Παρασκευή, 18 Δεκεμβρίου 2009

Οι 8 παρερμηνείες τής Αγίας Γραφής απο Αιρέσεις και μάρτυρες του Ιεχωβά.


Το χωρίο Β΄ Ιωάννου 10,11 που η εταιρία Σκοπιά παραποιεί, λέει τα εξής: ΄΄ει τις έρχεται προς υμάς, και ταύτην την διδαχήν ου φέρει, μη λαμβάνετε αυτόν εις οικίαν, και χαίρειν αυτώ μη λέγετε. Ο λέγων γαρ αυτώ χαίρειν, κοινωνεί τοις έργοις αυτού τοις πονηροίς΄΄.
΄΄Βλέπετε; (λέει η εταιρία Σκοπιά στους οπαδούς της). Η Αγία Γραφή λέει, ότι όταν βλέπετε έναν αποκομένο, που δεν φέρει τη διδαχή τής οργάνωσης, δεν πρέπει να του λέτε ούτε χαίρετε. Πόσο μάλλον να τον ακούτε, να σας αναλύει τις αποστατικές τους απόψεις! Και αν κάποιος το κάνει και τού μιλάει, γίνεται κοινωνός στα πονηρά του έργα, και πρέπει να τον αποκόψουμε (αφορίσουμε) και αυτόν΄΄.
Ένας προσεκτικός αναγνώστης όμως, βλέπει ότι το χωρίο αυτό δε λέει τίποτα τέτοιο, που να βολεύει τη Σκοπιά για να μη μαθευτεί η αλήθεια. Ας δούμε λοιπόν τα εδάφια αυτά πιο προσεκτικά, και θα καταλάβουμε την απάτη.


1. Πουθενά δε μιλάει για αποκομένο. Μιλάει για κάποιον (΄΄εάν τις΄΄) που ΄΄δεν φέρει την διδαχή ταύτην΄΄. Αυτά τα λόγια, είναι αυθαίρετο να τα περιορίζουμε μόνο σε αποκομένους από την οργάνωση τής Σκοπιάς. Αν η Σκοπιά θα ήθελε να ακριβολογεί, θα έπρεπε να απαγορεύει στα μέλη της να μιλούν με οποιονδήποτε πιστεύει κάτι διαφορετικό απ' αυτήν. Κάτι τέτοιο όμως δεν τη συμφέρει, επειδή δεν θα μπορούσε να στέλνει τους οπαδούς της στις πόρτες αλλοθρήσκων που δεν τη γνωρίζουν.

2. Πουθενά δεν μιλάει για τη ΄΄διδαχή τής Σκοπιάς΄΄. Μιλάει για τη ΄΄διδαχή τού Χριστού΄΄, σύμφωνα με το αμμέσως προηγούμενο εδάφιο, το 9. Και επειδή η διδαχή τού Χριστού είναι πάντοτε αλήθεια, και η αλήθεια δεν μεταβάλλεται ποτέ, δεν μπορεί να μιλάει για τα δόγματα τής Σκοπιάς, που κάθε τόσο αλλάζουν. Άλλωστε, κάθε θρησκεία υποστηρίζει ότι έχει την αλήθεια, και με την ίδια λογική τής Σκοπιάς, οι οπαδοί τής κάθε θρησκείας, δεν θα έπρεπε να δέχονται κανέναν αλλόθρησκο στην πόρτα τους, ούτε τους οπαδούς τής Σκοπιάς, που δεν έχουν τη διδαχή που ο καθένας τους θεωρεί ότι είναι τού Χριστού.

3. Μιλάει για όποιον ΄΄έρχεται προς εσάς΄΄, και όχι για όποιον συναντάμε στο δρόμο τυχαία. Συνεπώς, δεν είναι δικαιολογημένη η Σκοπιά, να λέει αυθαίρετα, ότι δεν πρέπει οι οπαδοί της να μιλούν σε καμμία περίπτωση με αποκομένους. Θα έπρεπε ο άνθρωπος αυτός, να ερχόταν προς τον πιστό, με διδασκαλία ξένη τού Χριστού.

4. Δεν μπορεί κάποιος να γνωρίζει τη διδασκαλία τού άλλου, αν δεν ακούσει κάτι απ' αυτόν πρώτα! Και αυτό φαίνεται στο εδάφιο 7, λίγο πριν από το εξεταζόμενο χωρίο: ΄΄Ότι πολλοί πλάνοι εξήλθον εις τον κόσμον, οι μη ομολογούντες Ιησούν Χριστόν ερχόμενον εν σαρκί. Ούτος είναι ο πλάνος και ο αντίχριστος΄΄. Αυτή λοιπόν είναι η ψευδής διδασκαλία που πρέπει να αποφεύγουμε. Δεν μιλάει λοιπόν για τους φορείς οποιασδήποτε ψεύτικης διδασκαλίας, αλλά για όσους ΄΄δεν ομολογούν Ιησούν Χριστόν ερχόμενον εν σαρκί΄΄. Αυτή τη διευκρίνιση θα πρέπει πρώτα να ζητάει ο Χριστιανός από τον ερχόμενο, και με αυτή τη βάση θα κρίνει αν θα τον δεχθεί ή αν θα τον χαιρετήσει. Η γενίκευση τής Σκοπιάς σε όποιον δεν πιστεύει τα δόγματά της, είναι αυθαίρετη.

5. Δεν λέει να μη του μιλάμε! Λέει να μη του λέμε ΄΄Χαίρετε΄΄. Και φυσικά, η λέξη ΄΄ΟΥΤΕ΄΄ που προσθέτει η Σκοπιά στο εδάφιο, για να υπονοήσει και ΄΄το να μη μιλάμε΄΄ δεν υπάρχει. Το εδάφιο λοιπόν, απαγορεύει δύο μόνο πράγματα: α. Να μη τον δεχόμαστε στο σπίτι μας, και β. Να μη του λέμε ΄΄Χαίρετε΄΄.

6. Εδώ, δεν μιλάει για οποιονδήποτε χαιρετισμό. Μιλάει για τη συγκεκριμμένη λέξη: ΄΄χαίρετε΄΄. Ο λόγος είναι, ότι ο εχθρός τού Ευαγγελίου είναι χαρούμενος, όταν το Ευαγγέλιο ζημιώνεται. Συνεπώς, με το συγκεκριμμένο χαιρετισμό, είναι σαν να του ευχόμαστε, να γίνουν όλα όπως τον χαροποιούν.
Εδώ η εταιρία Σκοπιά, για να αποκλείσει το παραπάνω αληθές νόημα τού εδαφίου, λέει ότι ο ΄΄χαιρετισμός΄΄ είναι ψυχρός και τυπικός, σε αντίθεση με τον ΄΄ασπασμό΄΄, που είναι κάτι θερμότερο. Συνεπώς κατά τη Σκοπιά δεν πρέπει να λέγεται ούτε ένα ΄΄γεια΄΄. Αυτό όμως δεν είναι αλήθεια, επειδή στην Αγία Γραφή οι δύο αυτές λέξεις ταυτίζονται, όπως μπορεί να δει ο αναγνώστης στο χωρίο Λουκάς 1/α΄ 28,29,40,41,44. Εκεί, και μόνο ο απλός χαιρετισμός, ονομάζεται ασπασμός.

7. Δεν μιλάει για πόρνους, κλέφτες, φονιάδες, κλπ, αλλά μόνο για όσους δεν έχουν τη διδαχή τού Χριστού. Άρα, και πάλι αυθαιρετεί η οργάνωση τής Σκοπιάς, όταν απαγορεύει στους πιστούς της να μιλούν σε ανθρώπους που έφυγαν απ' αυτήν για κάθε αιτία.

8. ΤΟ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΕΡΟ: Το χωρίο αυτό, δεν μιλάει για οποιονδήποτε δεν φέρει τη διδαχή τού Χριστού, αλλά μιλάει για μία συγκεκριμμένη τάξη, την τάξη τών Ψευδοπροφητών.

www.oodegr.com