Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2015

Επίθεση Καμίνη στον Καμμένο: Δώσε στρατόπεδα στους πρόσφυγες

Επίθεση Καμίνη στον Καμμένο: Δώσε στρατόπεδα στους πρόσφυγες
  Σύμφωνα με δηλώσεις του Δημάρχου Αθηναίων Γ. Καμίνη το υπουργείο Εθνικής Αμυνας δεν δείχνει την απαραίτητη ευαισθησία, καθώς ενώ υπάρχουν άδεια στρατόπεδα δεν τα παραδίδει.Ο κ. Καμίνης, μιλώντας στον ΣΚΑΙ, ξέσπασε σχετικά με το μεταναστευτικό-προσφυγικό στην Ελλάδα και το λεκανοπέδιο Αττικής και η αντίδραση του σχετικά με τους χώρους παραμονής των προσφύγων ηταν ξεκάθαρη όσο αφορά τον ρόλο του Υπουργό Άμυνας Πάνου Καμμένου:

«Εγώ δεν θα κάτσω να παίζω μπουνιές με τον κ. Καμμένο. Εγώ έχω απέναντί μου μία κυβέρνηση. Η κυβέρνηση έχει αλληλέγγυα ευθύνη και τα μέλη της υποχρεούνται το ένα προς το άλλο ακριβώς να είναι αλληλέγγυοι και να έχουν κοινή πολιτική. Δεν είναι δουλειά μου εμένα να τα βάζω με τον υπουργό Δημόσιας Τάξης, με τον υπουργό Εθνικής Άμυνας, με τον υπουργό Μεταναστευτικής Πολιτικής».

Και πρόσθεσε: «Ο δήμος της Αθήνας και τον δρόμο έχει δείξει παραχωρώντας χώρο και αυτή τη στιγμή θέτει πολύ συγκεκριμένες προϋποθέσεις προκειμένου και πάλι να βοηθήσει. Να το κάνουν και οι άλλοι γιατί το πρόβλημα θα πέσει πάνω στα κεφάλια μας και δεν θα ξέρουμε τι να κάνουμε».
http://www.onalert.gr/stories/epi8esh-kaminh-ston-kammeno-dwse-stratopeda-stous-prosfyges/45198