Ευτυχώς το παιδί ούτε ορφανό είναι, ούτε στην Συρία είναι.Τι και αν η φωτογραφία έκανε τον γύρο του κόσμου για να εξυπηρετησει τα δολοφονικά σχέδια των Βενιζελοκουβεληδων του πλανήτη. Των φονιάδων των εθνών…Η φωτογραφία είναι τραβηγμένη στην Σαουδική Αραβία που χρηματοδοτεί την σφαγή στην Συρία. Την πραγματική σφαγή των ισλαμοφασιστών κατά “απίστων” αμάχων. Το παιδάκι είναι ο ανηψιός του φωτογράφου που έκανε την καλοπληρωμένη προπαγάνδα.Μόλις τον πήρε είδηση η Βρετανική Independent, άρχισε να ψελλίζει “μα εγώ το έκανα καλλιτεχνικά. Δεν το περίμενα πως θα το έπαιρναν οι ταλιμπάν της Κλίντον και θα το έκαναν βουκινο σε όλον τον πλανήτη”…Φανταστείτε, μέχρι και η Βρετανική Independent εξοργίστηκε…Αλήθεια, με τους επισκόπους, τις καλόγριες και τα απαχθέντα ορφανά που αγνοείται η τύχη τους, τι γίνεται; Δεν πειράζει, με λίγο Νταβρή και Μενεγάκη θα μας κοιμήσουν ήσυχα το βράδυ οι λειτουργοί της ενημέρωσης…
Αρχαίο Θέατρο Ασπένδου: Το Αρχιτεκτονικό Θαύμα του Ζήνωνα
-
Το θέατρο που νίκησε τον χρόνο Το Αρχαίο Θέατρο της Ασπένδου αποτελεί ένα
από τα σπουδαιότερα μνημεία της Ρωμαϊκής αρχιτεκτονικής και το καλύτερα
διατηρη...
Πριν από 8 ώρες
