Την Σμύρνη επισκέφθηκε ο Οικουμενικός Πατριάρχης .Ο Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος τόνισε ότι: «Οι λυχνίες των Εκκλησιών της Αποκαλύψεως εξωτερικώς φαίνονται σβησμένες, ή ότι έχουν μετακινηθεί.«Πώς να είναι σβησμένη και νεκρά η λυχνία λ. χ. της Σμύρνης, όταν υπάρχει ένας Πολύκαρπος, ένας Βουκόλος και τόσοι άλλοι ιεροί Ποιμενάρχες της πόλεως που αγίασαν, εθεώθησαν και συμβασιλεύουν αιωνίως με τον Αναστάντα Χριστόν;
Πώς να είναι νεκρή η Σμύρνη, όταν ακόμα και οι καμπάνες της διαλαλούν την Ανάστασιν από κάποια άλλη Αγία Φωτεινή, μίαν άλλη Σμύρνη, όπου κατέφυγαν τα παιδιά της ξεριζωμένα και τρομαγμένα;Επίσης να αναφερθεί πως, στα ερείπια του Ναού της Θεοτόκου στον αρχαιολογικό χώρο της Εφέσου όπου είχε συγκληθεί η Γ΄ Οικουμενική Σύνοδος εψάλη το περασμένο Σαββάτο το απόγευμα Εσπερινός, χοροστατούντος του Οικουμενικού Πατριάρχη Βαρθολομαίου.
Πώς να είναι νεκρή η Σμύρνη, όταν ακόμα και οι καμπάνες της διαλαλούν την Ανάστασιν από κάποια άλλη Αγία Φωτεινή, μίαν άλλη Σμύρνη, όπου κατέφυγαν τα παιδιά της ξεριζωμένα και τρομαγμένα;Επίσης να αναφερθεί πως, στα ερείπια του Ναού της Θεοτόκου στον αρχαιολογικό χώρο της Εφέσου όπου είχε συγκληθεί η Γ΄ Οικουμενική Σύνοδος εψάλη το περασμένο Σαββάτο το απόγευμα Εσπερινός, χοροστατούντος του Οικουμενικού Πατριάρχη Βαρθολομαίου.
Είμαστε μικρότεροι πατριάρχη Βαρθολομαίε ηλικιακά αλλά το μάθημα θα σας το κάνουμε. Πέρα από τις ποιητικές σας ικανότητες να ξέρετε ότι η Σμύρνη έχει σβήσει εδώ και καιρό με βίαιο και βάναυσο τρόπο, η ορθοδοξία πέθανε στη Σμύρνη το 1922 μαζί με πολλούς Έλληνες που σφαγιάστηκαν από τους Κεμαλικούς στρατιώτες, όπου κάποιοι κιόλας σήμερα καταθέτουν στεφάνια ντροπής στον σφαγέα της Μ.Ασίας. Μαρτυρίες ζώντων εξιστορούν βιασμούς επάνω στην Αγία τράπεζα της Αγίας Φωτεινής, χωρίς εσείς ποτέ να έχετε σχολιάσει αλλά ακόμα και να ζητήσετε κάθε είδους αποζημίωση για αυτές τις πράξεις.
Για το λόγο ότι η επίσκεψη σας στη Σμύρνη ,σηματοδοτεί και ιστορικά την Γ' Οικουμενική σύνοδο, σας αφιερώνουμε το παρακάτω απόσπασμα της συνόδου για υπενθύμιση των Αιρετικών συνεργατών σας αλλά κυρίως, όπως αναφέρει και ο Νικόδημος ο Αγιορείτης < οι αιρετικοί ιεροσύνη δεν έχουν , άρα και τα παρ΄αύτων ιεροργούμενα κοινά εισί και χάριτος και αγιασμού άμοιρα >
Για το λόγο ότι η επίσκεψη σας στη Σμύρνη ,σηματοδοτεί και ιστορικά την Γ' Οικουμενική σύνοδο, σας αφιερώνουμε το παρακάτω απόσπασμα της συνόδου για υπενθύμιση των Αιρετικών συνεργατών σας αλλά κυρίως, όπως αναφέρει και ο Νικόδημος ο Αγιορείτης < οι αιρετικοί ιεροσύνη δεν έχουν , άρα και τα παρ΄αύτων ιεροργούμενα κοινά εισί και χάριτος και αγιασμού άμοιρα >
Γ΄ Οικουμενική Σύνοδος .
Συγκλήθηκε από τίς 22 Ιουνίου μέχρι 30 Ιουλίου του 431 στήν Εφεσο, εντός του ναου της βασιλικής της Παναγίας, από τόν αυτοκράτορα Θεοδόσιο τον Μικρό. Συμμετείχαν 200 Επίσκοποι, ανάμεσα στους οποίους οι Άγιος Κύριλλος Αλεξανδρείας, Εφέσου Μέμνων, Κύπρου Ρηγίνος, Θεσσαλονίκης Αγόλιος, Φιλίππων (Μακεδονίας) Πάπας Ρώμης ήταν τή χρονική εκείνη περίοδο ὁ Κελεστίνος Α΄(423-432), ὁ οποίος αντιπροσωπευόταν από τόν Άγιο Κύριλλο Αλεξανδρείας, καί στή συνέχεια από τούς Επισκόπους Αρκάδιο καί Προϊέκτο καί τόν πρεσβύτερο Φίλιππο. Πρόεδρος ήταν ὁ Άγιος Κύριλλος Αλεξανδρείας. Ἡ Σύνοδος αυτή ασχολήθηκε μέ τίς δύο φύσεις του Χριστού, τήν θεία καί τήν ανθρώπινη.
Καταδίκασε τόν αιρετικό Επίσκοπο Κων/πόλεως Νεστόριο, ὁ οποίος υποστήριζε ότι ἡ Παρθένος Μαρία, γέννησε τόν Χριστό άνθρωπο καί μετά τή γέννηση ενώθηκε μέ τόν Χριστόν άνθρωπο ὁ Υιός τοῦ Θεού. Γι’ αυτό καί ονόμαζε τήν Παναγία Χριστοτόκον καί όχι Θεοτόκον. Ακόμα ἡ Σύνοδος όρισε, ότι, ορθώς ἡ Παναγία ονομάζεται Θεοτόκος, διότι γέννησε τόν Χριστόν Θεόν. Τέλος από τήν Γ΄ Οικουμενική Σύνοδο, εκδόθηκαν οκτώ ιεροί κανόνες.