Τετάρτη 9 Ιουνίου 2010

Έχω ορκιστεί να υπερασπίζομαι την σημαία και την πατρίδα.

Διαβαζω πολλα τον τελευταιο καιρο για την σημαια μας,για την αλλαγη που σχεδιαζει η κυβερνηση μετα απο ''πιεσεις'' της ΕΕ. Υπηρετω στα ΚΕΑ/ΛΣ (κλιμακια ειδικων αποστολων λιμενικου σωματος) εδω και εννια χρονια περιπου αφου πρωτα υπηρετησα στις ειδικες δυναμεις στρατου την κανονικη μου θητεια σαν αλεξιπτωτιστης. Δεν θεωρω τον εαυτο μου ουτε ρατσιστη,αλλα ουτε φασιστα οπως πολλοι θελουν να με ''ονομαζουν'',αλλα αντιθετα αγαπω την πατριδα μου και ειναι τιμη μου να την υπηρετω με οποιο τροπο μπορω.Ξαναλεω ,την Πατριδα μου,και οχι αυτους που την εχουν καταντησει ετσι. Την πατριδα για την οποια καποιοι εχουν δωσει το αιμα τους να την υπαρασπιστουν,να την ελευθερωσουν και να την εξυψωσουν για να μπορεσουν τωρα καποιοι αλλοι να την ξεπουλησουν...... Τελοσπαντων δεν θα το αναλυσω γιατι παλι φασιστα θα με πουνε,απλα θα παω κατευθειαν στην απορια μου.
 Οταν ορκιστηκα στο ΚΕΕΔ στο μεγαλο πευκο,ορκιστηκα τον στρατιωτικο ορκο,οπως και ολοι οσοι πανε να υπηρετησουν την πατριδα. Οταν περασα στο λιμενικο ειχα την τιμη να ξαναδωσω αυτον τον ορκο. και για καποιους που δεν θυμουνται τι λεει να τους θυμησω:

Ορκίζομαι να φυλάττω πίστη εις την πατρίδα.

Υπακοή εις το Σύνταγμα τους νόμους και τα ψηφίσματα του κράτους.

Υποταγήν εις τους ανωτέρους μου.

Να εκτελώ προθύμως και άνευ αντιλογίας τας διαταγάς των.

Να υπερασπίζω με πίστην και αφοσίωσιν, μέχρι της τελευταίας ρανίδος του αίματος μου, τας Σημαίας.

Να μη τας εγκαταλείπω μηδέ να αποχωρίζομαι ποτέ απ'αυτών.

Να φυλάττω δε ακριβώς τους στρατιωτικούς νόμους.

Και να διάγω εν γένει ως πιστός και φιλότιμος στρατιώτης. Έχω ορκιστει λοιπον να υπερασπιζομαι την σημαια και να μην την αποχωριζομαι ποτε. Αρα πως λοιπον καποιοι ζητανε απ τους αστυνομικους ('η απο εμας σε λιγο καιρο) να την βγαλουν απτην στολης τους (τον ιδιο ορκο δινουν και εκεινοι!) ??

Αφου εχω ορκιστει να την υπερασπιζομαι,πως ερχεται τωρα (σε λιγες μερες) η ΕΕ και μου την ''καταργει-αλλαζει"?Σε αυτη τη σημαια ορκιστηκα πιστη και αφοσιωση, την σημαια που ''γνωρισα'',την σημαια που με το αιμα τους υπερασπιστηκαν οι προγονοι μου και που τωρα ερχεται η σειρα μου να την υπερασπιστω. Αυτη τη σημαια εμαθα και δεν την αποχωριζομαι ποτε.

Ξερω πως για καποιους αυτα ειναι μικρα γραμματα, δεν θα κατσουν καν να το διαβασουν και θα αρχισουν τα πικροχολα σχολια.Για μας ομως που πιστευουμε στον ορκο μας,δεν ειναι. Μονο αυτο μας εχει μεινει πλεον. Η Σημαια . Μπορει να γινομαι γραφικος και γελειος με αυτο που θα πω,αλλα οποιος θελει να βγαλει την σημαια απτη στολη μου,ενα εχω να πω

ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ