Σάββατο 6 Φεβρουαρίου 2010

Αγώνας για τα ορθόδοξα σύμβολα στην ορθόδοξη Ελλάδα

Το θέμα της υπάρξεως Θρησκευτικών Συμβόλων σ1 ένα Κράτος, είναι αναφαίρετο δικαίωμα αυτού για τους πολίτες του. Δεν είναι δυνατόν αλλά ούτε θεμιτόν και επιτρεπτό να υπεισέρχονται τρίτοι και να απαιτούν την καθαίρεση η την καθ' οιονδήποτε τρόπον απομάκρυνση τους.
Υπάρχουν Σύμβολα στα Σχολεία, στα Δικαστήρια σε άλλους χώρους. Με ποιο δικαίωμα ο επισκέπτης σε μια χώρα θα απαιτήσει να αποξυλωθούν αυτά;; Αν τα παιδιά του φοιτούν σε Σχολείο είναι υποχρεωμένα να σέβονται τις θρησκευτικές πεποιθήσεις των άλλων την στιγμή μάλιστα κατά την οποίαν έχουν' απαλλαγεί από το μάθημα των θρησκευτικών και κακώς.
Αν κάποιος αλλοδαπός υποπέσει σε ποινικό αδίκημα και προσαχθεί στα Δικαστήρια πρέπει να υποβάλλει ένσταση ότι δεν απολογείται, επειδή υπάρχει η εικών του Χριστού στην αίθουσα;;

Αν φιλοξενήσει κάποιον στο σπίτι μου για λίγες ημέρες πρέπει να μου απατήσει να αφαιρέσω την φωτογραφία του πατέρα μου που είναι με την ιατρική αμφίεση, επειδή εκείνος δεν συμπαθεί τους ιατρούς; Ή του πεθερού μου που ήταν κληρικός επειδή αυτός πιστεύει σε άλλο Θεό;

Αυτά είναι εξωφρενικά και παραλογικά. Η δε υιοθέτηση τους ενέχει σκοπιμότητα.
Οι «κορυφαίοι» της Ευρώπης απεφάσισαν ότι πρέπει να αποκαθαιρεθούν τα σύμβολα επειδή προσβάλουν τις μειονότητες!! Η πράξη αυτή δεν προσβάλλει βάναυσα τις πλειονότητες;; Για ποίο λόγο λοιπόν να γίνει δεκτή η απαίτηση των λίγων και να μη παραμένει η θέληση των πολλών για τους οποίους μάλιστα είναι και συναίσθημα ισχυρότατο; Υπάρχει Δημοκρατία ή ολιγοκρατία;

Είναι δυνατό αν επισκεφθούμε ένα μουσουλμανικό τέμενος να τους αξιώσαμε να μη απαγορεύουν την αφαίρεση των υποδημάτων κατά την είσοδο;; Φυσικά ούτε ως σκέψη. Δυστυχώς ανάλογη πράξη ζητούν οι θρησκευτικές μειονότητες στην Ευρώπη και την Ελλάδα και θα το πετύχουν επειδή δεν υπάρχουν κυβερνώντες να αντιδράσουν. Τα θρησκευτικά σύμβολα στην Ελλάδα δεν θίγουν κανένα. Ας μείνουν στον τόπο μας όσοι δεν θίγονται. Αν χαλαρώσαμε το θέμα των συμβόλων αυτών δεν αποκλείεται αύριο να απαιτήσουν την απαγόρευση των κληρικών να φορούν ράσα, ή ένα φιλόλογο ρασοφόρο να μη τον δέχονται για διδασκαλία σε μη θρησκευτικά μαθήματα. Ακόμα θα μπορούν να έχουν οι μειονότητες την δυνατότητα να απαγορεύσουν τις κωδωνοκρουσίες ή και την καθαίρεση των Ναών γιατί τους ενοχλούν! Οι απαιτήσεις αυτές σε τι διαφέρουν από την αποκαθήλωση των συμβόλων;:

Η απαγόρευση της προσευχής στα σχολεία που ζητεί το παρατηρητήριο και άλλα όμοια σε τι διαφέρει από τις προσευχές των μωαμεθανών; Γιατί γι' αυτούς υποστηρίζουμε να αποκτήσουν τζαμί ; Αν η προσευχή στην Ελλάδα γίνεται στο Σχολείο τι διαφορά υπάρχει αν θα γίνει στην Εκκλησία; Εδώ παύει να είναι προσευχή;

Τελευταία ανανέωση ( 06.02.10 )

http://www.zoiforos.gr/