Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2018

Ετοιμάζουν κινηματογραφική προβοκάτσια με χημικά

 
Σύρια δικηγόρος : απήγαγαν το αυτιστικό 10 χρονο παιδί μου. Το κρατούν oι White Helmets στο Idlib για να το χρησιμοποιήσουν στην προβοκάτσια με τα χημικά.
Mια  μάνα και Σύρια δικηγόρος  αποκάλυψε ότι ο γιος της απήχθη εδώ και πάνω από 1 χρόνο και βρίσκεται στα χέρια των White Helmets που φαίνεται ότι θέλουν να τον χρησιμοποιήσουν στο επόμενο θέατρο χημικής επίθεσης στην επαρχία του Idleb.
Σύμφωνα με την τηλεόραση του  al-Mayadeen, η  Wafa Maaz που κατοικεί στην πόλη του Χαλεπίου ανέφερε ότι δέχθηκε εδώ και 2 μέρες ένα τηλεφώνημα και ο συνομιλητής της της είπε ότι ο 10χρονος γιος της βρίσκεται στην επαρχία του Idleb.
Σε συνέντευξη στο al-Mayadeen Tv, η κ. Maaz είπε ότι ο γιος της ο Ahmad Masto,  που ήταν αυτιστικό παιδί βγήκε στις 29 Ιουλίου 2017 από το σπίτι του κι έκτοτε δεν ξανάδωσε σημεία ζωής. .
« Κατά τη διάρκεια ενός χρόνου δεχθήκαμε 3 τηλεφωνήματα από αγνώστους. Δοκίμασαν να διαπραγματευθούν με τον άνδρα μου την απελευθέρωση του γιου μου με αντάλλαγμα λύτρα. Αλλά κάθε φορά που ζητούσαμε μια φωτογραφία για να διασφαλίσουμε αυτοί εξαφανίζονταν και τα νούμερα των κινητών τους άμεσα εξαλείφονταν », εξήγησε.
Η κ. Maaz συνεχίζει : « εδώ και 2 μέρες δέχθηκα τηλεφώνημα από νούμερο που μου ήταν άγνωστο. Ο συνομιλητής μου είπε πως ο γιος μου Ahmad βρίσκεται σε ένα αγρόκτημα στην επαρχία του ’Idleb μαζί μ΄έναν κάποιο αριθμό παιδιών και θα εμφανιστεί όταν αυτοί δεν θα το χρειάζονται πια ».
Από την τηλεόραση του Λιβάνου η γυναίκα απεύθυνε ένα κάλεσμα στις ανθρωπιστικές οργανώσεις για να σωθεί το παιδί της.
Περί τα 20 παιδιά από τις επαρχίες Χαλεπίου, Χάμα και Ιντλίμπ απήχθησαν τις τελευταίες βδομάδες και θα μπορούσαν να βρίσκονται στα χέρια των White Helmets με σκοπό τη χημική προβοκάτσια στο Ιντλίμπ…al manar 4.8.18
enfant_kidnappe1
dimpenews.com