Δευτέρα 13 Αυγούστου 2012

Και ο Μπουτάρης θέλει να δώσει το Γενί Τζαμί στους μουσουλμάνους για το ραμαζάνι!

Να παραχωρηθεί το Γενί Τζαμί στους μουσουλμάνους επισκέπτες της Θεσσαλονίκης, μία ημέρα το έτος για την προσευχή τους κατά την διάρκεια του Μπαϊραμιού και εφόσον υπάρξει σύμφωνη γνώμη του Υπουργείου Εξωτερικών, προτείνει ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης.
Το συγκεκριμένο αίτημα δεν είναι καινούργιο και δεν αφορά μόνο τον δήμο Θεσσαλονίκης, αλλά προφανώς και το υπουργείο Εξωτερικών, σημείωσε ο Γιάννης Μπουτάρης, διευκρινίζοντας ότι η συζήτηση δεν αφορούσε το Αλατζά Ιμαρέτ, όπως είχε αρχικά ακουστεί στην “πιάτσα” αλλά το Γενί Τζαμί και ότι ο ίδιος δεν υποσχέθηκε ποτέ ότι θα δοθεί χώρος λατρείας στους μουσουλμάνους στις 19 Αυγούστου.

«Δεν συζητάμε για το Αλατζα Ιμαρέτ, αλλά για το Γενί Τζαμί. Υπενθυμίζω ότι το Αλατζά Ιμαρέτ ήταν ορφανοτροφείο και ότι δεν υπήρξε ποτέ τζαμί. Αντίθετα το Γενί Τζαμί ήταν ιδιαίτερος τόπος λατρείας και είχε σημασία για πολλούς λόγους γιατί ήταν τζαμί των Ντονμέδων, δηλαδή των εξισλαμισθέντων Εβραίων» σημείωσε ο δήμαρχος και πρόσθεσε ότι οι συγκεκριμένες γιορτές που γίνονται τον Αύγουστο και το Φεβρουάριο αποτελούν για τους μουσουλμάνους μια ευκαιρία σύντομης τουριστικής εξόδου.
«Με αυτή τη λογική αν τους δώσουμε τη δυνατότητα να προσευχηθούν μια ημέρα θα έχουμε πολλούς επισκέπτες που θα έρθουν να γιορτάσουν τη γιορτή τους και παράλληλα να κάνουν τις διακοπές τους στην πόλη μας» ανέφερε.
Οι... επισκέπτες της Θεσσαλονίκης!
Φυσικά καταλαβαίνει κανείς πόσο αστείο είναι το να μιλά ο κ. Μπουτάρης για “επισκέπτες” της Θεσσαλονίκης, που θέλουν οπωσδήποτε να γιορτάσουν το Ραμαζάνι.
Θα άξιζε όμως ο κόπος να κάτσει κάποιος υπεύθυνος – και αυτό είναι πρόταση προς τα κοινοβουλευτικά κόμματα της “δεξιάς” και “άκρας δεξιάς” ή όπως αλλιώς προτιμούν να αυτοχαρακτηρίζονται – να εξετάσει πόσοι είναι τέλος πάντων αυτοί οι επισκέπτες από τις μουσουλμανικές χώρες, που θα βρίσκονται στην Θεσσαλονίκη κατά το τέλος του Μπαϊραμιού.
Βέβαια, κάτι ξέρει ο πονηρός Μπουτάρης και δεν χρησιμοποίησε τον όρο “τουρίστες” αλλά μίλησε για “επισκέπτες”. Ίσως ως επισκέπτες – έστω και σε αρμένικη βίζιτα – να θεωρεί το πλήθος των λαθρομεταναστών μουσουλμανικής πίστης που έχουν κατσικωθεί όχι μόνον στην Θεσσαλονίκη, αλλά σε ολόκληρη την Ελλάδα.
 Είναι όμως τέτοιοι οι καιροί – με τον βιασμό και απόπειρα δολοφονίας της 15χρονης Μυρτώς – που οι διαθέσεις των Ελλήνων καθόλου θετικές δεν είναι για όσους εκφέρουν φιλομεταναστευτικό λόγο. Γι' αυτό τους ονόμασε “επισκέπτες” και ο καθένας καταλαβαίνει ό,τι θέλει να καταλάβει.
Η ιστορία της “θέρμης” του Μπουτάρη δε, για ο,τιδήποτε μουσουλμανικό και εβραϊκό, θα έκανε κανέναν να πιστέψει ότι ο τουρισμός της Θεσσαλονίκης εξαρτάται αποκλειστικά από την Ασία, την ώρα που είναι γνωστό τοις πάσι, ότι είναι κυρίως Ανατολικοευρωπαίοι και Ρώσσοι, που επιλέγουν την γενικότερη περιοχή της Θεσσαλονίκης για τις διακοπές τους. Αλλά βλέπετε αυτοί είναι ορθόδοξοι Χριστιανοί. Πολύ passe για τον Δήμαρχο της Θεσσαλονίκης, που χαίρεται να βλέπει μόνο... επισκέπτες μουσουλμανικού η εβραϊκού θρησκεύματος.
Γι' αυτό άλλωστε ίσως να επέλεξε και το Γενί Τζαμί, το οποίο όπως με νόημα σημειώνει ήταν τζαμί των Ντονμέδων, δηλαδή των εξισλαμισθέντων Εβραίων. Όπως παραδείγματος χάριν ο Κεμάλ Ατατούρκ. Ξέρουμε ότι ο κ. Μπουτάρης, έχει ενός είδους πάθος με την συγκεκριμένη ιστορική προσωπικότητα – τόσο που ήθελε να δώσει το όνομά της σε κεντρική οδό της πόλης του και ίσως αυτή η κίνησή του αποτελεί ακόμη μία τιμή προς αυτή την... κοινότητα των εξισλαμισθέντων εβραίων!
Δεν μπορεί κανείς φυσικά να πεί ότι εκπλήσσεται από τέτοιου είδους κινήσεις του κ. Μπουτάρη. Η παρουσία του στον δημαρχιακό θώκο της Θεσσαλονίκης, αποτελεί άλλωστε ένα σημάδι των καιρών. Δείγμα της παρακμιακής κατάστασης στην οποία έχει ξεπέσει η πλειοψηφία του ελληνικού πληθυσμού, που πείθεται και άγεται από κάθε καρυδιάς καρύδι. Αρκεί ένα λίγο ελαφρά μπλαζέ υφάκι, μια κληρονομιά και ένα δίκτυο κατάλληλων γνωριμιών και πολιτικού τυχοδιωκτισμού για να μετατραπεί ο οιοσδήποτε σε πολιτικό άρχων.
Θα μπορούσε κανείς να πει ότι μετά τουλάχιστον τα όσα βλέπουν να γίνονται τώρα οι Θεσσαλονικείς, θα μαυρίσουν στα σίγουρα τον κ. Μπουτάρη. Εγώ να πώ την αλήθεια δεν το βλέπω πολύ πιθανό. Και εάν γίνει κάτι τέτοιο, πιο πιθανό είναι να γίνει λόγω των συνεχών αστοχιών του σε μια σειρά ζητημάτων – όπως αυτό με τις κλήσεις στο κέντρο της πόλης αδιακρίτως – παρά για όλα αυτά που εμείς εδώ σε αυτή την εφημερίδα συνεχώς αναφέρουμε.
Άλλωστε οι Θεσσαλονικείς – με λίγες τιμητικές εξαιρέσεις – δεν φαίνεται να αντιδρούν και ιδιαίτερα στις συνεχείς προκλήσεις του Δημάρχου τους. Θα πει κανείς, γιατί αντέδρασαν οι Αθηναίοι, στην παραχώρηση δύο ολόκληρων σταδίων για το ραμαζάνι σε μουσουλμάνους; Και θα έχει δίκιο.
Αυτό που μένει να δούμε είναι το πώς ανταποκρίνεται το υπουργείο Εξωτερικών στα αιτήματα του κ. Μπουτάρη. Θα δούμε μήπως να εγκρίνεται, προκειμένου έτσι η Θεσσαλονίκη να καταφέρει να έχει περισσότερους “επισκέπτες”;
Αν φυσικά περιμένετε Σαουδάραβες κροίσους, που θα έλθουν θα ψωνίσουν και θα φύγουν, μάλλον είστε γελασμένοι. Πιο πιθανό είναι η είδηση για την ύπαρξη μουσουλμανικών θρησκευτικών χώρων στην Ελλάδα να προσελκύσει τίποτε “αντικαθεστωτικούς” Σύριους, τίποτε Αφγανούς και Πακιστανούς, που φυσικά όλοι τους θα δηλώνουν Παλαιστίνιοι και θα τριγυρνάν στην συμπρωτεύουσα.
Αν ο κ. Μπουτάρης πιστεύει ότι η Θεσσαλονίκη έχει ανάγκη από τέτοιους, καλά θα κάνει να μεταβιβάσει την επιθυμία του στο υπουργείο Εσωτερικών. Είναι βέβαιο ότι θα χαρούν εκεί και ίσως μεταφέρουν τίποτε κέντρα κράτησης λαθρομεταναστών, από την Ξάνθη που δεν τα θέλουν στην πόλη του κ. Μπουτάρη.
Πέρα όμως από τα αστεία, είναι σαφές ότι ο Δήμαρχος της Θεσσαλονίκης συνεχίζει ανεμπόδιστος την πορεία που έχει χαράξει και το τέλος της οποίας δεν θα είναι άλλο από τον αφελληνισμό της συμπρωτεύουσας μια ώρα αρχύτερα από τον αφελληνισμό του υπόλοιπου ελληνικού κράτους.
Δημήτρης Παπαγεωργίου
elora.gr