Του Διονύση Μακρή
Σε τροχιά σημαντικών αλλαγών βρίσκεται κατά κοινή ομολογία ολόκληρος ο πλανήτης. Οι επιστήμονες μιλούν για ραγδαίες εξελίξεις που έχουν να κάνουν με το κλίμα και το περιβάλλον. Μάλιστα κρούουν τον κώδωνα κινδύνου και επιχειρώντας να ερμηνεύσουν τις αλλαγές επιστρατεύουν το λεγόμενο φαινόμενο του θερμοκηπίου. Έτεροι επιστήμονες κάνουν λόγο τα τελευταία χρόνια για ασυνήθιστες εκρήξεις στον Ήλιο! Το ίδιο διάστημα στις ιστοσελίδες του ΙΝΤΕΡΝΕΤ διεξάγονται καθημερινά συζητήσεις που αφορούν μια εκ των προφητειών του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού, η οποία ως λέγεται και διαπιστώνεται εκ των καιρικών φαινομένων αναμένεται να εκπληρωθεί... Πιθανόν η προφητεία αυτή αποτελεί την αιτία για την εκδήλωση μιας έντονης ανησυχίας αλλά και ενός ενθέρμου ενθουσιασμού από την πλευρά χαρισματικών Αγίων γερόντων της Ορθοδόξου Εκκλησίας αλλά και μιας πλειάδας απλών πιστών. Έχει να κάνει με τις δύο Πασχαλιές και το Ποθούμενον... Συγκεκριμένα αναφέρει ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός πως «το ποθούμενο θα έλθει όταν έλθουν δύο καλοκαίρια συνεχόμενα και δύο Πασχαλιές μαζί».
Τα δύο καλοκαίρια, ως γνωστό, αναφέρουν οι διάλογοι στο διαδίκτυο τα διανύσαμε προσφάτως με τις ασυνήθιστες για χειμώνα θερμοκρασίες. Οι μετεωρολόγοι αποδίδουν αυτές στην αύξηση της θερμοκρασίας της γης, το γνωστό ως φαινόμενο του θερμοκηπίου, το οποίο προέκυψε από την ασυδοσία και ασέβεια του ανθρώπου έναντι του φυσικού περιβάλλοντος. Στην ουσία η ασέβεια αυτή στην ορθόδοξη θεολογία νοείται και εκλαμβάνεται ως η χειρίστη προσβολή στον Δημιουργό του Σύμπαντος κόσμου Θεό. Χάλασε η γη και ο ουρανός. Και ο πλανήτης δονείται από τα πολλά πειράματα... Στην πράξη όμως, λένε οι θεολόγοι αποδεικνύει τον τρόπο που εργάζεται το «μυστήριο της ανομίας» προκειμένου να εξασφαλίσει μέσω της ψευδαίσθησης μιας δήθεν ευημερίας–πλουτοκρατίας των ολίγων την στροφή και προσκόλληση του ανθρώπου στα γήϊνα, που νοείται και εκλαμβάνεται ως απομάκρυνση από τον Θεό.
Με λίγα λόγια, δηλαδή περιγράφεται η δημιουργία μιας ολέθριας κοσμοκρατορίας, η οποία διευθύνεται από ολίγους που απομυζούν τον ιδρώτα των πολλών. Περιγράφεται ο ολοφάνερος εωσφορικός παγκόσμιος εγωϊσμός του σύγχρονου ανθρώπου, που οδηγεί σε μια κοινωνία υποκρισίας που προκαλεί απέχθεια και προβληματισμό. Περιγράφεται η ανηθικότητα, η ανισότητα, η παγκόσμια ασυδοσία και ο άκρατος φαρισαϊσμός. Περιγράφεται η στροφή προς μια έμμεση αλλά και άμεση προσκύνηση των ειδώλων, είτε αυτά έχουν να κάνουν με την επαναφορά παγανιστικών φαινομένων, είτε με τη νεοειδωλολατρεία, είτε με την τυφλή προσκόλληση στην υλιστική ζωή, στο χρήμα και την καλοπέραση. Δυστυχώς η αποθράσυνση των κύκλων της ανομίας έχει επιφέρει την ανθρωπότητα στα πρόθυρα μιας εμφανέστατης και δια γυμνού οφθαλμού καταστροφής...
Η παρανομία και το σκάνδαλο, η ανυπακοή, η ανωμαλία, η αλαζονεία δεν αποτελούν πλέον παράδειγμα προς αποφυγή αλλά βασική επιδίωξη των περισσοτέρων σύγχρονων ανθρώπων. Η σιωνιστική επικράτηση μέσω των μεγάλων πολυεθνικών εταιριών έχει επιβάλλει μια εύθραυστη ψευτο -ειρήνη στον κόσμο. Η απογοήτευση, η πείνα, η κατάθλιψη, και η απελπισία αποτελούν ακόμη βασικές αρχές της σύγχρονης κοινωνίας, και ως προϊόντα εντέχνως σερβιρισμένα από τα ελεγχόμενα-κατευθυνόμενα ΜΜΕ.
Οι δύο Πασχαλιές
Εκτός όμως των δύο συνεχόμενων καλοκαιριών το τρέχον έτος 2007 θα γιορτάσουν οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί και δύο Πασχαλιές μαζί, γεγονός που ερμηνεύεται ως αρχή εξελίξεων. Αναλυτικότερα στην Ορθόδοξη Εκκλησία η εορτή του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου έχει επικρατήσει να λέγεται ως πρώτη ή κατ’ άλλους μικρή Πασχαλιά. Βάσει λοιπόν του Ιουλιανού Ημερολογίου, γνωστού ως Παλαιού Ημερολογίου, ο εορτασμός του Ευαγγελισμού συμπίπτει με το Μεγάλο Σάββατο (25 Μαρτίου). Ως εκ τούτου μετατίθεται την επομένη, δηλαδή την Κυριακή του Πάσχα (26 Μαρτίου). Έτσι, το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων, τα Πατριαρχεία Ρωσίας, Σερβίας, Βουλγαρίας, Ρουμανίας, το Άγιο Όρος και γενικά οι περισσότερες Ορθόδοξες Εκκλησίες θα γιορτάσουν εφέτος διπλή Πασχαλιά. Το Οικουμενικό Πατριαρχείο, το Πατριαρχείο Αλεξανδρείας και η Εκκλησία της Ελλάδος θα γιορτάσουν την ίδια ημέρα με τις υπόλοιπες Ορθόδοξες Εκκλησίες το Πάσχα, άνευ όμως της εορτής του Ευαγγελισμού, αφού ως γνωστόν προηγούνται κατά 13 ημέρες (8 Απριλίου).
Ο εορτασμός των δύο Πασχαλιών αποτελεί πάντως καθημερινό θέμα συζήτησης, όχι μόνο στο Διαδίκτυο αλλά και στο Άγιο Όρος. Σχεδόν όλοι οι Αγιορείτες συμφωνούν πως μετά τις δύο Πασχαλιές δεν αποκλείεται να ακολουθήσουν γεγονότα, που θα αφορούν όλον τον πλανήτη. Εξελίξεις που πιθανολογείται πως θα επηρεάσουν, ως λέγεται και την Ορθόδοξη Ελλάδα, ώστε να έλθει το ποθούμενο, για το οποίο μιλούν οι θρύλοι του Έθνους.
Θρύλοι που επιχείρησαν τεχνηέντως να κακοποιήσουν και να σβήσουν σύγχρονοι ανιστόρητοι διαφωτιστές της συμφοράς και ελαφρόμυαλοι οδηγοί ανοήτων, διαστρεβλωτές της αλήθειας, άθεοι υπηρέτες της άρνησης, εντός και εκτός Ελλάδας...
Οι Αγιορείτες Πατέρες, αν και επιφυλακτικοί δεν κρύβουν την αισιοδοξία που απορρέει από την συγκεκριμένη προφητεία του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού, την οποία επιβεβαιώνουν, ως υποστηρίζουν και τα λεγόμενα Αγίων Γερόντων, όπως αυτά του Αγιορείτη Γέροντα Παϊσίου. Ταυτόχρονα όμως οι γέροντες δεν κρύβουν και την ανησυχία τους.
«Ο Τριαδικός Θεός επιχειρεί να βάλει χαλινάρι στο Σατανά και στα επί γης όργανα του, που έχουν αποθρασυνθεί. Ο ουράνιος θώκος είναι επί ποδός. Το φως και πάλι, όπως πάντα θα διαλύσει το σκοτάδι. Ωστόσο, χρειάζεται εγρήγορση. Χρειάζεται προσευχή. Πρέπει να αντιμετωπισθούν οι ανισότητες που ταλαιπωρούν τη γη. Να κτυπηθεί καίρια ο σατανισμός. Γι’ αυτό διεξάγονται μεγάλες μάχες. Και όπως σε κάθε μάχη υπάρχουν και επιπτώσεις... Αυτό ίσως σημαίνει πως ο πλανήτης θα αντιμετωπίσει πολλές δυσκολίες», μας έλεγε με νόημα χαρισματικός γέροντας. Και πρόσθετε: «Η ειρήνη του Χριστού θα επικρατήσει διαλύοντας την ανισότητα που επέβαλλαν οι δαίμονες στη γη. Η ταπεινοφροσύνη και η αγνή προσευχή είναι το μυστικό για να γίνει η Ελλάδα φως Χριστού και να ακτινοβολήσει και πάλι σ’ όλη την οικουμένη η αλήθεια περί του τριαδικού Θεού του Σύμπαντος κόσμου».
Τα ανωτέρω ανάβουν «φωτιές» για έντονες συζητήσεις που αναζωπυρώνουν τους θρύλους και ξεσηκώνουν το πνεύμα σε κάθε γωνιά της Ορθόδοξης Ελλάδος. Συζητήσεις που κάποιοι τις αντιμετωπίζουν με ειρωνεία, άλλοι με αδιαφορία και άλλοι με ενθουσιασμό.
Σε τροχιά σημαντικών αλλαγών βρίσκεται κατά κοινή ομολογία ολόκληρος ο πλανήτης. Οι επιστήμονες μιλούν για ραγδαίες εξελίξεις που έχουν να κάνουν με το κλίμα και το περιβάλλον. Μάλιστα κρούουν τον κώδωνα κινδύνου και επιχειρώντας να ερμηνεύσουν τις αλλαγές επιστρατεύουν το λεγόμενο φαινόμενο του θερμοκηπίου. Έτεροι επιστήμονες κάνουν λόγο τα τελευταία χρόνια για ασυνήθιστες εκρήξεις στον Ήλιο! Το ίδιο διάστημα στις ιστοσελίδες του ΙΝΤΕΡΝΕΤ διεξάγονται καθημερινά συζητήσεις που αφορούν μια εκ των προφητειών του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού, η οποία ως λέγεται και διαπιστώνεται εκ των καιρικών φαινομένων αναμένεται να εκπληρωθεί... Πιθανόν η προφητεία αυτή αποτελεί την αιτία για την εκδήλωση μιας έντονης ανησυχίας αλλά και ενός ενθέρμου ενθουσιασμού από την πλευρά χαρισματικών Αγίων γερόντων της Ορθοδόξου Εκκλησίας αλλά και μιας πλειάδας απλών πιστών. Έχει να κάνει με τις δύο Πασχαλιές και το Ποθούμενον... Συγκεκριμένα αναφέρει ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός πως «το ποθούμενο θα έλθει όταν έλθουν δύο καλοκαίρια συνεχόμενα και δύο Πασχαλιές μαζί».
Τα δύο καλοκαίρια, ως γνωστό, αναφέρουν οι διάλογοι στο διαδίκτυο τα διανύσαμε προσφάτως με τις ασυνήθιστες για χειμώνα θερμοκρασίες. Οι μετεωρολόγοι αποδίδουν αυτές στην αύξηση της θερμοκρασίας της γης, το γνωστό ως φαινόμενο του θερμοκηπίου, το οποίο προέκυψε από την ασυδοσία και ασέβεια του ανθρώπου έναντι του φυσικού περιβάλλοντος. Στην ουσία η ασέβεια αυτή στην ορθόδοξη θεολογία νοείται και εκλαμβάνεται ως η χειρίστη προσβολή στον Δημιουργό του Σύμπαντος κόσμου Θεό. Χάλασε η γη και ο ουρανός. Και ο πλανήτης δονείται από τα πολλά πειράματα... Στην πράξη όμως, λένε οι θεολόγοι αποδεικνύει τον τρόπο που εργάζεται το «μυστήριο της ανομίας» προκειμένου να εξασφαλίσει μέσω της ψευδαίσθησης μιας δήθεν ευημερίας–πλουτοκρατίας των ολίγων την στροφή και προσκόλληση του ανθρώπου στα γήϊνα, που νοείται και εκλαμβάνεται ως απομάκρυνση από τον Θεό.
Με λίγα λόγια, δηλαδή περιγράφεται η δημιουργία μιας ολέθριας κοσμοκρατορίας, η οποία διευθύνεται από ολίγους που απομυζούν τον ιδρώτα των πολλών. Περιγράφεται ο ολοφάνερος εωσφορικός παγκόσμιος εγωϊσμός του σύγχρονου ανθρώπου, που οδηγεί σε μια κοινωνία υποκρισίας που προκαλεί απέχθεια και προβληματισμό. Περιγράφεται η ανηθικότητα, η ανισότητα, η παγκόσμια ασυδοσία και ο άκρατος φαρισαϊσμός. Περιγράφεται η στροφή προς μια έμμεση αλλά και άμεση προσκύνηση των ειδώλων, είτε αυτά έχουν να κάνουν με την επαναφορά παγανιστικών φαινομένων, είτε με τη νεοειδωλολατρεία, είτε με την τυφλή προσκόλληση στην υλιστική ζωή, στο χρήμα και την καλοπέραση. Δυστυχώς η αποθράσυνση των κύκλων της ανομίας έχει επιφέρει την ανθρωπότητα στα πρόθυρα μιας εμφανέστατης και δια γυμνού οφθαλμού καταστροφής...
Η παρανομία και το σκάνδαλο, η ανυπακοή, η ανωμαλία, η αλαζονεία δεν αποτελούν πλέον παράδειγμα προς αποφυγή αλλά βασική επιδίωξη των περισσοτέρων σύγχρονων ανθρώπων. Η σιωνιστική επικράτηση μέσω των μεγάλων πολυεθνικών εταιριών έχει επιβάλλει μια εύθραυστη ψευτο -ειρήνη στον κόσμο. Η απογοήτευση, η πείνα, η κατάθλιψη, και η απελπισία αποτελούν ακόμη βασικές αρχές της σύγχρονης κοινωνίας, και ως προϊόντα εντέχνως σερβιρισμένα από τα ελεγχόμενα-κατευθυνόμενα ΜΜΕ.
Οι δύο Πασχαλιές
Εκτός όμως των δύο συνεχόμενων καλοκαιριών το τρέχον έτος 2007 θα γιορτάσουν οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί και δύο Πασχαλιές μαζί, γεγονός που ερμηνεύεται ως αρχή εξελίξεων. Αναλυτικότερα στην Ορθόδοξη Εκκλησία η εορτή του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου έχει επικρατήσει να λέγεται ως πρώτη ή κατ’ άλλους μικρή Πασχαλιά. Βάσει λοιπόν του Ιουλιανού Ημερολογίου, γνωστού ως Παλαιού Ημερολογίου, ο εορτασμός του Ευαγγελισμού συμπίπτει με το Μεγάλο Σάββατο (25 Μαρτίου). Ως εκ τούτου μετατίθεται την επομένη, δηλαδή την Κυριακή του Πάσχα (26 Μαρτίου). Έτσι, το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων, τα Πατριαρχεία Ρωσίας, Σερβίας, Βουλγαρίας, Ρουμανίας, το Άγιο Όρος και γενικά οι περισσότερες Ορθόδοξες Εκκλησίες θα γιορτάσουν εφέτος διπλή Πασχαλιά. Το Οικουμενικό Πατριαρχείο, το Πατριαρχείο Αλεξανδρείας και η Εκκλησία της Ελλάδος θα γιορτάσουν την ίδια ημέρα με τις υπόλοιπες Ορθόδοξες Εκκλησίες το Πάσχα, άνευ όμως της εορτής του Ευαγγελισμού, αφού ως γνωστόν προηγούνται κατά 13 ημέρες (8 Απριλίου).
Ο εορτασμός των δύο Πασχαλιών αποτελεί πάντως καθημερινό θέμα συζήτησης, όχι μόνο στο Διαδίκτυο αλλά και στο Άγιο Όρος. Σχεδόν όλοι οι Αγιορείτες συμφωνούν πως μετά τις δύο Πασχαλιές δεν αποκλείεται να ακολουθήσουν γεγονότα, που θα αφορούν όλον τον πλανήτη. Εξελίξεις που πιθανολογείται πως θα επηρεάσουν, ως λέγεται και την Ορθόδοξη Ελλάδα, ώστε να έλθει το ποθούμενο, για το οποίο μιλούν οι θρύλοι του Έθνους.
Θρύλοι που επιχείρησαν τεχνηέντως να κακοποιήσουν και να σβήσουν σύγχρονοι ανιστόρητοι διαφωτιστές της συμφοράς και ελαφρόμυαλοι οδηγοί ανοήτων, διαστρεβλωτές της αλήθειας, άθεοι υπηρέτες της άρνησης, εντός και εκτός Ελλάδας...
Οι Αγιορείτες Πατέρες, αν και επιφυλακτικοί δεν κρύβουν την αισιοδοξία που απορρέει από την συγκεκριμένη προφητεία του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού, την οποία επιβεβαιώνουν, ως υποστηρίζουν και τα λεγόμενα Αγίων Γερόντων, όπως αυτά του Αγιορείτη Γέροντα Παϊσίου. Ταυτόχρονα όμως οι γέροντες δεν κρύβουν και την ανησυχία τους.
«Ο Τριαδικός Θεός επιχειρεί να βάλει χαλινάρι στο Σατανά και στα επί γης όργανα του, που έχουν αποθρασυνθεί. Ο ουράνιος θώκος είναι επί ποδός. Το φως και πάλι, όπως πάντα θα διαλύσει το σκοτάδι. Ωστόσο, χρειάζεται εγρήγορση. Χρειάζεται προσευχή. Πρέπει να αντιμετωπισθούν οι ανισότητες που ταλαιπωρούν τη γη. Να κτυπηθεί καίρια ο σατανισμός. Γι’ αυτό διεξάγονται μεγάλες μάχες. Και όπως σε κάθε μάχη υπάρχουν και επιπτώσεις... Αυτό ίσως σημαίνει πως ο πλανήτης θα αντιμετωπίσει πολλές δυσκολίες», μας έλεγε με νόημα χαρισματικός γέροντας. Και πρόσθετε: «Η ειρήνη του Χριστού θα επικρατήσει διαλύοντας την ανισότητα που επέβαλλαν οι δαίμονες στη γη. Η ταπεινοφροσύνη και η αγνή προσευχή είναι το μυστικό για να γίνει η Ελλάδα φως Χριστού και να ακτινοβολήσει και πάλι σ’ όλη την οικουμένη η αλήθεια περί του τριαδικού Θεού του Σύμπαντος κόσμου».
Τα ανωτέρω ανάβουν «φωτιές» για έντονες συζητήσεις που αναζωπυρώνουν τους θρύλους και ξεσηκώνουν το πνεύμα σε κάθε γωνιά της Ορθόδοξης Ελλάδος. Συζητήσεις που κάποιοι τις αντιμετωπίζουν με ειρωνεία, άλλοι με αδιαφορία και άλλοι με ενθουσιασμό.