Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2015

Η απάντηση στα τουρκικά τεθωρακισμένα



52 Το Ka θα κάνουν ένα καλό επιθετικό ελικόπτερο για το ρωσικό στρατό. Το Kamov Ka-50 "Black Shark" (ρωσικά: Black Shark? Chernaya Akula Black Shark, ΝΑΤΟ που εκθέτει το όνομα: Hokum Α) είναι ένα μονοθέσιο ρωσικό επιθετικό ελικόπτερο με το διακριτικό ομοαξονικό σύστημα στροφείου του γραφείου σχεδιασμού Kamov. Σχεδιάστηκε το 1980 και ενέκρινε για την υπηρεσία στο ρωσικό στρατό το 1995. Αυτή τη στιγμή κατασκευάζονται από την εταιρεία Πρόοδος στην Arsenyev. Είναι χρησιμοποιείται ως βαριά οπλισμένοι προσκόπων ελικόπτερο. [2] Στα τέλη της δεκαετίας του 1990, Kamov και το Ισραήλ Aerospace Industries ανέπτυξε μια έκδοση πιλοτήριο παράλληλα θέσεων, η Kamov Ka-50-2 "Ο Ερντογάν", για να πάρουν μέρος στο διαγωνισμό επίθεση ελικόπτερο της Τουρκίας. Kamov σχεδιαστεί, επίσης, μια άλλη παραλλαγή διθέσιο, η Kamov Ka-52 "Alligator" (ρωσικά: Alligator, ΝΑΤΟ που εκθέτει το όνομα: Hokum Β). [10] Σχεδιασμός [Επεξεργασία] Ka-50 και η έκδοση δύο-καθισμάτων Ka-52, είναι υψηλής απόδοσης μαχητικά ελικόπτερα με μέρα και νύχτα ικανότητα, υψηλή επιβιωσιμότητα και δύναμη πυρός, για να νικήσουμε τους στόχους του αέρα και βαριά θωρακισμένο δεξαμενές οπλισμένοι με όπλα αεράμυνας. Είχε σχεδιαστεί για να είναι μικρό, γρήγορο και ευέλικτο για τη βελτίωση της επιβίωσης και θνησιμότητα. [34] Η ομοαξονική σχεδίαση δρομέα παρέχει αιωρείται ανώτατο όριο των 4.000 m και κατακόρυφο ρυθμό ανόδου 10 mA δεύτερο σε υψόμετρο 2.500 μ. Τα πτερύγια του ρότορα κατασκευασμένο από πολυμερή υλικά. Τα αποτελέσματα διαμόρφωση ομοαξονικό δρομέα σε στιγμές αδράνειας τιμές σε σχέση με κατακόρυφη και πλευρική αξόνων μεταξύ 1,5 έως δύο φορές μικρότερη από τις τιμές που βρίσκονται στα μονού στροφείου ελικοπτέρων με ρότορες ουρά. Απουσία του ουραίο στροφείο επιτρέπει στο ελικόπτερο να εκτελέσει επίπεδη στροφές μέσα όλο το φάσμα ταχύτητα πτήσης. Η μέγιστη κατακόρυφη συντελεστή φορτίου των 3,5 g σε συνδυασμό με χαμηλές ροπές αδράνειας δώσει το Ka-50 ένα υψηλό επίπεδο ευελιξίας. Συστήματα πτήσης περιλαμβάνουν αδρανειακό σύστημα πλοήγησης (INS), αυτόματο πιλότο και το κεφάλι-Up Display (HUD). Αισθητήρες περιλαμβάνουν μελλοντική υπέρυθρο (FLIR) και την παρακολούθηση του εδάφους ραντάρ. [34] Το Kamov Ka-50 είναι επίσης εξοπλισμένο με ένα ηλεκτρονικό ραδιόφωνο και σύστημα σκόπευσης-πιλοτική-πλοήγηση επιτρέποντας πτήσεις την ημέρα και τη νύχτα σε συνθήκες VFR και IFR καιρικές συνθήκες. Η καινοτομία αυτής της αεροηλεκτρονικών βασίζεται στο σύστημα του ακριβούς προσδιορισμού στόχων με ψηφιακά κωδικοποιημένο σύστημα επικοινωνίας, το οποίο εξασφαλίζει την ανταλλαγή πληροφοριών (ακριβής εχθρός συντεταγμένες) μεταξύ ελικόπτερα πετούν μακριά ο ένας από τον άλλο και το έδαφος δημοσιεύσεις εντολή, καθώς και. [21] Ka -52 είναι επίσης εξοπλισμένο με ένα "Phazotron" γραφείο καμπίνα ραδιο-εντοπιστής δυνατότητα εκτέλεσης πτήσεων σε αντίξοες καιρικές συνθήκες και τη νύχτα. Οι απαραίτητες πληροφορίες που αποκτώνται από αυτή την ραδιο-εντοπιστής μεταφέρεται σε πολυ-λειτουργική οθόνη προβολής γραφείο καμπίνας. Για τη διεξαγωγή του αγώνα, οι δύο πιλότοι είναι εξοπλισμένα με εύρος-ανιχνευτές ενσωματωμένο κράνη τους και μπορούν να χρησιμοποιήσουν nocto-οπτική προσοφθάλμια για νυχτερινές πτήσεις. [23] Για τη δική του προστασία, Black Shark είναι εξοπλισμένο με ένα δέκτη ραντάρ προειδοποίησης, ηλεκτρονικό σύστημα πολέμου και φλοιού και φλογών διανομέα. [34] Η Alligator είναι εξοπλισμένο με rejecters της θερμότητας και στόχων ραντάρ παραπλανητική. Οι rejecters τοποθετούνται σε αεροδυναμική δοχεία εφοδιασμένα στα άκρα φτερά ». Κάθε περίβλημα (περιέκτης) περιέχει δύο rejecters για παραπλάνηση 32 26 στόχους mm διαμετρήματος καθένα. Το όλο σύστημα λειτουργεί με την αρχή της ανταπόκρισης αξιολογούνται με βάση την υπέρυθρη ακτινοβολία ή ηλεκτρονική παρόρμηση. [23] Εκτεταμένες ολόπλευρη θωράκιση εγκαθίσταται στο πιλοτήριο προστατεύει τον πιλότο κατά 12,7 χιλιοστά διατρητικές σφαίρες και θραύσματα βλήματος 23 χιλιοστά. Τα πτερύγια ρότορα βαθμολόγησαν να αντέξει αρκετές επιτυχίες των επίγειων αυτόματα όπλα. [34] Ο υψηλός βαθμός της Kamov Ka-50 επιβιωσιμότητα εξασφαλίζεται από: [21] πιλοτήριο εξοπλισμένο με ατσάλινες πλάκες του πιλότου που μπορεί να αντέξει πλευρική χτύπημα της 20 χιλιοστά βλήματα εκτός από θωρακισμένο γυαλί πάχους 55 χιλιοστών προστασία των δεξαμενών καυσίμων, χειριστήρια, σύστημα κίνησης, βοηθητική μονάδα ισχύος (APU). υδραυλικών και άλλων συστημάτων τα πτερύγια του ρότορα γίνεται από το σούπερ-ισχυρό πλαστικό επιτρέπει να συνεχίσει την πτήση του παρά τις πολλές επιτυχίες άμεση το ομοαξονικό κύριο στροφείο διαμόρφωση χωρίς ουραίο στροφείο και τα συστήματα ελέγχου και το κιβώτιο ταχυτήτων ριζικά την αύξηση της επιβίωσης ελικόπτερο, επειδή όταν χτύπησε, μια σύγκρουση θα είναι αναπόφευκτη σύνθετα υλικά, ανέρχεται σε 35 τοις εκατό του φορτίου που μεταφέρουν δομή του ελικοπτέρου. [παραπομπή που απαιτείται] σύστημα προσγείωσης και άτρακτο απορροφούν την υπερφόρτωση των επιπτώσεων έδαφος. Αν ένας κινητήρας έχει καταστραφεί, το Ka-50 μπορεί να πετάξει με ένα μόνο. Είναι η πρώτη επιχειρησιακή ελικόπτερο του κόσμου με ένα σύστημα εκτίναξης διάσωσης, η οποία επιτρέπει στον χειριστή να ξεφύγει σε όλα τα ύψη και ταχύτητες. Η Κ-37 με 800 rocket-assisted σύστημα εκτίναξης κατασκευάζεται από την Zvezda Έρευνα και Παραγωγή Επιχειρήσεις Joint Stock Company στην περιοχή της Μόσχας. [34] Οπλισμός [Επεξεργασία] Το αεροσκάφος διαθέτει ένα πιστόλι-2A42 30 mm. Αυτό το αυτόματο πυροβόλο είναι τοποθετημένος κοντά στο κέντρο της ατράκτου και φέρει 460 υψηλής κατακερματισμό, εκρηκτικές εμπρηστικές ή διατρητικές γύρους. Το είδος των πυρομαχικών επίσης επιλεγεί από τον πιλότο στην πτήση.