Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2012

Βιάζουν τα προσωπικά δεδομένα και το απόρρητο της ιδιωτικής ζωής.

Κούκλες βιτρίνας «κατασκοπεύουν» καταναλωτές.
Πληροφορίες για το καταναλωτικό κοινό καταγράφουν «βιονικά» μανεκέν - κούκλες ντυμένα με ρούχα και αξεσουάρ στις βιτρίνες των καταστημάτων.
Ήδη, η εταιρεία ενδυμάτων Benetton τα χρησιμοποιεί προκειμένου να συλλέξει δεδομένα σχετικά με τους πελάτες της, όπως φυλή, ηλικία και φύλο.
Στη συνέχεια, οι πληροφορίες αποθηκεύονται και αξιοποιούνται ώστε τα καταστήματα της εταιρείας να προσφέρει ανώτερης ποιότητας υπηρεσίες στο καταναλωτικό κοινό και παράλληλα, να αυξήσουν τις πωλήσεις τους.

Κάθε «βιονικό» μανεκέν κοστίζει περίπου 5.000 δολάρια, σύμφωνα με την ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας New York Daily News.
Χρησιμοποιώντας μια ενσωματωμένη στο μάτι, κάμερα, το «βιονικό» μανεκέν «κατασκοπεύει» τους ανυποψίαστους περαστικούς που κοιτούν τη βιτρίνα.
Παρότι αρκετοί καταναλωτές «αγκάλιασαν» τη νέα τεχνολογία, υπάρχουν άλλοι που εκφράζουν φόβους για παραβίαση των προσωπικών δεδομένων του κοινού.
Από την πλευρά της, η κατασκευάστρια εταιρεία των «βιονικών» μανεκέν, η ιταλική Almax, δεν έχει αποκαλύψει ποια καταστήματα χρησιμοποιούν τη νέα τεχνολογία. Μέχρι στιγμής, οι «κούκλες - κατάσκοποι» κοσμούν τις βιτρίνες εμπορικών μαγαζιών στις Ηνωμένες Πολιτείες, καθώς και σε τρεις χώρες της Ευρώπης.
ethnos.gr