Παρασκευή 14 Ιουλίου 2017

Τι σημαίνει το «χαράτσι» στις πληρωμές φόρων με μετρητά - Υπόγειο κτύπημα στην προσωπική ελευθερία (βίντεο)

Aίσθηση προκάλεσε η ανακοίνωση για «χαράτσι» στην εξόφληση των φόρων στα γκισέ των τραπεζών που είναι πλέον επίσημο γεγονός καθώς εντάσσεται στο πλάισιο της σταδιακής κατάργησης των μετρητών από τον κοινωνικό βίο.

Θεόφραστος Ανδρεόπουλος
Το ανακοίνωσε ο πλέον αρμόδιος, ο διοικητής της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων Γιώργος Πιτσιλής, τονίζοντας ότι με αυτό τον τρόπο το Δημόσιο εξοικονομεί 10 εκατ. ευρώ.
Όμως τι σημαίνει η κατάργηση αυτή των μετρητών για τους πολίτες; 
Την πλήρη κατάργηση της ελευθερίας τους τόσο απλά
Τα μετρητά δίνουν ελευθερία σε αυτόν που τα έχει.
Μια αληθινή παράνοια επικρατεί τον τελευταίο καιρό στην μαζική ενημέρωση όπου όλα τα κανάλια εν χορώ προσπαθούν να πείσουν τον Έλληνα να καταργήσει τα μετρητά, και να χρησιμοποιεί πλαστικό χρήμα, βάζοντας έτσι από μόνος το κεφάλι του στην "γκιλοτίνα" του ολοκληρωτισμού που έρχεται.
Ήδη πολλοί συμπολίτες έχουν επηρεαστεί από την προπαγάνδα των ΜΜΕ και της κυβέρνησης και εκφράζουν θετική άποψη για το ζήτημα της κατάργησης των μετρητών χωρίς να έχουν σκεφτεί ποτέ τις συνέπειες τις οποίες όταν τις καταλάβουν θα είναι πλέον πολύ αργά, καθώς η πόρτα του "κελιού" της "αιώνιας ηλεκτρονικής φυλακής" θα έχει κλείσει και θα έχει πεταχτεί και το "κλειδί".
To παγκόσμιο οικονομικό κατεστημένο προχωρά στην τελική του επίθεση κατά της ανθρώπινης ελευθερίας με πρόσχημα την φοροδιαφυγή και την παράνομη δραστηριότητα: Την κατάργηση των μετρητών και το δικαίωμα του πολίτη να αγοράζει ανώνυμα χωρίς να καταγράφεται και να δημιουργείται αυτόματα το αγοραστικό και άρα το ψυχολογικό του προφίλ με βάση το οποίο,το Σύστημα θα ξέρει εάν αποτελεί κάποιου είδους απειλή γι' αυτό.
Μετρητά σημαίνει ελευθερία επιλογών χωρίς να νιώθει κάποιος ότι παρακολουθείται λόγω αυτών. Μετρητά σημαίνει και έλεγχος στο προσωπικό πορτοφόλι. Έχεις χρήματα αγοράζεις, δεν έχεις δεν παίρνεις τίποτα παρά μόνο τα προς το ζην.
Οι προϋπολογισμοί των οικογενειών ξετινάχθηκαν από τότε που στην ζωή τους πέρασε το "πλαστικό" χρήμα αφού όλοι αγόραζαν με φρενίτιδα πέραν των πραγματικών τους δυνατοτήτων με πίστωση ότι τους έρχονταν κυριολεκτικά στην "κούτρα". Οι άνθρωποι όταν έχουν πίστωση ξεφεύγουν καθώς δεν νιώθουν το φυσικό όριο της έλλειψης πραγματικού φυσικού χρήματος.

Και όμως το παγκόσμιο (και εγχώριο) κατεστημένο προσπαθεί να πείσει τους πολίτες όλων των χωρών ότι η κατάργηση των μετρητών θα είναι κάτι πολύ καλό για αυτούς, και ότι θα τους προσφέρει ευημερία!
Στο Ηνωμένο Βασίλειο, οι τράπεζες αντιμετωπίζουν την απόσυρση των μετρητών σε ποσότητες τόσο χαμηλές όσο £ 5000 ως «ύποπτη δραστηριότητα», ενώ στη Γαλλία, στους πολίτες θα απαγορευτεί να πραγματοποιούν πληρωμές σε μετρητά πάνω από  1000 €. Η ανάκληση και η κατάθεση μετρητών ποσού 1.000 € θα υπόκειται επίσης σε έλεγχο ταυτότητας.
«Δεν υπάρχει πιο διαβόητη οικονομική πολιτική κατά της ελευθερίας που μπορεί να φανταστεί κανείς από το να απαγορευτούν τα μετρητά», γράφει ο Michael Krieger.
«Φυσικά, αν ξαφνικά "τελειώσουν" τα μετρητά, θα υπάρξει αύξηση της ζήτησης για χρυσό και ασήμι, των οποίων στη συνέχεια θα απαιτηθεί η απαγόρευση. Στη συνέχεια, ο κύκλος της οικονομικής και χρηματοπιστωτικής τυραννίας θα είναι πλήρης, και το να ξεφύγουμε από αυτή θα είναι σχεδόν αδύνατον».
Έτσι λοιπόν παρουσιάζεται ένα όμορφο περιτύλιγμα κατάργησης της φοροδιαφυγής και της λεγόμενης παράνομης δραστηριοτητας (την παράνομη δραστηριότητα των επικεφαλής του Συστήματος ποιος θα την ελέγχει;) για να πεισθούν οι πολίτες ότι είναι ώρα να εγκαταλείψουν την ελευθερία τους και να ενδυθούν όλοι τις "στολές" επί εποχής Μάο, και να συμμετάσχουν οικειοθελώς στο μυθιστόρημα του Τζορτζ Όργουελ το "1984", όπου όλα παρακολουθούνται και όλα κατευθύνονται, αλλά κυρίως όλα απαγορεύονται.
Και καλό θα είναι να μας απαντήσει το Σύστημα και οι ντόπιοι εκφραστές του που επιθυμούν την κατάργηση των μετρητών (ήδη πολλοί Έλληνες πολιτικοί το έχουν ζητήσει) τα παρακάτω ερωτήματα.
Εάν κάποτε για λόγους "οικονομικής κρίσης" ή γιατί έτσι θέλουν, οι τράπεζες επιβάλλουν αρνητικά επιτόκια, πως ο πολίτης θα μπορεί να εξασαφαλίσει τα χρήματά του και την αγοραστική του δύναμη;
Επίσης πολλοί άνθρωποι δεν είναι ικανοί να πληρώσουν άμεσα όλο τον φόρο που αυθαίρετα τους αναλογεί, καθώς το κράτος τον αυξάνει κατά την επιθυμία του,προτιμώντας να πληρώσουν για την συντήρηση της οικογένειάς τους και την δική τους. Όμως με το ηλεκτρονικό χρήμα το κράτος θα παίρνει απευθείας όλα τα χρωστούμενα αφήνοντας τους πολίτες να επιβιώσουν με...ηλεκτρονικό αέρα κοπανιστό.
Εάν βάσει ψυχολογικού και αγοραστικού προφίλ το Σύστημα κρίνει κάποιον επικίνδυνο λόγω ιδεών και απήχησης σε κοινωνικές ομάδες, και πέραν της φυσικής του καταδίωξης ("τυχαία" περιστατικά βίας εναντίον του φυσικού προσώπου από "τυχαίους" κακοποιούς, που τον περιμένουν με ρόπαλα κοντά στο σπίτι του γιατί δεν είναι αρεστός σε κάποιους) που μπορεί να υποστεί, ποιος εξασφαλίζει τα χρήματα του εν λόγω υποκειμένου από ηλεκτρονική "εξαφάνιση"; 
Ότι παύσει να υπάρχει ηλεκτρονικά,απλά δεν υπάρχει. Δεν θα υπάρχει χαρτί που να αποδεικνύει ότι είχατε μισθοδοσία, ή ότι είχατε...τόσες "ηλεκτρονικές πιστωτικές μονάδες" στον λογαρισμό σας. Αυτό θα μπορούσε να γίνει ακόμα και από χάκερς, αλλά στην περίπτωση του κρατικού μηχανισμού απλά θα μπορούσε να "εξαφανίσει" ηλεκτρονικά έναν άνθρωπο για όποιον λόγο θα επέλεγε το "βαθύ κράτος" (το οποίο ηλεκτρονικά θα γίνει ακόμα πιο ανεξέλγκτο σε κάθε χώρα και όχι μόνο στην Ελλάδα).
Με το ίδιο σκεπτικό, άνθρωποι φίλα προσκείμενοι και δουλικοί στο Σύστημα, ποιος θα εμποδίζει την αθρόα "εμφάνιση" ηλεκτρονικού χρήματος στο "πορτοφόλι" τους για τις "υπηρεσίες" που προσφέρουν, αφου κανείς δεν θα μπορεί να το ελέγξει εάν το Σύστημα δεν το επιθυμεί. Δηλαδή, θα υπάρχει πάλι "μαύρο" χρήμα αλλά ηλεκτρονικό αυτή τη φορά και το κυριότερο προσβάσιμο μόνο στους αρεστούς και σε αυτούς που εργάζονται πιστά για το "βαθύ κράτος". 
Οι Ρωμαίοι είχαν ένα (από τα πολλά) σοβαρό ρητό.«Verba volant, scripta manent» όπου στην ελληνική γλώσσα αποδίδεται ως "τα λόγια πετούν, τα γραπτά μένουν", αντί για λόγια θα έχουμε τις ηλεκτρονικές "αερολογίες". Όταν καταργηθεί το χαρτί, η απόδειξη για το τί είμαστε και τι διαθέτουμε θα εναπόκειται στο κράτο όχι σε μας. Η σχέση θα γίνει μονόδρομη και θα παύσει να είναι αμφίδρομη.
Μόνο στην Ελλάδα υπάρχουν 1.500.000 άνεργοι οι οποίοι ζουν από τους γονείς τους και δουλειές του ποδαριού, οι οποίες τους αποδίδουν κάποια "μαύρα" μεροκάμματα για την επιβίωσή τους, που σίγουρα δεν είναι η πηγή της κατάρρευσης της ελληνική οικονομίας, και ας προσπαθούν τα εγχώρια ΜΜΕ να εξισώσουν τον μικρό φοροφυγά του 50άρικου, με αυτόν των εκατομμυρίων ευρώ. 
Αλλιώς τότε δεν υπάρχει ανάγκη να έχουμε πταισματοδικεία και πταίσματα, όλα θα γίνονταν κακουργοδικεία και τα πταίσματα θα εξισώνονταν με κακούργημα.
Σε μια αχρήματη κοινωνία ακόμα και η δουλειά θα μπορούσε να γίνει μέσο πίεσης. Συμμορφώνεσαι δια παντός με τους "κανόνες", και ζεις, ή αντιδράς και μπαίνεις στο περιθώριο μην μπορώντας να επιβιώσεις πλέον ούτε βιολογικά.
Ας πάμε στα ιατρικά δεδομένα: Σωστά αντιδρούν οι γιατροί. Πρέπει να γνωρίζει όλος ο πλανήτης τα ιατρικά μας προβλήματα; Εάν κάποιος πάει ψυχολόγο, πρέπει να το μάθει ο εργοδότης του; Γιατί θα το μάθει. 
Πρέπει κάποιος να πηγαίνει για συνέντευξη σε δουλειά και εκ των προτέρων να γνωρίζουν (νόμιμα-παράνομα ποσώς έχει σημασία) τι προβλήματα υγείας αντιμετωπίζει και να του δίνουν τα "παπούτσια στο χέρι"; Τι θα λένε τότε τα ΜΜΕ "μα υπάρχει προστασία προσωπικών δεδομένων"; Ε και; Όποιος το μάθει δεν θα το πει, απλά θα το χρησιμοποιήσει δυσμενώς για τον υπο εξέταση υποψήφιο.
Πρέπει όλος ο πλανήτης να μαθαίνει τις σεξουαλικές προτιμήσεις καθενός; Πως την βρίσκει με την γυναίκα του, η με "παράνομο" δεσμό (αφού θα καταγράφονται ακόμα και οι αγορές σε καταστήματα ερωτικών ειδών, διανυκτερεύσεις σε ξενοδοχεία κλπ);
Θα γίνουν όλοι άμεσα εκβιάσιμοι στα μάτια του κάθε τυχαίου υπαλλήλου του ΥΠΟΙΚ ή των τραπεζών ή και της ίδιας της εκάστοτε κυβέρνησης που απλά ενοχλείται από την εναντίον της (νόμιμη) δράση από κάποιους πολίτες, και θα ήθελε να μπορεί να τους "ξεφορτωθεί"-ξεφτιλίσει-καταστρέψει την δημόσια εικόνα τους, με όσο γίνεται πιο εύκολο και πλήρη τρόπο;
Με το πάτημα ενός κουμπιού, θα "λασπώνεται" ο οποιοσδήποτε ενοχλητικός, γιατί απλούστατα επιλεκτικά θα παραδίδεται στην δημόσια χλεύη, διότι όλοι πάντα έχουν κάτι να κρύψουν ή δεν θέλουν να μαθευτεί, αυτός άλλωστε είναι και ο ορισμός της ιδιωτικότητας-ατομικότητας.
Ας πάμε και στους συνειδησιακούς λόγους:
Δυστυχώς η αχρήματη κοινωνία φέρνει στο προσκήνιο πάλι τα γνωστά εδάφια της Αποκάλυψης του Ιωάννη.
κεφ. Ιγ’ 16 “ἵνα δώσουσιν αὐτοῖς χάραγμα ἐπί τῆς χειρός αὐτῶν τῆς δεξιᾶς ἢ ἐπί τῶν μετώπων αὐτῶν, καί ἵνα μή τις δύναται ἀγοράσαι ἢ πωλῆσαι εἰ μή ὁ ἔχων τό χάραγμα, τό ὂνομα τοῦ θηρίου ἢ τόν ἀριθμόν τοῦ θηρίου˙ ἀριθμός γάρ ἀνθρώπου ἐστί καί ὁ ἀριθμός αὐτοῦ χξς“ = 666."
Όπως έλεγε ο Πατροκοσμας «Θα 'ρθεί καιρός, που θα σάς πουν να βουλωθείτε με τη βούλα τού Σατανά. Να μη βουλωθείτε. Αν βουλωθείτε, και στου βοδιού το κέρατο να κρυφθείτε, θα σάς βρουν» 
Δηλαδή ένα κείμενο 2.000 χρόνων παλιό είναι έτοιμο να επιβεβαιωθεί και δεν ιδρώνει το αυτί κανενός! Ούτε καν σαν σκέψη δεν περνάει από τα "μεγάλα" τηλεοπτικά ΜΜΕ ότι ένα πολύ ανησυχητικό (ιερό) κείμενο που περιγράφει φρικτά πράγματα που θα συμβούν σε όσους αποδεχτούν το "χάραγμα", μετά από δύο χιλιετίες οδεύει προς ολοκλη΄ρωση.
Τι θα κάνουν άραγε; Θα επιβάλλουν να "κοπούν" αυτά τα εδάφια από την Αποκάλυψη του Ιωάννη για να μην δημιουργούνται "κακοί" και "ενοχλητικοί" συνειρμοί;
Τι θα γίνει όταν όλοι θα ζουν με πλαστικό χρήμα και θα ξεκινήσουν τα ίδια πάλι ΜΜΕ να διαφημίζουν τον μόνο τρόπο για να μην χαθεί ποτέ, που θα είναι να ενσωματωθεί στα  χέρια των πολιτών; Και τι θα κάνουν τότε οι πολίτες; Για την διευκόλυνσή τους θα τρέξουν να "σφραγιστούν" σαν τα κοτόπουλα με έναν άκρως προσβλητικό τρόπο;
Η Εκκλησία πρέπει να λάβει θέση και τάχιστα. Το ζήτημα είναι πολύ σοβαρό απο την στιγμή που τείνουν να καταργήσσουν την επιλογή και να κάνουν υποχρεωτική την χρήση του πλαστικού χρήματος.
Είναι ανησυχητικό να εμπιστευθεί κάποιος απόλυτα την ίδια του την ζωή σε ένα Σύστημα που μέχρι τώρα έχει αποδείξει ότι δεν έχει καλές προθέσεις, και στο μέλλον μόλις πάρει την εξουσία μπορεί να γίνουν πολύ, πολύ χειρότερες, τόσο που ο Μεσαίωνας να φαντάζει σαν...περίπατος σε παιδική χαρά.
Ένα τέτοιο Σύστημα πολύ εύκολα μπορεί να γίνει παγκόσμιο,συγκεντρωτικό και τυρρανικό. Εύκολα μπορεί να φέρει έναν ηγεμόνα στην απόλυτη εξουσία αφού θα ελέγχει κυριολεκτικά τα πάντα. Τώρα αν αυτός θα λέγεται Αντίχριστος, Αυτοκράτορας,Δικτάτορας,ή οι φίλοι του θα τον λένε...Μπίλι, είναι θέμα οπτικής γωνίας και πεποιθήσεων του καθενός, το αποτέλεσμα όμως θα είναι το ίδιο, η απόλυτη άνευ όρων σκλαβιά.
Για την ιστορία αναφέρουμε ότι από την υποχρέωση καταβολής των χρημάτων εξαιρούνται, και θα πληρώνει τις προμήθειες το Δημόσιο, οι φορολογούμενοι για:
-Συναλλαγές μέσω εναλλακτικών δικτύων (Internet Banking, PhoneBanking, ATM, APS)
-Συναλλαγές που αφορούν πληρωμή ΕΝΦΙΑ και ΦΕΦΠ (Φόρος Εισοδήματος Φυσικών Προσώπων) των φυσικών προσώπων τα οποία είτε είναι άνω των 70 ετών, είτε βρίσκονται σε δικαστική συμπαράσταση, είτε παρουσιάζουν βαριές αναπηρίες σε ποσοστό 80% και άνω, είτε είναι κάτοικοι απομακρυσμένων περιοχών, με την προϋπόθεση ότι η καταβολή των χρημάτων θα γίνεται μέσω τραπεζικού λογαριασμού του υπόχρεου.
Οι υπόλοιπες προμήθειες, αναφέρεται στην ανακοίνωση του διοικητή της ΑΑΔΕ, για πληρωμή φορολογικών υποχρεώσεων σε φυσικό κατάστημα θα καταβάλλονται πλέον από τους ίδιους τους φορολογούμενους.
Στη συνέχεια ο Γιώργος Πιτσιλής αναφέρει ότι:
Με βάση τα στοιχεία των τελευταίων ετών και τις εκτιμήσεις για το 2017, και δεδομένης της δυναμικής της τάσης των φορολογουμένων προς τη χρήση εναλλακτικών δικτύων και ηλεκτρονικής τραπεζικής, η δαπάνη σε βάρος του Δημοσίου, διαμορφώνεται περί τα 19 εκατ. ευρώ (πλέον ΦΠΑ) ετησίως. Πλέον, η εν λόγω δαπάνη μειώνεται στα 9 εκατ. ευρώ (πλέον ΦΠΑ), επιτυγχάνοντας ετήσια εξοικονόμηση για το Δημόσιο τουλάχιστον 10 εκατ. ευρώ.
Τέλος ο κ. Πιτσιλής, δήλωσε ότι "η απόφαση αυτή εντάσσεται στην πολιτική μας για πλήρη ηλεκτρονικοποίηση των συναλλαγών των φορολογουμένων με τη φορολογική διοίκηση και για την απαλλαγή από δαπάνες που επιβαρύνουν αχρείαστα τον κρατικό προϋπολογισμό, δηλαδή το σύνολο των φορολογουμένων. Η εξοικονόμηση αυτή είναι ιδιαίτερα σημαντική, διότι απελευθερώνει πόρους για την ενίσχυση των πολιτικών καταπολέμησης της φοροδιαφυγής και φοροαποφυγής, αλλά και για την εντατικοποίηση των φορολογικών ελέγχων και της τελωνειακής δίωξης σε πανελλήνια κλίμακα, προς όφελος του συνόλου των πολιτών".