Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2023

Βουλευτής Nancy Mace: «Τα εμβόλια για τον κορωνοϊό έβλαψαν μόνιμα την υγεία μου» Vid


Η βουλευτής έκανε τις αποκαλύψεις αυτές κατά τη διάρκεια μιας ακρόασης για την Επίβλεψη και τη Λογοδοσία  που πραγματοποιήθηκε σε επιτροπή της Βουλής των ΗΠΑ

Η Ρεπουμπλικανή βουλευτής από τη Νότια Καρολίνα, Nancy Mace (R-SC), παραδέχτηκε ότι «λυπάται πάρα πολύ»που έκανε το εμβόλιο για τον Covid-19 αφού αντιμετώπισε και αντιμετωπίζει ακόμα και τώρα, μακροχρόνια ιατρικά προβλήματα μετά τη λήψη της δεύτερης δόσης της.


Η βουλευτής έκανε τις αποκαλύψεις αυτές κατά τη διάρκεια μιας ακρόασης για την Επίβλεψη και τη Λογοδοσία  που πραγματοποιήθηκε σε επιτροπή της Βουλής των ΗΠΑ, μια επιτροπή που επικεντρώθηκε στη λογοκρισία του Twitter για την ιστορία του φορητού υπολογιστή του Hunter Biden ενόψει των εκλογών του 2020 και στην καταστολή της ελευθερίας του λόγου από το Twitter.



Σύμφωνα με τη βουλευτή Mace, εάν το Twitter δεν είχε λογοκρίνει και αποκρύψει ζωτικές πληροφορίες που ήταν επικριτικές για το καθεστώς εμβολιασμού κατά του Covid, θα ήταν καλύτερα ενημερωμένη για το εάν η λήψη των εμβολίων θα ήταν η σωστή πραξη για εκείνη.




Η πρώην επικεφαλής νομική διευθύντρια του Twitter, Vijaya Gadde, ο πρώην αναπληρωτής γενικός σύμβουλος James Baker και ο πρώην επικεφαλής του τμήματος εμπιστοσύνης και ασφάλειας Yoel Roth ήρθαν αντιμέτωποι με τους νομοθέτες για πρώτη φορά από τότε που ο νέος ιδιοκτήτης του Twitter, Elon Musk, άρχισε να κυκλοφορεί εσωτερικές πληροφορίες υπό την ονομασία “Twitter Files” που αποκάλυψαν την «αριστερή κλίση» της πλατφόρμας υπέρ των Δημοκρατικών, κάτι που τροφοδότησε τη λογοκρισία των συντηρητικών απόψεων.

είνη.

Σύμφωνα με την Washington Post : Η βουλευτής Mace ρώτησε τους τρεις μάρτυρες σχετικά με την απόφασή τους να επισημάνουν τις αναρτήσεις του Jay Bhattacharya, ενός γιατρού του Στάνφορντ που ήταν επικριτικός απέναντι στις αποφάσεις της κυβέρνησης σχετικά την πανδημία.


«Εγώ, μαζί με πολλούς Αμερικανούς, έχω μακροπρόθεσμες παρενέργειες από τα εμβόλια» , είπε. «Και δεν είναι από τον Long Covid, είναι από τον εμβολιασμό μου. Δεν ήταν ο πρώτος, αλλά ο δεύτερος εμβολιασμός που μου ανέπτυξε άσθμα που δεν έχει εξαφανιστεί ποτέ από τότε. Έχω τρέμουλο στο αριστερό μου χέρι και έχω περιστασιακό πόνο στην καρδιά που κανένας γιατρός δεν μπορεί να εξηγήσει.


«Λυπάμαι πολύ που έκανα το εμβόλιο που μου δημιούργησε την σωρεία των προβλημάτων υγείας που έχω τώρα και πιστεύω ότι δεν πρόκειται να εξαφανιστούν ποτέ».


Και πρόσθεσε: «Το βρίσκω εξαιρετικά ανησυχητικό [το ότι] η απεριόριστη λογοκρισία του Twitter εξαπλώθηκε σε ιατρικούς τομείς και επηρέασε πολλούς Αμερικανούς καταστέλλοντας τις απόψεις των ειδικών από γιατρούς και λογοκρίνοντας όσους διαφωνούν με το CDC».


Η ακρόαση είναι η πρώτη σε μια σειρά που επικεντρώνεται στην «προστασία της ομιλίας από κυβερνητικές παρεμβάσεις και μεροληψία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης», σύμφωνα με την επιτροπή. Είναι επίσης το πρώτο βήμα στην έρευνα της επιτροπής για τον Πρόεδρο Μπάιντεν και τη μακρά πορεία ύποπτων επιχειρηματικών συναλλαγών της οικογένειάς του.

https://primenews.press/vouleftis-nancy-mace-ta-emvolia-gia-ton-koronoio-evlapsan-monima-tin-ygeia-mou