Η υπόθεση με το τέμενος στο Βοτανικό έχει διχάσει την κοινή γνώμη. Δεν είναι εύκολο να πάρεις θέση, αλλά κάποια στιγμή όλοι θα πρέπει να αποφασίσουμε τι πρέπει τελικά να γίνει.
Ένας απόστρατος αξιωματικός ο κ.Βασίλης Πανταζής, πρώην αντιπρόεδρος του Συνδέσμου Εθνικής Ενότητας γράφει στο Onalert την δική του άποψη για το τέμενος στο Βοτανικό.Γράφει ο ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΝΤΑΖΗΣ*
Ένας απόστρατος αξιωματικός ο κ.Βασίλης Πανταζής, πρώην αντιπρόεδρος του Συνδέσμου Εθνικής Ενότητας γράφει στο Onalert την δική του άποψη για το τέμενος στο Βοτανικό.Γράφει ο ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΝΤΑΖΗΣ*
Σίγουρα είναι αναφαίρετο δικαίωμα κάθε ανθρώπου να ασκεί τα θρησκευτικά του καθήκοντα στο χώρο που ζει και εργάζεται νόμιμα.
Είναι ορθή όμως η απόφαση της κυβέρνησης να κατασκευασθεί τέμενος σε χώρο που ανήκει στο ένδοξο Πολεμικό Ναυτικό;
Όχι βέβαια και για τους παρακάτω λόγους:
1. Οι μουσουλμάνοι στο θρήσκευμα οι οποίοι κατοικούν νόμιμα στην πρωτεύουσα είναι ελάχιστοι και ήδη διαθέτουν περίπου 120 χώρους τέλεσης των θρησκευτικών τους καθηκόντων.
2. Στην περίπτωση που κατασκευαστεί τέμενος εντός της Επικρατείας και εκτός των ορίων της Θράκης όπου υπάρχει αναγνωρισμένη μουσουλμανική μειονότητα, σημαίνει την ανεπίσημη αναγνώριση ύπαρξης μουσουλμανικής μειονότητας στην περιφέρεια αυτή. Αυτόματα δηλαδή η Ελληνική κυβέρνηση αναγνωρίζει ως νόμιμους (ίσως προσβλέπει σε μελλοντική κομματική πελατεία αδιαφορώντας ως συνήθως για την καταστροφή της Πατρίδας) όσους εισήρθαν παράνομα στη χώρα και ζουν σε καθεστώς παρανομίας σε βάρος των Ελλήνων. Και βέβαια θα ανοίξει διάπλατα το δρόμο στη «φίλη» γείτονα Τουρκία να εκμεταλλευθεί το ζήτημα ζητώντας την κατασκευή τζαμιών και τεμενών σε όλη τη χώρα αλλά και την κατασκευή και μιναρέ και τοποθέτηση μεγαφώνων που δεν προβλέπονται για το δημοπρατούμενο τέμενος.
3. Με δεδομένη την υπάρχουσα διαίρεση του ισλαμισμού στον σουνιτισμό, στον σιϊτισμό, οι οποίοι είναι οι δύο βασικοί ισλαμικοί πυλώνες, στον αλεβιδισμό της Τουρκίας και στον Ουαχαμπιτισμό της Αραβίας με επίκεντρο τη Σαουδική Αραβία,, η ανάθεση της διοίκησης σε κάποια θρησκευτική ομάδα ή κάποιο από τα υπάρχοντα ισλαμικά τάγματα, θα αποτελέσει πυρίτιδα στη δημιουργία θρησκευτικών διαμαχών μεταξύ τους. Έχει κάποιο σχέδιο η Ελληνική πολιτεία ώστε να εκμεταλλευθεί προς όφελος της χώρας αυτές τις θρησκευτικές διαμάχες; Αμφιβάλλω.
4. Εκ των πραγμάτων η περιοχή του τεμένους και όχι τζαμιού(θυμίζω ότι στο τέμενος γίνονται διδασκαλίες και διαμορφώνονται θρησκευτικοί ηγέτες) αποτελεί χώρο ασύλου για όλες τις παράνομες πράξεις. Μπορεί άριστα δηλαδή να μετατραπεί σε καταφύγιο τρομοκρατών ισλαμιστών! Με ότι μπορεί αυτό να σημαίνει για την Εθνική ασφάλεια και την καθημερινότητα των Ελλήνων!
5. Στα εν ενεργεία στελέχη και στους αποστράτους των ΕΔ και των ΣΑ έχουν πραγματοποιηθεί τρομακτικές οικονομικές περικοπές ενώ οι διοικητές των Μονάδων δεν διαθέτουν χρήματα να πραγματοποιήσουν και τις ελάχιστες εργασίες συντήρησης. Πως λοιπόν παραχωρείται ένα περιουσιακό στοιχείο τους χωρίς κανένα αντάλλαγμα; Και όχι μόνο αυτό. Αλλά το ίδιο το Ελληνικό κράτος να χρηματοδοτεί αυτήν την κατασκευή.
6. Κατά το άρθρο 28.1 του Ελληνικού Συντάγματος, η εφαρμογή των κανόνων του διεθνούς δικαίου και των διεθνών συμβάσεων στους αλλοδαπούς τελεί πάντοτε υπό τον όρο της αμοιβαιότητας. Άρα, πριν πούμε ότι εγκρίνουμε ή απορρίπτουμε την αίτηση της όποιας ισλαμικής χώρας, θέσαμε τα θέματα λειτουργίας της Θεολογικής σχολής της Χάλκης, της Αγίας Σοφίας, των εκκλησιών στην Τουρκία, τη δημιουργία και απρόσκοπτη λειτουργία ναών σε Πακιστάν, Αφγανιστάν; Εξασφαλίσαμε ότι πχ ένας Έλληνας ο οποίος θα κυκλοφορήσει στη Σαουδική Αραβία με το χριστιανικό Ευαγγέλιο φορώντας έναν χριστιανικό σταυρό θα μπορεί να κηρύσσει ελευθέρως τις θρησκευτικές ιδέες του;
Πρέπει όλοι οι Πατριωτικά σκεπτόμενοι Έλληνες πολίτες, να κινητοποιηθούν (χωρίς να παραχωρήσουν αυτό το δικαίωμα σε κόμματα τα οποία καπηλεύονται την αγάπη για την Πατρίδα), αποφασιστικά απέναντι στη μεθοδευμένη εκδίωξη του Ελληνικού πληθυσμού από τη γη του, συστρατευόμενοι σε ένα επιθετικό σχέδιο δράσης εναντίον όχι της κατασκευής τεμένους, αλλά εναντίον του κυβερνώντος καθεστώτος του οποίου οι κινήσεις δείχνουν ότι έχει παραδώσει την Εθνική μας ανεξαρτησία.
*Απόστρατος Αξκός ΣΣΕ 81, Πολιτικός Μηχανικός ΕΜΠ ιδρυτής και πρώην Αντιπρόεδρος του Συνδέσμου Εθνικής Ενότητας .
Είναι ορθή όμως η απόφαση της κυβέρνησης να κατασκευασθεί τέμενος σε χώρο που ανήκει στο ένδοξο Πολεμικό Ναυτικό;
Όχι βέβαια και για τους παρακάτω λόγους:
1. Οι μουσουλμάνοι στο θρήσκευμα οι οποίοι κατοικούν νόμιμα στην πρωτεύουσα είναι ελάχιστοι και ήδη διαθέτουν περίπου 120 χώρους τέλεσης των θρησκευτικών τους καθηκόντων.
2. Στην περίπτωση που κατασκευαστεί τέμενος εντός της Επικρατείας και εκτός των ορίων της Θράκης όπου υπάρχει αναγνωρισμένη μουσουλμανική μειονότητα, σημαίνει την ανεπίσημη αναγνώριση ύπαρξης μουσουλμανικής μειονότητας στην περιφέρεια αυτή. Αυτόματα δηλαδή η Ελληνική κυβέρνηση αναγνωρίζει ως νόμιμους (ίσως προσβλέπει σε μελλοντική κομματική πελατεία αδιαφορώντας ως συνήθως για την καταστροφή της Πατρίδας) όσους εισήρθαν παράνομα στη χώρα και ζουν σε καθεστώς παρανομίας σε βάρος των Ελλήνων. Και βέβαια θα ανοίξει διάπλατα το δρόμο στη «φίλη» γείτονα Τουρκία να εκμεταλλευθεί το ζήτημα ζητώντας την κατασκευή τζαμιών και τεμενών σε όλη τη χώρα αλλά και την κατασκευή και μιναρέ και τοποθέτηση μεγαφώνων που δεν προβλέπονται για το δημοπρατούμενο τέμενος.
3. Με δεδομένη την υπάρχουσα διαίρεση του ισλαμισμού στον σουνιτισμό, στον σιϊτισμό, οι οποίοι είναι οι δύο βασικοί ισλαμικοί πυλώνες, στον αλεβιδισμό της Τουρκίας και στον Ουαχαμπιτισμό της Αραβίας με επίκεντρο τη Σαουδική Αραβία,, η ανάθεση της διοίκησης σε κάποια θρησκευτική ομάδα ή κάποιο από τα υπάρχοντα ισλαμικά τάγματα, θα αποτελέσει πυρίτιδα στη δημιουργία θρησκευτικών διαμαχών μεταξύ τους. Έχει κάποιο σχέδιο η Ελληνική πολιτεία ώστε να εκμεταλλευθεί προς όφελος της χώρας αυτές τις θρησκευτικές διαμάχες; Αμφιβάλλω.
4. Εκ των πραγμάτων η περιοχή του τεμένους και όχι τζαμιού(θυμίζω ότι στο τέμενος γίνονται διδασκαλίες και διαμορφώνονται θρησκευτικοί ηγέτες) αποτελεί χώρο ασύλου για όλες τις παράνομες πράξεις. Μπορεί άριστα δηλαδή να μετατραπεί σε καταφύγιο τρομοκρατών ισλαμιστών! Με ότι μπορεί αυτό να σημαίνει για την Εθνική ασφάλεια και την καθημερινότητα των Ελλήνων!
5. Στα εν ενεργεία στελέχη και στους αποστράτους των ΕΔ και των ΣΑ έχουν πραγματοποιηθεί τρομακτικές οικονομικές περικοπές ενώ οι διοικητές των Μονάδων δεν διαθέτουν χρήματα να πραγματοποιήσουν και τις ελάχιστες εργασίες συντήρησης. Πως λοιπόν παραχωρείται ένα περιουσιακό στοιχείο τους χωρίς κανένα αντάλλαγμα; Και όχι μόνο αυτό. Αλλά το ίδιο το Ελληνικό κράτος να χρηματοδοτεί αυτήν την κατασκευή.
6. Κατά το άρθρο 28.1 του Ελληνικού Συντάγματος, η εφαρμογή των κανόνων του διεθνούς δικαίου και των διεθνών συμβάσεων στους αλλοδαπούς τελεί πάντοτε υπό τον όρο της αμοιβαιότητας. Άρα, πριν πούμε ότι εγκρίνουμε ή απορρίπτουμε την αίτηση της όποιας ισλαμικής χώρας, θέσαμε τα θέματα λειτουργίας της Θεολογικής σχολής της Χάλκης, της Αγίας Σοφίας, των εκκλησιών στην Τουρκία, τη δημιουργία και απρόσκοπτη λειτουργία ναών σε Πακιστάν, Αφγανιστάν; Εξασφαλίσαμε ότι πχ ένας Έλληνας ο οποίος θα κυκλοφορήσει στη Σαουδική Αραβία με το χριστιανικό Ευαγγέλιο φορώντας έναν χριστιανικό σταυρό θα μπορεί να κηρύσσει ελευθέρως τις θρησκευτικές ιδέες του;
Πρέπει όλοι οι Πατριωτικά σκεπτόμενοι Έλληνες πολίτες, να κινητοποιηθούν (χωρίς να παραχωρήσουν αυτό το δικαίωμα σε κόμματα τα οποία καπηλεύονται την αγάπη για την Πατρίδα), αποφασιστικά απέναντι στη μεθοδευμένη εκδίωξη του Ελληνικού πληθυσμού από τη γη του, συστρατευόμενοι σε ένα επιθετικό σχέδιο δράσης εναντίον όχι της κατασκευής τεμένους, αλλά εναντίον του κυβερνώντος καθεστώτος του οποίου οι κινήσεις δείχνουν ότι έχει παραδώσει την Εθνική μας ανεξαρτησία.
*Απόστρατος Αξκός ΣΣΕ 81, Πολιτικός Μηχανικός ΕΜΠ ιδρυτής και πρώην Αντιπρόεδρος του Συνδέσμου Εθνικής Ενότητας .
onalert