Πέμπτη 17 Αυγούστου 2017

Αδύνατο ένα 12χρονο παιδί να διαχειριστεί τα 'διαβολικά' δεδομένα ενός σύγχρονου κινητού

Απαρηγόρητη η μητέρα! Δωδεκάχρονος βίαζε την 4χρονη αδερφούλα του
Σοκάρει η είδηση βιασμού ενός 4χρονου κοριτσιού από τον ετεροθαλή αδερφό της. Ο 12χρονος βίαζε την αδερφή του ενώ έπαιζαν και τη δωροδοκούσε με σοκολατάκια.
Ο 12χρονος, όπως έγινε γνωστό στο δικαστήριο, είχε βιάσει επανειλημμένα την ανήλικη αδερφούλα του.
 Βρέθηκαν μεγάλες ποσότητες πορνό στο κινητό του.
Η τετράχρονη μίλησε τελικά στη μητέρα της ενώ την έκανε μπάνιο και ο 13χρονος παραδέχτηκε τον βιασμό. Βρέθηκε ένοχος για βιασμό μετά από την ακρόαση στο Brighton Youth Court.
Το δικαστήριο ειδοποιήθηκε πως ο ανήλικος είχε κινητό τηλέφωνο και οι ερευνητές βρήκαν ότι είχε σημαντική ποσότητα πορνογραφικού υλικού. Οι ερευνητές θα διεξάγουν έρευνες για να αποφασίσουν αν αποτελεί κίνδυνο για το κοινό και αν θα πρέπει να φυλακιστεί.

Η συγκλονιστική εξομολόγηση της 4χρονης

Η μητέρα του κοριτσιού έκλαιγε ενώ περιέγραφε πως της μίλησε η κορούλα της. «Μανούλα μου θέλω να σου πω κάτι». Δεν μου έλεγε ποτέ κάτι με τέτοια εισαγωγή. Ήθελε να μου πει. Ήταν κάτι σημαντικό για εκείνη. Είπε ότι έγινε ενώ έπαιζαν κρυφτό».
Το τετράχρονο κορίτσι, όπως κατέθεσε η μητέρα, αποκάλυψε περισσότερες λεπτομέρειες μια εβδομάδα αργότερα. Της είπε για δύο τουλάχιστον φορές που βιάστηκε και μια φορά που παρενοχλήθηκε σεξουαλικά.
«Μου είπε ότι της έδωσε γλυκά για να το κάνει. Είπε ότι δεν της άρεσε αλλά της άρεσαν τα γλυκά. Της είπα ότι το να της αρέσουν τα γλυκά είναι φυσιολογικά αλλά πως δεν έπρεπε ποτέ να της προσφέρει γλυκά για να κάνει κάτι τέτοιο. Τη ρώτησα γιατί δεν μου είπε κάτι. Μου είπε ότι της είχε ζητήσει να μην μου το πει».
Πηγή: Metro http://www.newsit.gr/kosmos/aparigoriti-mitera-dodekaxronos-viaze-tin-4xroni-aderfoula-tou/2187018/