Για να επικρατήσει η Νέα Εποχή σε πολιτικο- οικονομικό επίπεδο χρησιμοποιεί κυρίως δύο τρόπους:
Α) Προωθεί την υποταγή των εθνών ισοπεδώνοντας γλώσσες,
πολιτισμούς,παραδόσεις, εθνικές ιδιαιτερότητες θέτοντας τέλος στην εθνική ανεξαρτησία και τη λαική κυριαρχία. Ήδη τα εθνικά κέντρα εξουσίας δεν ελέγχουν πλήρως την οικονομική πολιτική αλλά είναι υποχρεωμένα να συμμορφώνονται στις επιταγές των διεθνών κέντρων.
Β) Καλλιεργεί και οξύνει τις εθνικές αντιπαραθέσεις. Δόγμα του νέου ΝΑΤΟ είναι ότι η εθνική κυριαρχία μπορεί να παραβιάζεται από αυτό οπουδήποτε στη γη αν κρίνει ότι παραβιάζονται δικαιώματα μειονοτήτων! Για να χτυπηθεί ο Ελληνισμός και η Ορθοδοξία επιδιώκουν να προβάλλουν την Ελλάδα ως μία χώρα που κατοικείται από πλήθος μειονοτήτων! Για την εξυπηρέτηση των στόχων της Νέας Τάξεως Πραγμάτων ξαναγράφονται ακόμη και τα σχολικά ιστορικά βιβλία!
To βιβλίο θρησκευτικών της Α Γυμνασίου προβάλλει την πανθρησκειακή αντίχριστο σύναξη της Ασίζης μαζί με το αποκρυφιστικό σύμβολο της ειρήνης (σελίδα 107)
Προτρέπει τους μαθητές να επισκεφτούν μια συναγωγή των ταλμουδιστών Εβραίων για να διαφωτιστούν από τον Ραββίνο (σελίδα 55)
Παραθέτει κακόδοξα φρονήματα όπως ότι οι Άγιοι δεν είναι άνθρωποι που έχουν αρετές (σελίδα 109)
Παραθέτει κείμενα από τα μυθεύματα των Βαβυλωνίων προκαλώντας σύγχηση (σελίδες 133, 138)
Το βιβλίο θρησκευτικών της Β Γυμνασίου δεν χρησιμοποιεί για τον Χριστό τις εκφράσεις Θεάνθρωπος, Υιός και Λόγος του Θεού, Κύριος, Κύριος ημών Ιησούς Χριστός και δεν Τον αναφέρει ως ένα πρόσωπο της Αγίας Τριάδος. Στη σελίδα 44 παρουσιάζεται ένας ελλιπής σε γνώσεις άνθρωπος Ιησούς Χριστός.
Στα μεγάλα γεγονότα του Θεανθρώπου, Γέννηση, Μεταμόρφωση, Ανάσταση, Ανάληψη, γράφονται μερικές σύντομες αοριστολογίες αποφεύγοντας τη προβολή του μεγαλείου τους.
Η Παναγία αποκαλείται Μαρία όπως την αποκαλούν οι Προτεστάντες, οι Μουσουλμάνοι και οι Νεοεποχίτες και καθόλου ως Κυρία, Δέσποινα, Θεοτόκο, Αειπάρθενο και Μητέρα του Θεού.
Στη σελίδα 83 παρατίθονται εικόνες με προσευχομένους οπαδούς διαφόρων θρησκειών δίδοντας το οικομενιστικό μήνυμα της πανθρησκείας στους μαθητές.
Στο βιβλίο θρησκευτικών της Γ Γυμνασίου αφαιρέθηκε το κεφάλαιο περί των Αγίων Τριών Ιεραρχών και Οικουμενικών Διδασκάλων, Βασιλείου του Μεγάλου, Γρηγορίου του Θεολόγου και Ιωάννου του Χρυσοστόμου ενώ διατίθεται κεφάλαιο υπέρ του Οικουμενισμού όπου διαφημίζονται: Α) ο καταστατικός χάρτης των «ορθοδόξων» οικουμενιστών, δηλαδή την αιρετική Πατριαρχική Εγκύκλιο του 1920 η οποία αποκαλούσε Εκκλησίες του Χριστού όλες τις πλανεμένες αιρετικές ψευδοεκκλησίες προκειμένου να επιτευχθεί η οικουμενιστική ενότητα.
Β) το μασονικό παναιρετικό Παγκόσμιο Συμβούλιο των Εκκλησιών (Π.Σ.Ε.).
Γ) τη προσπάθεια ένωσης με τους Παπικούς καθώς και το κείμενο του Οικουμενικού Πατριάρχου κ Βαρθολομαίου που λέει η βαθμιαία αποξένωση λόγω γεωγραφικών διαφορών οδήγησαν στη βαθμιαία διαφοροποίηση και τελικώς στο οδυνηρό σχίσμα μεταξύ Ανατολικού και Δυτικού Χριστιανισμού (σελίδα 139) ενώ ΤΟ ΣΧΙΣΜΑ ΕΓΙΝΕ ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑ ΔΟΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ, ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΤΟΥ ΠΑΠΙΣΜΟΥ.
Στη σελίδα 135 προτρέπει τους μαθητές να επισκεφτούν μαζί με τον θεολόγο τους, ένα προτεσταντικό ευκτήριο οίκο για να πάρουν προτεσταντικά μαθήματα.
Στη σελίδα 133 παρατίθεται φωτογραφία λατρευτικής συνάξεως προτεσταντών όπου ημίγυμνοι νέοι και νέες «προσεύχονται» αλαλάζοντες και χορεύοντας έξαλλα και αγκαλισμένοι.