Παρασκευή 10 Ιανουαρίου 2020

Ντρεπόμαστε να πούμε και να δείξουμε οτι είμαστε Χριστιανοί Ορθόδοξοι. Δείτε το βίντεο:



Άγριες Μέλισσες: Να υπερασπιζόμαστε τη θρησκεία μας, όπως και οι μουσουλμάνοι, λέει ο «παπά- Γρηγόρης»

Ο ηθοποιός μίλησε για την αγάπη που έχει στον Χριστιανισμό

   Ο Κώστας Σαββιδάκης υποδύεται τον Παπα-Γρηγόρη στη σειρά Άγριες Μέλισσες και σήμερα καλεσμένος στο Πρωινό του ANT1 αναφέρθηκε στη σχέση του με τη θρησκεία. Ο ηθοποιός είπε χαρακτηριστικά πως στη σύγχρονη Ελλάδα έχουμε φτάσει στο σημείο να «ντρεπόμαστε να πούμε ότι είμαστε Χριστιανοί Ορθόδοξοι» και αποκάλυψε ότι θυμιατίζει σχεδόν κάθε μέρα στο σπίτι του. 

«Με έχει βαφτίσει παπάς, η γυναίκα του η παπαδιά και ο γιος του, ήμουν από μικρός ως παπαδάκι, στο κατηχητικό. Είμαι θρήσκος, θυμιατίζω σχεδόν κάθε μέρα στο σπίτι, ρίχνω αγιασμό. Δεν ντρέπομαι να το πω, γιατί δυστυχώς, πολλοί έχουμε φτάσει στο σημείο να ντρεπόμαστε να πούμε ότι είμαστε Χριστιανοί Ορθόδοξοι. Σέβομαι την κάθε θρησκεία και θέλω να σέβονται και τη δικιά μου θρησκεία. Νομίζω ότι προσπαθούν να μας απομακρύνουν από τα ήθη και τα έθιμά μας, τη θρησκεία μας, ειδικά εμάς τους Έλληνες»!
Και πρόσθεσε: «Δεν μπορώ να επιτρέψω σε οποιονδήποτε να μπει σε ένα μοναστήρι να κάψει εικόνες, να σπάσει σταυρούς. Θα μπω να τον κουτουλήσω. Όπως ένας μουσουλμάνος θα μου κόψει το κεφάλι αν πειράξω τη θρησκεία του και το σέβομαι, έτσι πρέπει να λειτουργούμε κι εμείς. Όχι να τον σφάξουμε, αλλά λες λίγο ένα όριο. Είναι η πίστη μου, η θρησκεία μου».
                                 
Δείτε βίντεο: Άγριες Μέλισσες: Να υπερασπιζόμαστε τη θρησκεία μας, όπως και οι μουσουλμάνοι, λέει ο «παπά-Γρηγόρης»
https://www.protothema.gr/life-style/article/962945/agries-melisses/