Πέμπτη 7 Ιουλίου 2022

Οι Ισραηλινές δυνάμεις πυροβόλησαν και σκότωσαν έναν 20χρονο νεαρό Παλαιστίνιο. Δεν επέστρεψαν τη σωρό του στην οικογένεια. Δολοφόνησαν 50 Παλαιστίνιους από το Μάρτη!


Οι Ισραηλινές δυνάμεις πυροβόλησαν και σκότωσαν έναν 20χρονο νεαρό Παλαιστίνιο σε μια αυτοαποκαλούμενη επιδρομή στην κατεχόμενη Δυτική όχθη.
 Ο Rafiq Ghannam είναι τουλάχιστον ο 50ος Παλαιστίνιος που δολοφονείται σε ισραηλινές επιδρομές από το Μάρτη. 
Οι Παλαιστίνιοι μιλούν για μια εκτέλεση. Το Ισραήλ ,δεν επέστρεψε τη σωρό του νεκρού παιδιού στην οικογένεια του. Αυτή είναι μια ακόμη απάνθρωπη διαδεδομένη τακτική που χρησιμοποιεί το καθεστώς για να κάμψει το πατριωτικό φρόνημα των Παλαιστινίων. O νεαρός δολοφονήθηκε από το στρατό Κατοχής το πρωί σήμερα στην Jaba ΝΔ της Jenin.

”Δεν είμαι ένας αριθμός, Δεν είμαι ένα ακόμη νούμερο

Είμαι ο Rafiq Ghannam, πρωτοετής φοιτητής κολεγίου που σπουδάζει ψηφιακό μάρκετινγκ και εργάζομαι μετά τη βάρδια μου για να εισπράξω τα δίδακτρα του κολεγίου μου.
Σήμερα με χτύπησαν στο πόδι και με πυροβόλησαν στην πλάτη, άκουσα τη μητέρα μου να μου μιλάει…….
Με πλήγωσαν και με άφησαν να αιμορραγώ. Πέρασαν μερικές στιγμές. Θυμήθηκα τον αιχμάλωτο αδερφό μου, Ayham, που κρατήθηκε για αρκετούς μήνες, και τη θεία μου Naam, η οποία πέθανε το 1988, ως πρώτος μάρτυρας στη Jaba κατά τη διάρκεια της πρώτης ιντιφάντα, και τον πατέρα μου που ήταν τραυματίας αιχμάλωτος και τα αδέρφια μου. κρατούμενους που απελευθερώθηκαν.
Με τα μάτια μου μαύρα, με έβαλαν σε ένα μαύρο σάκο που μοιάζει με το μίσο τους, με μετακίνησαν Δεν ξέρω που.
Δεν είμαι αριθμός, και δεν θα γίνω, αλλά μπήκα στη λίστα με τα αστέρια του ουρανού που έγιναν σήμερα 105. Γεια σου Mahmoud, μου λείπεις, γεια σου David, το φως σου λάμπει, γεια σου Μπιλάλ!
Θα τους πω ότι δεν είστε αριθμοί, και νούμερα και πάντα θα υπάρξουν αυτοί που θα σας φέρουν πίσω.” Ανάρτηση για τον 20χρονο που χάθηκε…….

dimpenews.com