Κυριακή 22 Μαρτίου 2020

Ανοικτή επιστολή στον Αρχιεπίσκοπο Ελλάδος Κ. Ιερώνυμο και στην Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος.

 
Σεβασμιότατε και Άγιε Αρχιεπίσκοπε της Εκκλησίας της Ελλάδος και Άγιοι επίσκοποι της Ορθοδόξου Ελλαδικής Εκκλησίας 
Σας απευθύνω αυτήν την ανοικτή επιστολή γνωρίζοντας με βεβαιότητα αδιάσειστη πως η Ορθόδοξη Ανατολική Εκκλησία φέρει όλη την Αλήθεια περί του του ανθρώπου, περί του κόσμου και περί του Θεού. Επιπλέον πως η Ορθόδοξη Εκκλησία φέρει μέσα της όλο τον πλούτο του διαχρονικού ελληνικού κόσμου και πολιτισμού κάτι που σήμερα αποκτά τεράστια σημασία για ολόκληρη την ανθρωπότητα. Διότι σαφώς αρχίζουμε να εισερχόμεθα, αν δεν έχουμε ήδη εισέλθει προ πολλού, σε εποχή διωγμού του Χριστού αλλά και των Ελλήνων και του
Ελληνισμού από την ιστορία και την Ελλάδα. 
Ως Ορθόδοξος χριστιανός, αλλά και ως επιστήμονας, προβληματίζομαι πολύ σοβαρά για το κατά πόσο η απόφαση της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος γιά περιορισμό, με οιονδήποτε τρόπο της Λειτουργικής ζωής της Ορθόδοξης Εκκλησίας, είναι σύμφωνη με την Ορθόδοξη Παράδοση και την Ευαγγελική Διδασκαλία της Εκκλησίας. Επί δύο χιλιάδες χρόνια δεν έχει παύσει στον μαρτυρικό αυτό τόπο της Ελλάδας και της Ρωμανίας, καθημερινά, αλλά ιδίως τις Κυριακές και τις μεγάλες χριστιανικές και εθνικές μας εορτές, να τελείται το φοβερό μυστήριο της Ορθόδοξης Θείας Λειτουργίας. Τώρα ακούμε πως ενδεχωμένως οι εκκλησίες μείνουν κλειστές, τόσο την 25η Μαρτίου όπου εορτάζουνε την παγκόσμιας σημασίας εορτη του Ευαγγελισμού της Παναγίας αλλά και,την επίσης παγκόσμιας σημασίας Εθνικη μας επανάσταση του 1821 και της  εθνικής μας παλιγγενεσία, αλλά και καθ όλη την Μεγάλη Εβδομάδα και το φοβερότερο την Κυριακή του Πάσχα.
Αυτό είναι συγκλονιστικό νέο εάν ισχύσει. Είναι σημείο των καιρών αυτό που συμβαίνει σήμερα στην Ορθόδοξη Εκκλησία της Ελλάδος. Σαφώς ο άνθρωπος δεν πρέπει να πειράζει τον Θεό και να δοκιμάζει την Θεία Παντοδυναμία του. Όμως σαφώς πάλι ο Κύριος μας είπε : Ἰδοὺ δίδωμι ὑμῖν τὴν ἐξουσίαν τοῦ πατεῖν ἐπάνω ὄφεων καὶ σκορπίων καὶ ἐπὶ πᾶσαν τὴν δύναμιν τοῦ ἐχθροῦ, καὶ οὐδὲν ὑμᾶς οὐ μὴ ἀδικήσῃ(Κατά Λουκάν, ι ́ 16-21). Όπως επίσης πως: Λέγω δὲ ὑμῖν· πᾶς ὃς ἂν ὁμολογήσῃ ἐν ἐμοὶ ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων, καὶ ὁ υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου ὁμολογήσει ἐν αὐτῷ ἔμπροσθεν τῶν ἀγγέλων τοῦ Θεοῦ·ὁ δὲ ἀρνησάμενός με ἐνώπιον τῶν ἀνθρώπων ἀπαρνηθήσεται ἐνώπιον τῶν ἀγγέλων τοῦ Θεοῦ, ( Λουκάς Ιβ12, 2-12). Η μετοχή μας στο Θείο και φοβερό Μυστήριο της αναίμακτης θυσίας του  Υιού του Θεού καθ εκάστη Θεία Λειτουργία είναι το θεμέλιο της όλης ζωής μας. Πως μπορούμε να υπάρχουμε και ως Έλληνες και ως Χριστιανοί Ορθόδοξοι χωρίς να μετέχουμε αυτού του Ζωηφόρου και ελευθεροποιού Θείου Μυστηρίου! Πως μπορούμε να μην εορταστούμε την Ανάσταση του Χριστού. Αυτό είναι ολέθριο και έγκλημα κατά της ιστορίας και κατά του ίδιου του Θεού. Μάλιστα δε εάν η Θεία Λειτουργία είναι ανάγκη ζωής για τους υγειώς έχοντας, πολύ περισσότερο για τους ασθενείς και πάσχοντας από οιανδήποτε ασθένεια σώματος η ψυχής. Η Ευσπλαχνία της Ορθόδοξης Εκκλησίας και του Ίδιου του Χριστού προς τον πάσχοντα άνθρωπο ωθούσε την Εκκλησία και τους Αγίους της λειτουργούς, να λειτουργούν συνεχώς σε νοσοκομεία, σε λεπροκομεία, σε φυλακές και όπου άλλου, ο ανθρώπινος πόνος και η ανθρώπινη απελπισία ζητούσαν και ποθούσαν τον Χριστό.
Πως είναι δυνατόν σήμερα όπου μας μιλούν οι επιστήμονες για μια παγκοσμίως εξαπλούμενη  πανδημία να κλείσουν οι Εκκλησίες και να εκδιωχθεί ο Χριστός και ο πάσχων άνθρωπος από αυτές; Μολονότι βεβαίως υπάρχουν σοβαρές υποψίες για ένα δαιμονιώδες και οργουελικό σχέδιο παγκόσμιου ελέγχου και παγκόσμιας χειραγώγησης της ανθρωπότητας μέσω ελεγχόμενων και ενδεχωμένως τεχνητώς προκαλούμενων πανδημιών.
Αυτό βεβαίως είναι δύσκολο να αποδειχθεί από εμάς τους κοινούς θνητούς και μένει απλή εικασία, που όμως είναι πολύ πιθανή ακόμη και ως ελεγχόμενο λάθος, όπως στο Τσερνόμπιλ, από την στιγμή που σε μυστικά εργαστήρια, αναπτύσσονται μυστικά όπλα, βιολογικά η άλλου είδους και λειτουργούν μυστικά ερευνητικά κέντρα σε όλες τις μεγάλες και τεχνολογικά προηγμένες χώρες, εκτός κοινωνικού και δημοκρατικού ελέγχου.
Ίσως από εδώ και στο εξής παρόμοια με το παρόν περί κορωνοϊού φαινόμενο να είναι η καθημερινή πραγματικότητα της ανθρωπότητας. Ίσως να έχουμε μπεί ήδη  στην περιοχή του τρίτου παγκόσμιου πολέμου που διεξάγεται με νέους τρόπους. Ίσως κάποιοι μπλεγμένοι στα δίκτυα του Σατανά όπως στην εποχή του Ναζισμού και του χιτλερισμού, να επέλεξαν με παράλογο τρόπο την δαιμονιώδη, μισάνθρωπο και απάνθρωπο κυριαρχία των επί του πλανήτου της γης. Όμως ότι και αν πρόκειται να συμβεί στον κόσμο, η Ορθόδοξη Εκκλησία του Χριστού δεν μπορεί και δεν πρέπει να παύσει να τελεί έως συντέλειας του κόσμου το φρικτό και Ζωοποιό τούτο Μυστήριο της Θείας Ευχαριστίας. Διότι μόνον εντός τούτου του Θείου και φρικτού Μυστηρίου της Θείας Λειτουργίας μπορεί το ανθρώπινο πλάσμα να παίρνει Θεία Δύναμη και Θεία Ζωή για να αντέξει κάθε βάσανο και κάθε μαρτύριο, σωματικό η ψυχικό, ατομικό, κοινωνικό η παγκόσμιο.
Σήμερα όχι μόνο δεν πρέπει να παύσει να τελείται η Θεία Λειτουργία αλλά όλως αντιθέτως, οι επίσκοποι με όλο το ιερατείο κάθε πόλης και κάθε περιοχής, στις πλατείες και στα γήπεδα των πόλεων  και εντός ανοικτών χώρων, πρέπει να τελούν καθημερινώς υπέρ σωτηρίας και Ζωοποιήσεως όλου του κόσμου το Θείο Αυτό Μυστήριο. Ποιά πανδημία και ποιά ασθένεια και ποιός δαίμων μπορεί και είναι ισχυρότερα του Χριστού! 
Άγιε Αρχιεπίσκοπε και άγιοι Επίσκοποι εσείς όλοι μαζί και κάθε ένας χωριστά, είστε τόπος και ζώσα εικόνα του Χριστού. Εσείς όλοι μαζί και ένας έκαστος από εσάς προσωπικά, φέρετε τον Ζώντα Τριαδικό Θεό στους ιερούς ώμους σας. Εσείς πρέπει καθημερινώς στις πόλεις σας και στα χωριά σας να τελείτε αδιαλείπτως το Θείο τούτο και φρικτό Μυστήριο. Στην ανάγκη δε, έξω στον ελεύθερο χώρο, προκειμένου να μην αναγκάζεται ο λαός να συνωστίζεται στις εκκλησίες, όσο υπάρχει αυτή η πανδημία και όσο οι επιστήμονες το κρίνουν αναγκαίο. Προσωπικά βεβαίως ως Χριστιανός αλλά και ως θετικός επιστήμονας είμαι πεπεισμένος ότι ουδείς ιός και ουδεμία ασθένεια μεταδίδεται εντός των ιερών και αγιασμένων από την Θεία Λειτουργία ναών, όχι μόνο την ώρα της τέλεσης της Θείας Λειτουργίας αλλά και οποία άλλη στιγμή της ημέρας.
Διότι οι επιστήμονες αγνοούν την δύναμη του Χριστού και των Αγίων των, οι οποίοι μπορούν να θεραπεύουν πάσαν νόσο και πάσα μαλακία του λαού. Διότι τα πάντα και κάθε στιγμή ευρίσκονται εντός της Ακτίστου Θείας Ενέργειας, η οποία τα φέρει στην ύπαρξη και τα συντηρεί. Για αυτό η Εκκλησία του Χριστού δεν μπορεί να υποτάσσεται σε ανθρώπους, σε κράτη και σε νόμους επιστημονικούς η οποίους άλλους. Η Ορθόδοξη Εκκλησία της Ελλάδας οφείλει να πάρει στους ώμους της την ευθύνη της ιστορίας του ελληνικού λαού και να μην δέχεται εντολές από πολιτικούς, οι οποίοι της ζητούν να αναστείλει την βασική της εργασία για την σωτηρία του σύμπαντος κόσμου. -νή μας ζωή, η Εκκλησία της Ελλάδας πρέπει να πάρει στα χέρια της μέρος της ευθύνης για την υγεία του  Ελληνικού λαού όσον αφορά τις οποίες πανδημίες. Διότι τα χειρότερα είναι μπροστά μας.
Η εκκλησία της Ελλάδος πολύ σοβαρά και υπεύθυνα, πρέπει να εκλάβει ως δικό της τον ιστορικό της ρόλο υλικής και πνευματικής διάσωσης του ελληνικού λαού από πολλά δεινά που πρόκειται μα ακολουθήσουν την παρούσα πανδημία. Διότι εάν η πανδημία του κορωνοϊού είχε σαφώς προφητευθεί μέχρι σήμερα με ποικίλλα μέσα, με κορυφαίο το Συμβάν 201 δυο μήνες μόλις πριν ξεσπάσει η πανδημία στην Κίνα, τότε γιατί να μην αναμένουμε και όλα όσα άλλα έχουν γραφτεί προφητικά από σκηνοθέτες συγγραφείς και όσους άλλους. Κυρίως όμως για εμάς, από Αγίους άνδρες και γυναίκες των ημερών μας. Για αυτό επείγει η Εκκλησία της Ελλάδος να παύσει να ευθυγραμμίζεται με μια πολιτεία που σαφώς είναι υποταγμένη στην νέα παγκόσμια τάξη μέσω λεσχών Μπίλντερμπεργκ και ότι άλλο.
Πολύ περισσότερο δε η Εκκλησία της Ελλάδος θα πρέπει να συνεχίσει το μεγάλο και  ιστορικό της έργο στήριξης και απελευθέρωσης του Ελληνικού λαού κατά μικρές η μακροχρόνιες περιόδους κατοχής του από άλλους λαούς και άλλους πολιτισμούς.
 
Γιώργος Παύλος, καθ. Φυσικής και Φιλοσοφίας ΔΠΘ
https://www.pentapostagma.gr/ekklisia/6930411_anoihti-epistoli-apo-enan-orthodoxo-epistimona-ston-ieronymo