Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2015

Μήπως ζούμε σε άλλο κόσμο;;; Για την καλύτερη διατριβή σας, γιατί δεν ρωτάτε τους Σύριους, Λίβυους, Αιγύπτιους, Ιορδανούς, Ιρακινούς και πρόσφατα τους Γάλλους;

Μαθητές διδάσκονται την ειρηνική συνύπαρξη Χριστιανών και Μουσουλμάνων
Οι μαθητές της Β Λυκείου του 5ου Γενικού Λυκείου Καλαμάτας πραγματοποιούν ερευνητική εργασία με θέμα Σχέσεις Χριστιανών και Μουσουλμάνων στην Ελλάδα σήμερα, με Υπεύθυνο τον Θεολόγο Καθηγητή τους κ. Ιωάννη Μπουγά.
Σκοπός της έρευνας αυτής είναι να διερευνηθεί σε τι επίπεδο βρίσκονται σήμερα οι σχέσεις των πιστών της Θρησκείας του Χριστιανισμού και αυτής του Ισλάμ, γενικά στην Ελλάδα αλλά και σε κάθε πόλη εφόσον σ’ αυτήν κατοικεί έστω και ένας μουσουλμάνος πιστός.

Κριτήριο είναι ο αγώνας που δίνουν καθημερινά οι συμπολίτες μας μετανάστες και μη προκειμένου να επιβιώσουν σε μία κοινωνία, που πολλές φορές δεν τους κατανοεί επειδή έχουν διαφορετική θρησκευτική πίστη.
Σκοπός είναι να κατανοήσει ο μαθητής ότι πρέπει να συνυπάρξει με όλους τους πολίτες, να κατανοήσει ότι: οι αλλόθρησκοι αδελφοί μας, δεν ντρέπονται γι' αυτό που πιστεύουν και ότι μας δείχνουν τον δρόμο της ειρηνικής συνύπαρξης με τον δικό τους τρόπο.
Στο πλαίσιο αυτού του μαθήματος της Ερευνητικής Εργασίας μαθητές του 5ου ΓΕΛ Καλαμάτας πραγματοποίησαν την Παρασκευή 13-2-2015 συζήτηση με τον Αρχιμανδρίτη π. Φίλιππο Χαμαργιά ειδικό ερευνητή στο Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου για τον Ιερό Πόλεμο (Τζιχάντ).
Ο π. Φίλιππος ομίλησε με ιδιαίτερα κατατοπιστικό τρόπο και με σαφήνεια απάντησε στα ερωτήματα των νέων μαθητών και τόνισε την αναγκαιότητα της ειρηνικής συνύπαρξης των πιστών όλων των Θρησκειών και βεβαίως την ανάγκη της αρμονικής συμβιώσεως με τους αδελφούς μουσουλμάνους, πολλοί εκ των οποίων κατοικούν και στην πόλη της Καλαμάτας.
Η παρουσία μάλιστα ενός κληρικού με ευρύτητα γνώσεως και με καλοσύνη απέραντη χαροποίησε τους νέους μαθητές και εβίωσαν όχι μόνο μαθησιακά αλλά και εμπειρικά την έμπρακτη αγάπη της Εκκλησίας στο πρόσωπο του πατρός Φιλίππου.
Τέτοιους είδους πρωτοβουλίες ενισχύουν τις αγαπητικές σχέσεις Χριστιανών και Μουσουλμάνων και αποτελούν απάντηση σε κάθε είδους φανατική ιδεοληπτική αντιμετώπιση της πίστης τόσο της Χριστιανικής όσο και της Μουσουλμανικής.