'ΟΙ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ ΣΑΛΕΥΘΗΣΟΝΤΑΙ'
Θ' 1 με το πέμπτο σάλπισμα
είδα ένα άστρο να πέφτει εξ ουρανού πάνω στη γη και σε αυτό το αστέρι δόθηκε το
κλειδί του πηγαδιού της αβύσσου και ανέβηκε καπνός από το πηγάδι λες και ήταν
καμίνι με φωτιά και ο καπνός αυτός σκοτείνιασε τον ήλιο και γέμισε και ο αέρας
καπνούς.
Θ'3 και από τον καπνό βγήκαν
ακρίδες πάνω στην γη και τους δόθηκε δύναμη σαν αυτή των σκορπιών . Τους
ειπώθηκε Δε να μην πειράξουν τα χόρτα της γης ούτε τα δέντρα αλλά τους ανθρώπους
που δεν είχαν την σφραγίδα του Θεού στο μέτωπό τους. Θ'5 και δεν τους δόθηκε η άδεια να σκοτώσουν αλλά να
τους βασανίσουν πέντε μήνες και ο βασανισμός τους ήταν σαν να τους τσίμπαγε
σκορπιός. Θ'6 και οι άνθρωποι θα θέλουν
να πεθάνουν για να γλιτώσουν από αυτό το μεγάλο μαρτύριο αλλά δεν θα
πεθαίνουν
ʼγνωστο
...αλλά σίγουρα αλληγορικό όσο αφορά τις ακρίδες.
ʼγνωστη επίσης κι η αναφορά στο σφράγισμα του Θεού στα μέτωπα κάποιων ανθρώπων.
Αυτών που δεν θα τους πειράξουν οι ακρίδες. Αλλά ας δούμε παρακάτω τι λέει ο
Ιωάννης για αυτές τις ακρίδες, που βγήκαν από τους καπνούς του φρεατίου.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΑΚΡΙΔΩΝ
Θ'7και τα ομοιώματα αυτά των
ακριδών μοιάζουν με τα άλογα όταν ετοιμάζονται για πόλεμο, και τα κεφάλια τους
είναι σαν στεφάνια από χρυσάφι και τα πρόσωπά τους είναι σαν τα πρόσωπα των
ανθρώπων, και έχουν και μαλλιά σαν αυτά των γυναικών και τα δόντια τους είναι
σαν των λιονταριών. Και είχαν θώρακες σιδερένιους και ο θόρυβος από τα φτερά
τους ήταν τόσο μεγάλος σαν το ιππικό όταν καλπάζει στην μάχη. Και έχουν και
ουρές σαν του σκορπιού και κεντριά και οι ουρές τους θα βασανίσουν τους
ανθρώπους για πέντε μήνες. Έχουν βασιλιά τους τον άγγελο της αβύσσου που στα
εβραϊκά είναι Αββαδών και στα ελληνικά Απολλύων.
Δύσκολη η ερμηνευτική προσέγγιση και πιθανώς μελλοντικό
γεγονός. Οι ακρίδες πάντως δεν πρέπει να είναι μικρόβια ή χημικά επιβλαβή
στοιχεία αλλά κατασκευές όπως φαίνεται από τα εξής σημεία που είδε ο
Ιωάννης:
Α) «σιδερένιοι θώρακες», θωράκιση ή πάντως ανόργανη
κατασκευή.
Β) «ο θόρυβος των φτερών σαν τον θόρυβο του ιππικού»,
υποδηλώνει την ύπαρξη μηχανών/μηχανισμών για την πτήση τους.
Γ) «τα δόντια τους είναι σαν των λιονταριών», δηλαδή μεγάλα
και θανατηφόρα· πιθανήν αναφορά στον οπλισμό τους.
Δ) «τα πρόσωπά τους, σαν των ανθρώπων», υποδηλώνει ίσως την
ύπαρξη ανθρώπων στα χειριστήρια αυτών των ιπτάμενων μηχανών ή την άμεση
σχέση αυτών με τους ανθρώπους.
Ε) Προσθέτοντας το στοιχείο για τις ουρές τους, που μοιάζουν
με ουρές σκορπιού, θα μπορούσε κανείς να πει ότι μοιάζουν με τα σύγχρονα
μαχητικά ελικόπτερα. Όμως τα σύγχρονα ελικόπτερα δεν «βασανίζουν» τα θύματά τους
με τις ουρές τους. Εδώ πρέπει να υπάρχει αλληγορική ερμηνεία.
Από ότι λέει ο Ιωάννης δεν θα σκοτώσουν αλλά θα
βασανίσουν τους ανθρώπους για 5 μήνες. Και ο βασανισμός θα είναι σαν
κεντρί σκορπιού. Πρόκειται για ιπτάμενες μηχανές που θα ψεκάσουν Βιολογικά ή
Χημικά όπλα; ή μήπως για ρομποτικά μικροέντομα, σαν αυτά που βλέπουμε ολοένα και
περισσότερο στα επιστημονικά περιοδικά; Ευχαριστίες προς τον πατέρα Μιχαήλ σε
αυτό το σημείο, διότι η σάλπιγγα αυτή κατά 90 % συνδυάζεται με τον βιοχημικό
πόλεμο, εφόσον χρησιμοποιείται το μοναδικό όπλο που δεν χτυπάει ούτε
τα ζώα ούτε τα φυτά αλλά μόνο τον άνθρωπο.
Πρέπει όπως να έχει κανείς υπ όψη του, πως οι παρομοιώσεις
που μας δίνει ο Ιωάννη πηγάζουν από τις εμπειρίες του και τις γνώσεις του δηλαδή
την γνώση που είχαν οι άνθρωποι τον 1ο μ.Χ. αιώνα. Φανταστείτε έναν
άνθρωπο των αρχαίων χρόνων (π.χ. έναν Σπαρτιάτη) που βλέπει ένα σημερινό άρμα
μάχης να βάλει με το πυροβόλο του και να κινείται με τον θόρυβο του κινητήρα του
των 1000hp. Για να το περιγράψει στους συνπολίτες του αναγκαστικά θα
χρησιμοποιήσει όρους της εποχής του, π.χ. από το κεφάλι του θηρίου έβγαινε φωτιά
και θειάφι με τον κρότο του κεραυνού και το θηρίο μούγκριζε σαν 500 άρματα
(ιππήλατα) . Κάτι ανάλογο ορισμένες φορές πρέπει να υποθέσουμε και για την
αποκάλυψη. Τα μόνο σίγουρο ίσως εδώ να είναι αυτή η περίοδος των 5 μηνών
που επαναλαμβάνει δύο φορές ο Ιωάννης.
apologitis.com