Πέμπτη 10 Ιουνίου 2021

Ιστορικός ρατσισμός σε παγκόσμιο επίπεδο! Απίστευτες εικόνες στην Ινδία: Διαπόμπευση των μη εμβολιασμένων με επιγραφές, νεκροκεφαλές "μείνετε μακριά"-Βίντεο


Όσοι έχουν κάνει το εμβόλιο παίρνουν ως "παράσημο" ένα σήμα με τα χρώματα της ινδικής σημαίας και με μήνυμα που γράφει "είμαι αληθινός πατριώτης γιατί έχω εμβολιαστεί".

Σε μία προσπάθεια «ευαισθητοποίησης» της κοινής γνώμης για τους εμβολιασμούς κατά του κορονοϊού, στην επαρχία Μαδία Πραντές της Ινδίας, η τοπική αστυνομία ξεκίνησε τη δημόσια διαπόμπευση όσων δεν έχουν εμβολιαστεί βάζοντας επιγραφές πάνω τους.

Η αστυνομία στο Νιαουάρι κατέληξε σε αυτήν τη μέθοδο για να προειδοποιήσει τον πληθυσμό, κατά τη διάρκεια των ελέγχων.

Όσοι δεν έχουν εμβολιαστεί, αναγκάζονται να φορούν αυτοκόλλητα με νεκροκεφαλές όπου πάνω αναγράφεται το μήνυμα «Μείνετε μακριά μου, δεν έχω κάνει ακόμα το εμβόλιο κατά του κορονοϊού» («Mujhse Dur Rahein, Maine Abhi Tak Corona Ka Tika Nahi Lagwaya» στα ινδικά).

Μάλιστα, τα άτομα αναγκάζονται να διαβάσουν το μήνυμα δυνατά και να δεσμευτούν ότι θα εμβολιαστούν εντός δύο ημερών.

Οι αξιωματούχοι «ανταμείβουν» εκείνους που έχουν εμβολιαστεί, δίνοντάς τους ένα σήμα με τα χρώματα της σημαίας της Ινδίας και με ένα μήνυμα που αναφέρει: «Είμαι αληθινός πατριώτης γιατί έχω εμβολιαστεί».

Σύμφωνα με τοπικά μέσα, οι αξιωματούχοι αναφέρουν ότι τέτοιες καμπάνιες είναι μόνο για συμβολικούς λόγους και έχουν στόχο να ευαισθητοποιήσουν την κοινή γνώμη για τη σημασία του εμβολιασμού.

Μέχρι τις 9 Ιουνίου, στο Νιαουάρι, μόνο 257 άτομα ηλικίας άνω των 45 και 895 μεταξύ 18 και 44, είχαν εμβολιαστεί. Στην περιοχή έχουν καταγραφεί 3.673 κρούσματα και 47 θάνατοι.

Μέχρι στιγμής, μόνο το 4,2% του συνολικού πληθυσμού της Ινδίας στις ηλικιακές ομάδες 18 έως 44 έχουν εμβολιαστεί με τουλάχιστον μία δόση του εμβολίου και πάνω από 60% του συνολικού πληθυσμού άνω των 45 έχουν καλυφθεί εμβολιαστικά.