πρόγραμμα εσωτερικής φυλακής της Σαϊεντολογίας, όπου κατέληγαν όσοι παραβίαζαν τους κανόνες της.

Τον έστειλαν κι αυτόν εκεί, όταν μια ομάδα φοιτητών, που εκπαίδευε στις μεθόδους της αίρεσης, απέτυχαν στις εξετάσεις κι έτσι έριξαν σ’ εκείνον το φταίξιμο.
«Eίναι σαν μια φυλακή, όπου είσαι αποκλεισμένος από τον έξω κόσμο και αναγκάζεσαι να κάνεις σκληρή χειρωνακτική εργασία σε οικοδομές χωρίς μέτρα ασφαλείας. Μου πήραν όλα μου τα πράγματα, μου έδωσαν μια μαύρη στολή να φορέσω, ενώ γύρω-γύρω υπήρχε ένας ηλεκτροφόρος φράκτης, που σε εμπόδιζε να αποδράσεις. Δεν μ’ άφηναν να τηλεφωνώ στους γονείς μου, μου άνοιγαν τα γράμματα και τα διάβαζαν, κανένας σεβασμός στην ιδιωτικότητα.
Με είχαν βάλει μ’ έναν άνδρα που ήξερα ότι τον είχαν στείλει εκεί ως τιμωρία για τη σεξουαλική κακοποίηση ενός 16χρονου κοριτσιού την εποχή που εκείνος ήταν “αξιωματικός Ηθών”. Επί ενάμιση χρόνο μου είχαν αναθέσει να αναλάβω τη “θεραπεία” του, να τον απαλλάξω από τις κακές προθέσεις του, τις τάσεις παιδεραστίας, να τον βάλω να μου εξομολογηθεί τις αρρωστημένες φαντασιώσεις του, αφήνοντάς τον να με αγγίζει ανάρμοστα. Με ανάγκαζαν να κάνω ντους μαζί του και να κοιμάμαι στο ίδιο κρεβάτι.
Ένας άλλος άνδρας στην RPF με έβαζε να του τρίβω το σώμα και να τον αγγίζω μπροστά και πίσω στο πλαίσιο μιας διαδικασίας για να τον βοηθήσω όσο ήταν “άρρωστος”. Αυτό συνέβη τρεις φορές. Τον είχαν στείλει εκεί, επειδή βρήκαν υλικό παιδικής πορνογραφίας στον Η/Υ του.
Και σαν μην έφταναν όλα αυτά, ο άνθρωπος που με είχε κακοποιήσει στο Κλίαργουότερ και με είχε αναγκάσει να του κάνω στοματικό σεξ, ήταν φρουρός της φυλακής εκεί. Κι όλο αυτό το διάστημα δεν επιτρεπόταν να μιλήσω με κανέναν, ούτε με τους γονείς μου. Ήταν οι πιο σκοτεινές μέρες της ζωής μου…»



Πηγή: «Με κακοποιούσαν σεξουαλικά από τα 12 αξιωματούχοι Σαϊεντολόγοι»- Πρώην μέλος αφηγείται όσα έζησε | iefimerida.gr