Σε συζητήσεις με το Ταμείο Ιδιωτικοποιήσεων (ΤΑΙΠΕΔ) προκειμένου να της παραχωρηθεί τμήμα του λιμένα Λαυρίου βρίσκεται η τουρκική εταιρία logistics EKOL, ένας από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους παίκτες και στην ελληνική αγορά υπηρεσιών αποθήκευσης / διαμεταφορών.
Η EKOL χρησιμοποιεί ήδη το λιμάνι Λαυρίου και λειτουργεί τακτική γραμμή σύνδεσης με το λιμάνι της Τεργέστης με πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων τύπου RoRo.
Τώρα, όπως είπε ο γενικός διευθυντής της EKOL Ελλάδας Δημήτρης Μπατάκης, αν υπάρξει συμφωνία με το ΤΑΙΠΕΔ, σχεδιάζει να επενδύσει περί τα 2.000.000 ευρώ για την κατασκευή νέου προβλήτα, ώστε να μπορούν να προσεγγίζουν το λιμάνι τα σύγχρονα πλοία RoRo, μήκους 225 μέτρων. Με τη σημερινή υποδομή αρκετές φορές τα πλοία δεν προσεγγίζουν λόγω των ισχυρών ανέμων.
Η EKOL χρησιμοποιεί ήδη το λιμάνι Λαυρίου και λειτουργεί τακτική γραμμή σύνδεσης με το λιμάνι της Τεργέστης με πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων τύπου RoRo.
Τώρα, όπως είπε ο γενικός διευθυντής της EKOL Ελλάδας Δημήτρης Μπατάκης, αν υπάρξει συμφωνία με το ΤΑΙΠΕΔ, σχεδιάζει να επενδύσει περί τα 2.000.000 ευρώ για την κατασκευή νέου προβλήτα, ώστε να μπορούν να προσεγγίζουν το λιμάνι τα σύγχρονα πλοία RoRo, μήκους 225 μέτρων. Με τη σημερινή υποδομή αρκετές φορές τα πλοία δεν προσεγγίζουν λόγω των ισχυρών ανέμων.
Εσοδα
Η EKOL Ελλάδος, που έκλεισε πέντε χρόνια λειτουργίας, αναπτύσσεται με ετήσιο ρυθμό άνω του 30% και το 2016 παρουσίασε κύκλο εργασιών 11.800.000 ευρώ. Ο κ. Μπατάκης προέβλεψε ότι φέτος τα έσοδα της εταιρίας logistics θα αυξηθούν σε επίπεδα μεταξύ 15.000.000 και 17.000.000 ευρώ. Το 80% των εσόδων της εταιρίας προέρχεται από βιομηχανίες καταναλωτικών προϊόντων, κυρίως πολυεθνικές. Ως σήμερα έχουν επενδυθεί 5.000.000 ευρώ, ενώ ως το 2020 προγραμματίζονται νέες επενδύσεις 3.000.000 ευρώ, κυρίως στο λιμάνι του Λαυρίου.
Ο Δημ. Μπατάκης υποστήριξε ότι ως το τέλος του έτους θα έχει αναπτύξει και τον τομέα εθνικών και εσωτερικών μεταφορών «ώστε να παραδίδει στους πελάτες της με δικά της μέσα και σε χρόνους που θα είναι στο μισό σε σύγκριση με σήμερα». Σε 15 πόλεις της χώρας θα λειτουργεί το ιδιόκτητο δίκτυο και σε συνεργασίες με τοπικές επιχειρήσεις.
Η EKOL Ελλάδος, που έκλεισε πέντε χρόνια λειτουργίας, αναπτύσσεται με ετήσιο ρυθμό άνω του 30% και το 2016 παρουσίασε κύκλο εργασιών 11.800.000 ευρώ. Ο κ. Μπατάκης προέβλεψε ότι φέτος τα έσοδα της εταιρίας logistics θα αυξηθούν σε επίπεδα μεταξύ 15.000.000 και 17.000.000 ευρώ. Το 80% των εσόδων της εταιρίας προέρχεται από βιομηχανίες καταναλωτικών προϊόντων, κυρίως πολυεθνικές. Ως σήμερα έχουν επενδυθεί 5.000.000 ευρώ, ενώ ως το 2020 προγραμματίζονται νέες επενδύσεις 3.000.000 ευρώ, κυρίως στο λιμάνι του Λαυρίου.
Ο Δημ. Μπατάκης υποστήριξε ότι ως το τέλος του έτους θα έχει αναπτύξει και τον τομέα εθνικών και εσωτερικών μεταφορών «ώστε να παραδίδει στους πελάτες της με δικά της μέσα και σε χρόνους που θα είναι στο μισό σε σύγκριση με σήμερα». Σε 15 πόλεις της χώρας θα λειτουργεί το ιδιόκτητο δίκτυο και σε συνεργασίες με τοπικές επιχειρήσεις.