Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου 2009

Ο Π.ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΠΙΕΖΕΙ ΓΙΑ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΤΗΣ<<ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ ΠΙΣΤΕΩΣ>>


ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ - Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Πρακτορείου Εκκλησιαστικών Ειδήσεων "Romfea.gr", ο Μητροπολίτης Γόρτυνος και Μεγαλουπόλεως κ. Ιερεμίας με επίσημο γράμμα του προς
τον Οικουμενικό Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίο, απέσυρε την υπογραφή του από το κείμενο της «Ομολογίας Πίστεως».
Στο γράμμα του ο κ. Ιερεμίας, ζήτησε συγνώμη από τον Οικουμενικό Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίο εάν τον λύπησε, τονίζοντας ότι «του είπαν ότι το κείμενο το υπογράφουν και Αρχιερείς».
Ο Μητροπολίτης Γόρτυνος κ. Ιερεμίας μιλώντας αποκλειστικά στον Διευθυντή της Romfea.gr, κ. Αιμίλιο Πολυγένη δήλωσε: «Έστειλα γράμμα προς τον Παναγιώτατο και του ζήτησα συγνώμη εάν τον λύπησα, επίσης του είπα ότι εγώ καταθέτω τον εαυτό μου, στρατιώτη στην Μητέρα εκκλησία για τους αγώνες της πίστεως, αλλά στους αγώνες αυτούς που προπορεύετε ο Πατριάρχης, η Ιερά Σύνοδος και η Ιεραρχία».
«Εγώ νόμιζα ότι θα υπογράψουν όλοι οι Αρχιερείς, διότι μου είχαν πει ότι υπογράφουν και Αρχιερείς και ότι το κείμενο δεν στρέφεται κατά του Οικουμενικού Πατριάρχου. Όταν είδα όμως ότι υπέγραψαν μόνο τρείς - τέσσερεις επίσκοποι, είχα ένα έλεγχο συνειδησιακό μέσα μου. Τότε είπα στον εαυτό μου, πως οι άλλοι Αρχιερείς δεν υπέγραψαν; Είμαι εγώ περισσότερο χριστιανός από αυτούς; Έτσι αμέσως απέσυρα την υπογραφή μου, ενημερώνοντας με επιστολή και τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο», δήλωσε αποκλειστικά στην Romfea.gr, ο Μητροπολίτης Γόρτυνος κ. Ιερεμίας.
Στην συνέχεια ο Μητροπολίτης Ιερεμίας τόνισε χαρακτηριστικά: «Θέλω να με ελεήσει ο Κύριος, που δεν μπορεί να γίνει γιατί είμαι αμαρτωλός, όπως ο πατέρας μου έχυσε το αίμα του για την πατρίδα, να αξιωθώ και εγώ να χύσω το αίμα μου για αγώνες που αφορούν την ορθόδοξη πίστη, αλλά το τονίζω μόνο όταν γίνονται πολύ σοβαροί αγώνες». Κλείνοντας ο Μητροπολίτης Γόρτυνος κ. Ιερεμίας δήλωσε: «Κοιτάξτε κ. Πολυγένη, το εκκλησιολογικό είναι, όπως διαφαίνεται και από την εκκλησιαστική ιστορία, οι επίσκοποι να συντάσσουν τα κείμενα σαν ταγοί και μετά να υπογράφουν οι μοναχοί και οι λαϊκοί».