Σάββατο 27 Μαΐου 2023

Tιμάμε τους Ρώσους στρατιώτες που πέφτουν στην εσχατολογική μάχη!



 Σήμερα του Αγίου Ιωάννη του Ρώσου Στρατιώτη..τιμάμε τους Ρώσους στρατιώτες που πέφτουν στην εσχατολογική μάχη! Μικρός ΕΠΙΤΑΦΙΟΣ στο Ρώσο στρατιώτη Αντρέι!! Προκόπι-Ντονμπάς.

Σήμερα του Αγίου Ιωάννη του Ρώσου Στρατιώτη..τιμάμε τους Ρώσους στρατιώτες που πέφτουν στην εσχατολογική μάχη!

Μικρός ΕΠΙΤΑΦΙΟΣ στο Ρώσο στρατιώτη Αντρέι!!

Αγαπημένο μου γαλανομάτικο αγόρι…
Κοιτάζω τη φωτογραφία … ένα δάκρυ κυλάει …
……..
Τα απύθμενα ουράνια μάτια σου…
Ξέρω ότι πνευματικά είσαι μαζί μας …
Προστατεύω τα αδέρφια μου και εμένα…
Και περιμένω να σε συναντήσω στα όνειρά μου το βράδυ …
Σας ζητώ να ονειρεύεστε κάθε μέρα…
Αγάπη μου! Σε αγαπώ μέχρι τον ουρανό!
Στον ουρανό… Στο φεγγάρι… Αγαπώ τ΄αστέρια!
Και σίγουρα θα έρθει η ώρα μας
Όταν σε σφιχταγκαλιάσω…

Αιωνία η μνήμη στρατιώτη Αντρέι! ( από τα ρώσικα social media)

Προκόπι-Ντονμπάς.

dimpenews.com